XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Wat een volume zeg!! :eek: Met zo een training heb je je cardio ook meteen gehad in ieder geval. Om wat snoepjes en een koekje hoef je jezelf niet schuldig te voelen iig :roflol:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.602
Oh juist, had ik op Facebook gezien :D
:thumb:

Rot op met je mentos en kerstkoekje. Als je het (briljante) Secret Eaters wel eens hebt gezien: het gaat daar met een volledige portie kebab of Supersized burger met chips die mensen even op weg van werk naar huis inhaleren :) En jij doet het met je mentos niet eens secret :D
Dat programma is prachtig inderdaad! Het waren niet alleen mentos en het koekje hè...ook nog een berg toastjes met paturain en pittige kip salade (eiwitten enzo), een kleine snicker (~200kcals) en 2 B52's..

tuurlijk het is geen kapsalon..maar het is ook niet niks..:o
Dat programma was echt geweldig! Allemaal mensen die ervan overtuigd waren dat ze dik werden van lucht.

"Echt waar, ik eet altijd gezond en drink doe ik ook met mate"

En dan vervolgens 10 pints bier op een avond drinken en daarna een grote kebab met friet eten :roflol:

Maar Marv is alles behalve een secret eater. Hij komt er gewoon voor uit dat hij rotzooi eet :cool:
Hmm..ik moet eerlijk bekennen wel wat secret eating gedrag te vertonen thuis en op mijn werk hoor.

Op mijn werk is het vaak het gebak laten staan, maar dan stiekem even het chocolaatje eraf vreten:roflol: of thuis als mijn gf even naar de wc is of iets dergelijks even snel een snoepje pakken..:roflol:

Echt significant zijn die dingen niet, maar je houdt wel een beetje jezelf voor de gek..
Oeeeh, ik heb van de week ook nog een kerst-kaneel-koekje op, vreselijk dat ze gewoon niet het hele jaar door te verkrijgen zijn.. :sad:
Is er bij jullie ook geen staande leg curl trouwens?
Dan moet je dus toch echt eens met ons meetrainen, wij hebben een liggen én een staande.. :rolleyes:
We hadden 4 pakken van die koekjes ingeslagen. Dus hebben nu nog twee pakken geloof ik:o

Hebben in mijn gym alleen een seated leg-curl...wat eigenlijk een kutding is! Die single leg curls doe ik staand...in de leg extention*..:o Jou gym klinkt veeeel chiller. Zeker ook nog een plate loaded legpress, smith en hacksquat?

* dit dus:

Wat een volume zeg!! :eek: Met zo een training heb je je cardio ook meteen gehad in ieder geval. Om wat snoepjes en een koekje hoef je jezelf niet schuldig te voelen iig :roflol:.
Met oog op morgen was wat extra cardio wel gepast IMO..

Training van vanmorgen log ik morgen:thumb:

Fijne dag allemaal!:wave:

Even binnen komen wippen en het gaat weer over eten. :D
Maar ook een lekkere training! Wij hebben helaas ook geen staande leg curl. Als ik hem doe dan inderdaad ook in de leg extension... Je moet wat he. :o

Op zich heb ik wel een hele chille gym..maar er mist toch wel aardig wat...

Godver, ik moet altijd moeite doen om in je log je trainingen te vinden. Het gaat te vaak over vreten en Marvinnen :D Ben benieuwd hoe je training is gegaan!

Hebben in mijn gym alleen een seated leg-curl...wat eigenlijk een kutding is! Die single leg curls doe ik staand...in de leg extention*..:o Jou gym klinkt veeeel chiller. Zeker ook nog een plate loaded legpress, smith en hacksquat?
Oja, seated hebben we er ook 2 van :o.
We hebben een kelder voor plate loaded apparaat, en een Smith.. Over twee weken wordt alles weer uitgebreid met nog meer racks, hacksquat etc. Dan heb ik volgens mij werkelijk alles dat ik me kan wensen :p.

He die curls met leg extension ding ga ik ook doen! Ik ben eigenlijk wel uitgekeken op de lying leg curl, da's de enige leg curl die wij weer hebben.

Dat van die leg curl in de extension ga ik ook eens proberen!

