- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die barbell rows niet beetje licht? Of voer je ze extra langzaam uit? Die db curls lijken me echt killing! Ga ik ook eens proberen.

Lekker volume man!
Die lat pulldowns kunnen toch wel zwaarder?
Agreed.64x13 is niet eens super weinig, zeker niet als je ze super strict doet.
Tenzij je de dubbele katrol leef leeft.

Zijn stricte rows met hold on top..Die barbell rows niet beetje licht? Of voer je ze extra langzaam uit? Die db curls lijken me echt killing! Ga ik ook eens proberen.

Neen..

Geen dubbele katrollen..64x13 is niet eens super weinig, zeker niet als je ze super strict doet.
Tenzij je de dubbele katrol leef leeft.

Uitvoering > gewichtAgreed.
Maar de rest van Marvin z'n gewichten te zien zal t wel een 4 dubbele katrol zijn
In voor discussie

Enige waar ik veel pomp of enige vorm van spierpijn had na een Squat PR was in m'n biceps. Ik snap het niet meer.
Kom maar door... It's all about intensity (en die kun je wat mij betreft op veel manieren bereiken)
Misschien stoppen met Zercher squats..Enige waar ik veel pomp of enige vorm van spierpijn had na een Squat PR was in m'n biceps. Ik snap het niet meer.
Spreek je uit ervaring Bas?Dat is de lifting variant van ' je pik hoeft maar 9cm te zijn meer voelen vrouwen toch niet '
Mogelijk..of je bent gewoon een stuk sterker..
Intensiteit wordt gedefinieerd als percentage van 1RM.

Kut powerlifters!Intensiteit wordt gedefinieerd als percentage van 1RM.![]()

Hoe verklaren jullie de eerste I in HIIT dan? Ook als x % van je 1RM?bodybuilders trainen op lage intensity en doen veel volume
edit: Leon beat me to it![]()
Hierbij wordt de intensiteit ook bedoeld op maximale van je kunnen.Hoe verklaren jullie de eerste I in HIIT dan? Ook als x % van je 1RM?
Dat weet ik ook wel..maar het ging om de definitie van intensiteitHierbij wordt de intensiteit ook bedoeld op maximale van je kunnen.
1 minuut high intensity -> Keihard sprinten/whatever
1 minuut low intensity -> rustig aan doen.

Zekers

Nee, die rare bodybuilders hebben er wel meer een handje van.Ben ik echt de enige die het op deze manier bekijkt?
Dat weet ik ook wel..maar het ging om de definitie van intensiteit
Ben ik echt de enige die het op deze manier bekijkt?
Zekers![]()