- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Whut?!
Also trueGeniaal. Die gasten weten vaak niet eens wat een deadlift is trouwens![]()
Hoewel er bij mij sindskort wel een blik Cios kereltjes is open getrokken welk blijkbaar op school wel deadlifts geleerd krijgen..
Het is gewoon gezellig hier1 training en 3 pagina's gelul...begint een beetje een trend te worden hier...

Had het tegen punjab over zijn reacties op meaantje niet tegen jou :*
Haha..zou ik me niet druk om maken met een 180kg squatIk word wekelijks eruit geflyd door beginners
Stiekem gun ik ze dat momentje wel

Flyeren..
Doe liever de staande kabel variant..Blijft een heerlijke oefening (op het juiste gewicht)
Ook
True..dat is bij mij ook meestal de insteek hoor..doe alleen veel assistanceOok
Maar dan voornamelijk een combinatie van zwaardere oefeningen/gewichten en oefeningen waarbij juist minder gewicht gepakt word(veelal assistance).

Whahaha..bedankt Marina! Denk dat je een van de enige bent die er zo over denkt..the pages fly by
Maar even terug gelezen en toch weer een flinke training.
Ik vind het wel goed van je dat je het een maand de kans geeft.![]()

Doe IF hè..maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Vind hooguit het laatste uur wat lastig..
Overigens ben ik wel flexibel met mijn eet-window. Heb ik een meeting van 10:00-12:00uur bijvoorbeeld dan neem ik mijn havermout gerust om 9:00uur al. En avondeten is bijvoorbeeld ook weleens wat eerder of later.
Ja snap het ergens wel, heb gemerkt dat het ook iets mentaal is...haha non-planned foodDoe IF hè..maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Vind hooguit het laatste uur wat lastig..
Heb om 11:00uur vaak zo'n honger dat ik als een klein kind met mijn vingers de bak havermout schoonlik..Overigens ben ik wel flexibel met mijn eet-window. Heb ik een meeting van 10:00-12:00uur bijvoorbeeld dan neem ik mijn havermout gerust om 9:00uur al. En avondeten is bijvoorbeeld ook weleens wat eerder of later.
Hetzelfde geldt overigens voor non-planned food...dat valt er vaak ook buiten![]()

Zelf heb ik dat IF nooit begrepen, zeker als je het vergelijkt met een minstens even grote groep die er van overtuigd is dat je onmiddellijk je spieren gaat opbranden als je niet iedere 2 uur wat eet![]()

Ja snap het ergens wel, heb gemerkt dat het ook iets mentaal is...haha non-planned food![]()

Ach..IF zorgt ervoor dat als je eet dat je redelijk grote porties kunt eten. En laat ik nu een vreetzak zijn en graag 'veel' in een meal eten.Zelf heb ik dat IF nooit begrepen, zeker als je het vergelijkt met een minstens even grote groep die er van overtuigd is dat je onmiddellijk je spieren gaat opbranden als je niet iedere 2 uur wat eet![]()

Meen je dit...Nee precies, best silly elke 2 uur wat eten.. ik zou elke 90 minuten aanhouden, tops. 2 uur is echt te lang man.

..En de wekker zetten 's nachts voor extra voeding he? En losse aminozuren erbij, je kan niet genoeg losse aminozuren suppleterenNee precies, best silly elke 2 uur wat eten.. ik zou elke 90 minuten aanhouden, tops. 2 uur is echt te lang man.

Ach..IF zorgt ervoor dat als je eet dat je redelijk grote porties kunt eten. En laat ik nu een vreetzak zijn en graag 'veel' in een meal eten.
Dat gekloot ook met iedere twee uur eten vond ik altijd al onzin (als naturel). Verder is IF het ideale excuus om op bepaalde momenten dingen af te slaan, want hey..het valt buiten mijn eet-window..
Echter zoals ik al aangaf ga ik er tegenwoordig flexibeler mee om..![]()
Pfiew...

Je vergeet wat Neet!En de wekker zetten 's nachts voor extra voeding he? En losse aminozuren erbij, je kan niet genoeg losse aminozuren suppleteren![]()
Zo verstandig is dat niet..want als ik buiten mijn window eet is het vrijwel altijd rotzooi..
Nope...je loopt alle gains mis!Bij mij zit er soms wel 5uur tussen ontbijt en volgende maaltijd, gain ik nu niet?![]()