• #21.613
Even binnen komen wippen en het gaat weer over eten. :D
Maar ook een lekkere training! Wij hebben helaas ook geen staande leg curl. Als ik hem doe dan inderdaad ook in de leg extension... Je moet wat he. :o

Op zich heb ik wel een hele chille gym..maar er mist toch wel aardig wat...
Haha..beetje same story hier vaak. Maar wel gezellig:o Er zullen altijd dingen zijn die je mist in de gym!

Godver, ik moet altijd moeite doen om in je log je trainingen te vinden. Het gaat te vaak over vreten en Marvinnen :D Ben benieuwd hoe je training is gegaan!
Haha...sorry kan ik ook niks aan doen! Gelukkig komt het niet heel vaak voor dat je meerdere pagina's terug moet bladeren..:o

Oja, seated hebben we er ook 2 van :o.
We hebben een kelder voor plate loaded apparaat, en een Smith.. Over twee weken wordt alles weer uitgebreid met nog meer racks, hacksquat etc. Dan heb ik volgens mij werkelijk alles dat ik me kan wensen :p.
Pff, super nice hoor!:D

Die paar calorieen van de toastjes zal je toch wel verbrand hebben?... anders is het wel heel triest met de horizontale cardio :D:D
Ehm..paar toastjes? En een half bakje paturain..ik weet niet hoelang jij vaak horizontale cardio doet, maar ik verbrand niet zoveel in 30 seconden hoor..
:D:D
Briljant inderdaad!
He die curls met leg extension ding ga ik ook doen! Ik ben eigenlijk wel uitgekeken op de lying leg curl, da's de enige leg curl die wij weer hebben.
Is een lekkere oefening mits je de juiste lengte hebt om in de leg extention te gaan staan. Zelf moet ik iets op mijn tenen staan..train ik gelijk die mini-kuiten:roflol:

Dat van die leg curl in de extension ga ik ook eens proberen!
Voelt goed hoor! Zeker ook omdat het unilateraal is:D

Hier nog de training van gister!

Delts, traps & abs:
Reverse db fly:

5kg: 15
8kg: 10 (warmup)
12kg: 12 (nice:D), 12 (prima!)
14kg: 12, 12 (oef, wel wat lelijkere reps..)

Db Frontraise:
9kg: 15 (beetje dizzy door PWO), 15 (prima MMC!), 15 (Burn!:fire:)

Cable side raise:
14kg: 15, 15, 15 (mwoah..), 15 (beetje smijten al..), 15 (lelijk), 15 (lelijk)

Hmm, ik vind deze oefening niet echt chill. Voor mijn gevoel is voor correcte uitvoering 14kg ook teveel. Echter is er geen lager gewicht op de cables..

DB shrugs:

28kg: 12, 12
30kg: 12 (matige MMC!)
22kg: 12 (slow controlled)

Barbel shrugs (straps):
110kg: 10, 10 (best gecontrolleerde reps)
120kg: 10 (lekker rammen en powershruggen..:fire:)
130kg: 12 (nog ietsje meer..:fire:)

Legcurls (seated):
36kg: 15 (easy sqeezy), 15 (hoppa..)
43kg: 15, 15 (sqeez & hold:fire:)

Volgende keer 4x15x43kg met sqeez..

Planck in aerosling:
Bw: 3 sets (pittig zat! tijd niet bijgehouden..)

Ab-wheel:
Bw: 15, 15, 15 (goede burn en stretch!)

Strafcardio, crosstrainer:

30min / 5,75km / 267kcals / HR~129 (LISS, wilde eigenlijk 40 minuten, maar mijn knie begon na 20 minuten al te zeuren:sad:)

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Prima op knie-aids na..)

Ik zou vandaag eigenlijk een rustdag hebben, maar mijn gf wilde nog iets voorbereiden ofzo. Daartoe heb ik besloten om vandaag even de twee borst oefeningen te pakken welk ik eigenlijk op mijn rug-dag moet doen. Omdat ik mijn schema door elkaar heb gegooid is dat vaak niet ideaal (dinsdag rug + 2 borst & woensdag borst training)..

