Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Wanneer start de serieuze cut dan?

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.582
Wanneer start de serieuze cut dan?
Tja..wat is serieus.. ;) Ik hoef niet naar 6%..

Maar ik ga nog Marvinnen tot 7 maart en daarna even 4 weken touwtjes wat strakker (om alle sociale aangelegenheden heen*:roflol:), want ga 10 april twee weken op vakantie:o

* Eigenlijk ook Marvinnen, maar dan doordeweeks ook minder kcals op trainingsdagen en iets meer cardio..

Tja..wat is serieus.. ;) Ik hoef niet naar 6%..

Maar ik ga nog Marvinnen tot 7 maart en daarna even 4 weken touwtjes wat strakker (om alle sociale aangelegenheden heen*:roflol:), want ga 10 april twee weken op vakantie:o

* Eigenlijk ook Marvinnen, maar dan doordeweeks ook minder kcals op trainingsdagen en iets meer cardio..
Oh dat is een mij nog onbekend begrip dat Marvinnen, maar goed ik leer bij :D Ja nee als het allemaal niet voor een wedstrijd is snap ik dat 6% niet echt veel meerwaarde heeft (zeker als je graag eet zoals jij wel doet denk ik :D )

Huh ik eet heel de dag gewoon grote meals
en ik kom nog steeds niet aan :sad:

• #21.585
Huh ik eet heel de dag gewoon grote meals
en ik kom nog steeds niet aan :sad:
Nog grotere meal eten..of minder bewegen.. ;) Of voedsel consumeren met hoge calorie dichtheid..

De training van vandaag! Wat een ellende om als 4e oefening pas te squatten! Verder baal ik dat we geen liggende leg curl hebben..die dumbel variant is niet ideaal..het klemmen van die db tussen je voeten kost eigenlijk teveel energie en kreeg vandaag ook nog eens kramp!

Benen:
Single leg curl:

16kg: 15 (warmup)
30kg: 10, 10 (super controlled:fire:)
36kg: 10, 10 (2f.)

Stiffed legs deadlift dumbells:
26kg: 12
30kg: 12, 12 (onderrug aardig vol! Ook best zwaar voor onderarmen zo..)

Lying leg curl dumbell tussen je voeten:
26kg: 12 (pittig!), 12 (bijna kuitkramp!), 9 (kuitkramp, AU!)

Squat (op sokken):
60kg: 8
80kg: 6 (warmup)
95kg: 15 (haat deze reprange!:eek!:), 15, 15, 15 (de t*ring!), 15 (nipt!)

Volgende keer 97.5kg

Legpress (voeten laag/smal):
182kg: 10
200kg: 10, 10 (hard!)

Volgende keer alles met 200kg..

Leg extentions:
57kg: 15 (sqeez!:fire:), 15, 14
Dropset: 77kg-->43kg: 8, 12 (fik erin!)

Standing calf raise:
110kg: 20
130kg: 17 (oef!), 16, 15, 15 (3f.)

Seated calfraise:
80kg: 10, 10, 10, 10 (niet verzwaren ivm MMC!)

Fysio shit voor heup mobiliteit:
Done

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Pff, ik haat benen trainen. Maar het zit er weer op! Doe veel liever wat zware low-reps:o)

Netjes bro!

flinke legday

squat:

15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg

Je scheldt wel, maar je doet de 'out of comfort zone' oefeningen toch maar .... :thumb:

Ik eet denk ik bijna 2x zo veel als jij marv, maar ik beweeg idd vrij veel :p

• #21.592
Thanks man:D

Pff..hou op zeg!
squat:

15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
15x 95kg
Je vind het niet lekker leesbaar zo zeker?
Heeft vast te maken met leesbbaarheid...

of het feit dat ik slecht 95kg squat:roflol:
Je scheldt wel, maar je doet de 'out of comfort zone' oefeningen toch maar .... :thumb:
True! Thanks for the support Neet!
Ik eet denk ik bijna 2x zo veel als jij marv, maar ik beweeg idd vrij veel :p
Luxe problemen! ;)

En het Marvinnen gaat rustig verder. Gister na het trainen vreselijk honger, maar moest nog wachten tot mijn gf thuis was. Daartoe maar wat mentos en een kerst-kaneelkoekje erin geduwd.

S'avonds stelde mijn gf voor om wat toastjes te eten en wat drankjes (2 B52's) te drinken en uiteindelijk nog een kleine snicker erin geduwd..:o

*Confession mode uit*

Straks naar de gym voor schouders, traps en buik...en misschien wat strafcardio..:o

Delts, traps & abs:
Reverse db fly:

4x12

Db Frontraise:
3x15

Cable side raise:
6x15

DB shrugs:
4x12

Barbel shrugs (straps):
4x10

Legcurls (seated):
4x15

Planck:
3 sets

Ab-wheel:
3 sets

Strafcardio, ?:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Rating: (...)

