- Waardering
- 1.987
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 82kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja..wat is serieus..
Ik hoef niet naar 6%..
), want ga 10 april twee weken op vakantie
Oh dat is een mij nog onbekend begrip dat Marvinnen, maar goed ik leer bijTja..wat is serieus..Ik hoef niet naar 6%..
Maar ik ga nog Marvinnen tot 7 maart en daarna even 4 weken touwtjes wat strakker (om alle sociale aangelegenheden heen*), want ga 10 april twee weken op vakantie
* Eigenlijk ook Marvinnen, maar dan doordeweeks ook minder kcals op trainingsdagen en iets meer cardio..
Ja nee als het allemaal niet voor een wedstrijd is snap ik dat 6% niet echt veel meerwaarde heeft (zeker als je graag eet zoals jij wel doet denk ik
)Nog grotere meal eten..of minder bewegen..Huh ik eet heel de dag gewoon grote mealsen ik kom nog steeds niet aan
Of voedsel consumeren met hoge calorie dichtheid..
)
), 15, 15, 15 (de t*ring!), 15 (nipt!)
), 15, 14
)Huhsquat:
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
Thanks man

Pff..hou op zeg!
Je vind het niet lekker leesbaar zo zeker?squat:
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
Heeft vast te maken met leesbbaarheid...

True! Thanks for the support Neet!Je scheldt wel, maar je doet de 'out of comfort zone' oefeningen toch maar ....![]()
Luxe problemen!Ik eet denk ik bijna 2x zo veel als jij marv, maar ik beweeg idd vrij veel![]()

DitAh strafcardio? Wat heb je uitgestoken?Shit dat volume op squat man, mooi zo!
Wtf en dan doe je vandaag weer wat legsik weet niet of je gek bent of gewoon een baas!
"
Oh moet zeker kunnenDit
"En het Marvinnen gaat rustig verder. Gister na het trainen vreselijk honger, maar moest nog wachten tot mijn gf thuis was. Daartoe maar wat mentos en een kerst-kaneelkoekje erin geduwd.
S'avonds stelde mijn gf voor om wat toastjes te eten en wat drankjes (2 B52's) te drinken en uiteindelijk nog een kleine snicker erin geduwd.."
Verder ga ik morgen uit eten en naar de bioscoop..omdat valentijnsdag een goed excuus is daarvoor..dus het is zowel strafcardio als preventieve strafcardio
Dat benen zowat iedere dag pakken is een idee van Mustafa Sadree. En 4 sets legcurls moet kunnen hoor..![]()
haha oke dan snap ik de strafcardio 

Ik weet er ook weinig van..maar had een schema gewonnen en die ben ik aan het proberen. Het verschilt een beetje per workout wat ik ervan vind. Rug en benen bevallen met wel..schouders en borst wat minder..maar geef het schema zeker een maand de kansOh moet zeker kunnenhaha oke dan snap ik de strafcardio
Ah Mustafa, toffe kerel, weet wel niet veel van z'n trainingsmethodes![]()
Oh juist, had ik op Facebook gezienIk weet er ook weinig van..maar had een schema gewonnen en die ben ik aan het proberen. Het verschilt een beetje per workout wat ik ervan vind. Rug en benen bevallen met wel..schouders en borst wat minder..maar geef het schema zeker een maand de kans![]()

Rot op met je mentos en kerstkoekje. Als je het (briljante) Secret Eaters wel eens hebt gezien: het gaat daar met een volledige portie kebab of Supersized burger met chips die mensen even op weg van werk naar huis inhalerenEn jij doet het met je mentos niet eens secret
![]()