- Waardering
- 17.420
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Nee..daarvoor heb ik teveel verschillende pre-workouts

True, true! Maar het betere gooi en smijtwerk deed ik mijn vorige schema al.Je moet af en toe ook wel eens zonder MMC, niet zo strikt gaan. Anders blijf je veel te lang op dezelfde gewichten trappelen.
Nu ja, natty toch. Ananas gebruikers kunnen dat wel![]()
Hebben ze daar dan de rode variant?
Zucht...maar ik kreeg de blauw met witte..Nee op de site staat ook de blauw-witte pot.
Op de site van @XXL Nutrition staat wel de rode...

Ben bang van wel..Denk dat er toch naast de verpakking ook wat ingreds zijn gewijzigd maybe?
Thanks Neet! 30kg moet ook wel lukken..maar over de uitvoering zullen we het dan maar niet hebben..Nou, 24 kg flyes vind ik al heel zwaar. Niks mis mee Marvin!

Wat weet jij er nou van, miezerige powerlifter.Een db fly is gewoon een assistance oefening imo waar jevniet goor op moet gaan.

Als er 1 oefening zich niet leent om zwaar op te gaan is het wel db fly's. Dan word het gewoon een db Bench.. Prima oefening maar doe dan gewoon db Bench.
Wat doe jij voor je chest eigenlijk, want volgens mij werkt het niet..
Ja ik moet echt mijn training veranderen want het werkt duidelijk niet goed. Als ik net als jou trainde had ik op 74kg natuurlijk al een grotere borst dan Ronnie Coleman.
Maar even serieus, mijn borst training is best prima laatste tijd.

Vind ik ook. Maar in mijn schema staat zwaar gaan op gewone fly..tja..hoe doe je dat met behoud van vorm..Een db fly is gewoon een assistance oefening imo waar jevniet goor op moet gaan.

Hmm..ben bang van nietOp de rode pot staat "Limited Edition" misschien is ie niet meer verkrijgbaar nu?

Dat laatste vind ik wel interessant..waarom lopen er zoveel hier te zeveren dan dat je niet gained als je niet >70% van 1RM traint..Als er 1 oefening zich niet leent om zwaar op te gaan is het wel db fly's. Dan word het gewoon een db Bench.. Prima oefening maar doe dan gewoon db Bench. Je kan je afvragen wat het nut is om zo goor te gaan als je dezelfde stimulus kan bereiken door hem gewoon correct en lichter uit te voeren
Wat doe jij voor je chest eigenlijk, want volgens mij werkt het niet..

Wat is prima? Prima voor massa of word je enkel sterker?Ja ik moet echt mijn training veranderen want het werkt duidelijk niet goed. Als ik net als jou trainde had ik op 74kg natuurlijk al een grotere borst dan Ronnie Coleman.
Maar even serieus, mijn borst training is best prima laatste tijd.
Apenkoppen...apenkoppen is het antwoord
Goede tren-veins!