Ah strafcardio? Wat heb je uitgestoken? :D Shit dat volume op squat man, mooi zo! :wl:

Wtf en dan doe je vandaag weer wat legs :roflol: ik weet niet of je gek bent of gewoon een baas!

• #21.594
Ah strafcardio? Wat heb je uitgestoken? :D Shit dat volume op squat man, mooi zo! :wl:

Wtf en dan doe je vandaag weer wat legs :roflol: ik weet niet of je gek bent of gewoon een baas!
Dit

"En het Marvinnen gaat rustig verder. Gister na het trainen vreselijk honger, maar moest nog wachten tot mijn gf thuis was. Daartoe maar wat mentos en een kerst-kaneelkoekje erin geduwd.
S'avonds stelde mijn gf voor om wat toastjes te eten en wat drankjes (2 B52's) te drinken en uiteindelijk nog een kleine snicker erin geduwd..:o"

Verder ga ik morgen uit eten en naar de bioscoop..omdat valentijnsdag een goed excuus is daarvoor..dus het is zowel strafcardio als preventieve strafcardio ;)

Dat benen zowat iedere dag pakken is een idee van Mustafa Sadree. En 4 sets legcurls moet kunnen hoor..:thumb:

Dit

"En het Marvinnen gaat rustig verder. Gister na het trainen vreselijk honger, maar moest nog wachten tot mijn gf thuis was. Daartoe maar wat mentos en een kerst-kaneelkoekje erin geduwd.
S'avonds stelde mijn gf voor om wat toastjes te eten en wat drankjes (2 B52's) te drinken en uiteindelijk nog een kleine snicker erin geduwd..:o"

Verder ga ik morgen uit eten en naar de bioscoop..omdat valentijnsdag een goed excuus is daarvoor..dus het is zowel strafcardio als preventieve strafcardio ;)

Dat benen zowat iedere dag pakken is een idee van Mustafa Sadree. En 4 sets legcurls moet kunnen hoor..:thumb:
Oh moet zeker kunnen :wl: haha oke dan snap ik de strafcardio :D

Ah Mustafa, toffe kerel, weet wel niet veel van z'n trainingsmethodes :sad:

• #21.596
Oh moet zeker kunnen :wl: haha oke dan snap ik de strafcardio :D

Ah Mustafa, toffe kerel, weet wel niet veel van z'n trainingsmethodes :sad:
Ik weet er ook weinig van..maar had een schema gewonnen en die ben ik aan het proberen. Het verschilt een beetje per workout wat ik ervan vind. Rug en benen bevallen met wel..schouders en borst wat minder..maar geef het schema zeker een maand de kans:thumb:

Ik weet er ook weinig van..maar had een schema gewonnen en die ben ik aan het proberen. Het verschilt een beetje per workout wat ik ervan vind. Rug en benen bevallen met wel..schouders en borst wat minder..maar geef het schema zeker een maand de kans:thumb:
Oh juist, had ik op Facebook gezien :D

Rot op met je mentos en kerstkoekje. Als je het (briljante) Secret Eaters wel eens hebt gezien: het gaat daar met een volledige portie kebab of Supersized burger met chips die mensen even op weg van werk naar huis inhaleren :) En jij doet het met je mentos niet eens secret :D

Rot op met je mentos en kerstkoekje. Als je het (briljante) Secret Eaters wel eens hebt gezien: het gaat daar met een volledige portie kebab of Supersized burger met chips die mensen even op weg van werk naar huis inhaleren :) En jij doet het met je mentos niet eens secret :D

Dat programma was echt geweldig! Allemaal mensen die ervan overtuigd waren dat ze dik werden van lucht.

"Echt waar, ik eet altijd gezond en drink doe ik ook met mate"

En dan vervolgens 10 pints bier op een avond drinken en daarna een grote kebab met friet eten :roflol:

Maar Marv is alles behalve een secret eater. Hij komt er gewoon voor uit dat hij rotzooi eet :cool:

Oeeeh, ik heb van de week ook nog een kerst-kaneel-koekje op, vreselijk dat ze gewoon niet het hele jaar door te verkrijgen zijn.. :sad:
Is er bij jullie ook geen staande leg curl trouwens?
Dan moet je dus toch echt eens met ons meetrainen, wij hebben een liggen én een staande.. :rolleyes:

Terug
Naar boven