XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Ik word wekelijks eruit geflyd door beginners :o

Stiekem gun ik ze dat momentje wel

Pagina vol over flys... :(

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.564
Whut?!

Geniaal. Die gasten weten vaak niet eens wat een deadlift is trouwens :P
Also true:roflol: Hoewel er bij mij sindskort wel een blik Cios kereltjes is open getrokken welk blijkbaar op school wel deadlifts geleerd krijgen..:o
1 training en 3 pagina's gelul...begint een beetje een trend te worden hier...
Het is gewoon gezellig hier:heart:
Had het tegen punjab over zijn reacties op meaantje niet tegen jou :*
:thumb:

• #21.565
the pages fly by :roflol:

Maar even terug gelezen en toch weer een flinke training.
Ik vind het wel goed van je dat je het een maand de kans geeft. :thumb:

• #21.568
Ook
Maar dan voornamelijk een combinatie van zwaardere oefeningen/gewichten en oefeningen waarbij juist minder gewicht gepakt word(veelal assistance).
True..dat is bij mij ook meestal de insteek hoor..doe alleen veel assistance:roflol:

the pages fly by :roflol:

Maar even terug gelezen en toch weer een flinke training.
Ik vind het wel goed van je dat je het een maand de kans geeft. :thumb:
Whahaha..bedankt Marina! Denk dat je een van de enige bent die er zo over denkt..:o

Enfin, de planning voor vandaag!

Benen:
Single leg curl:

4x10

Stiffed legs deadlift dumbells:
3x12

Lying leg curl dumbell tussen je voeten:
3x12

Squat:
5x15-12

Legpress (voeten laag/smal):
3x10

Leg extentions:
3x15 + 1x dropset

Standing calf raise:
5x15-20

Seated calfraise:
4x10

Voeding, vrijdag 12-02-2016:

7:00 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 95g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop shatter + 1 scoop Amino-1
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
18:00 30g nightprotein
19:15 275g aardappels + 225g snijbonen + 150g panga filet + klein beetje jus (~700kcals)

~2370kcals, E/K/V = 200g (33%) / 265g (44%) / 60g (23%)

Stevig die eerste 4 uur zonder eten :eek:

• #21.570
Stevig die eerste 4 uur zonder eten :eek:
Doe IF hè..maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Vind hooguit het laatste uur wat lastig..

Heb om 11:00uur vaak zo'n honger dat ik als een klein kind met mijn vingers de bak havermout schoonlik..:roflol: Overigens ben ik wel flexibel met mijn eet-window. Heb ik een meeting van 10:00-12:00uur bijvoorbeeld dan neem ik mijn havermout gerust om 9:00uur al. En avondeten is bijvoorbeeld ook weleens wat eerder of later.

Hetzelfde geldt overigens voor non-planned food...dat valt er vaak ook buiten:o

Doe IF hè..maar dat ben ik inmiddels wel gewend. Vind hooguit het laatste uur wat lastig..

Heb om 11:00uur vaak zo'n honger dat ik als een klein kind met mijn vingers de bak havermout schoonlik..:roflol: Overigens ben ik wel flexibel met mijn eet-window. Heb ik een meeting van 10:00-12:00uur bijvoorbeeld dan neem ik mijn havermout gerust om 9:00uur al. En avondeten is bijvoorbeeld ook weleens wat eerder of later.

Hetzelfde geldt overigens voor non-planned food...dat valt er vaak ook buiten:o
Ja snap het ergens wel, heb gemerkt dat het ook iets mentaal is...haha non-planned food :D

Zelf heb ik dat IF nooit begrepen, zeker als je het vergelijkt met een minstens even grote groep die er van overtuigd is dat je onmiddellijk je spieren gaat opbranden als je niet iedere 2 uur wat eet :roflol:

Zelf heb ik dat IF nooit begrepen, zeker als je het vergelijkt met een minstens even grote groep die er van overtuigd is dat je onmiddellijk je spieren gaat opbranden als je niet iedere 2 uur wat eet :roflol:

Nee precies, best silly elke 2 uur wat eten.. ik zou elke 90 minuten aanhouden, tops. 2 uur is echt te lang man.

:trollface:

Laatst bewerkt:
  • #21.574
Ja snap het ergens wel, heb gemerkt dat het ook iets mentaal is...haha non-planned food :D
:D:D
Ach..IF zorgt ervoor dat als je eet dat je redelijk grote porties kunt eten. En laat ik nu een vreetzak zijn en graag 'veel' in een meal eten.

Dat gekloot ook met iedere twee uur eten vond ik altijd al onzin (als naturel). Verder is IF het ideale excuus om op bepaalde momenten dingen af te slaan, want hey..het valt buiten mijn eet-window..

Echter zoals ik al aangaf ga ik er tegenwoordig flexibeler mee om..:roflol:

Hoe dan ook, tijdens de cut is IF ideaal!

Nee precies, best silly elke 2 uur wat eten.. ik zou elke 90 minuten aanhouden, tops. 2 uur is echt te lang man.
Meen je dit...:o

En de wekker zetten 's nachts voor extra voeding he? En losse aminozuren erbij, je kan niet genoeg losse aminozuren suppleteren :D

:D:D
Ach..IF zorgt ervoor dat als je eet dat je redelijk grote porties kunt eten. En laat ik nu een vreetzak zijn en graag 'veel' in een meal eten.

Dat gekloot ook met iedere twee uur eten vond ik altijd al onzin (als naturel). Verder is IF het ideale excuus om op bepaalde momenten dingen af te slaan, want hey..het valt buiten mijn eet-window..

Echter zoals ik al aangaf ga ik er tegenwoordig flexibeler mee om..:roflol:

Verstandig aan het worden op je 'oude dag'?

Bij mij zit er soms wel 5uur tussen ontbijt en volgende maaltijd, gain ik nu niet?:p

• #21.579
Gelukkig niet.. even afkloppen hoor :o..
Pfiew...:D

En de wekker zetten 's nachts voor extra voeding he? En losse aminozuren erbij, je kan niet genoeg losse aminozuren suppleteren :D
Je vergeet wat Neet!

Ananas...

Verstandig aan het worden op je 'oude dag'?
Zo verstandig is dat niet..want als ik buiten mijn window eet is het vrijwel altijd rotzooi..

Behalve op mijn weekend dagen dan. Train daar al een tijdje niet meer fasted. Echter als ik mijn cut weer even wat serieuzer inzet ga ik dat wel weer doen:thumb:

• #21.580
Terug
Naar boven