Verder vanmiddag naar de bioscoop (Brasserie Valentijn) en daarna eten bij 'De Beren'..:meal:

De planning..

Chest & cardio
Db Floorpress:

4 sets

Cable fly's:
4 sets

Preventieve strafcardio, fietsen:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Preventieve strafcardio 2, crosstrainer:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Wanneer ik geen last heb van knie-aids doe ik ook wat crosstrainer. Streven is de hele training inclusief cardio in 60 minuten max te doen..

En de planning qua foods..

Voeding Valentijnsdag 14-02-2016:
6:00 2 koppen koffie
7:15 ~60g kipfilet (over van meal-prep)
9:30 1 scoop Hot Blood + 1 scoop Amino-1
11:00 1 scoop Amino-1 + 10g whey iso
11:30 100g rosbief + 2 eieren + kop koffie + multivit & vit D
14:00 150g kipfilet
15:45 :popcorn:
18:00 Uit eten bij 'de Beren'

?? kcals, E/K/V: geen idee..

Stevige workout weer man! Die barbell shrugs man :eek:

Bevalt die Hot Blood wat? Geniet van je diner bij 'de Beren' :meal:

• #21.615
Stevige workout weer man! Die barbell shrugs man :eek:

Bevalt die Hot Blood wat? Geniet van je diner bij 'de Beren' :meal:
Nope..hot blood is een waardeloze pre-workout. Daarom pak ik ehm ook vandaag...dosering volgens de pot is ook 2 scoops (20g), maar daar begin ik niet aan, want hij is buiten dat die niet werkt ook nog eens niet te zuipen..:o

Die laatste shrugs was wel vies leg-driven hoor:eek!:

Dat eten komt wel goed..ben er nog nooit geweest, maar man, man wat is die kaart groot...zoveel lekkers dat ik niet weet wat ik moet kiezen!

Tips, anayone?

Godver als het dit het is:http://www.beren.nl/menu/diner/ staat erl wenorm veel lekkers op die kaart :eek:

• Premium Black Angus burger
  • 13,50
  • gegrilde hamburger van het Black Angus rund geserveerd met gebakken uien en truffelmayonaise
  • Bereburger XL
  • 12,50
  • een runderburger met verse sla, zoetzure komkommer, rode ui en onze befaamde Bereburgersaus
  • Amerikaanse BBQ burger
  • 13,50
  • een runderburger met verse sla, tomaat, cheddar kaas, bacon en barbecue saus
  • Saté BB
  • onze beroemde saté; keuze uit varkenshaas of kip met pindasaus
  • 12,75
  • 3 stokjes
  • 15,25
  • 4 stokjes
  • 16,75
  • 5 stokjes
  • Beresteak
  • 13,50
  • een malse varkenssteak van 400 gram
  • Berebout
  • 15,90
  • gegrilde beenham met honing- of ketjapmarinade
  • Berespies
  • 16,25
  • een grote spies met varkenshaas en kipfilet, compleet met spek, ui en paprika

Balen van je knie zeg... :( Hoop dat ie vandaag wat beter meewerkt.
Je hebt nogal wat strafcardio te gaan. :D

geniet van de bios en het eten!

Hmm... misschien ook maar een biosje pakken.. Tips voor een film??
Uit eten doe ik morgen al. :D

de berebout, berespies, mixed grill, tournedos of kogelbiefstuk (hopelijk zijn die laatste 2 wat aan de maat...) :D
Nou ik zou het wel weten.. vaker uit eten! :roflol:

• #21.618
Godver als het dit het is:http://www.beren.nl/menu/diner/ staat erl wenorm veel lekkers op die kaart :eek:

• Premium Black Angus burger
  • 13,50
  • gegrilde hamburger van het Black Angus rund geserveerd met gebakken uien en truffelmayonaise
  • Bereburger XL
  • 12,50
  • een runderburger met verse sla, zoetzure komkommer, rode ui en onze befaamde Bereburgersaus
  • Amerikaanse BBQ burger
  • 13,50
  • een runderburger met verse sla, tomaat, cheddar kaas, bacon en barbecue saus
  • Saté BB
  • onze beroemde saté; keuze uit varkenshaas of kip met pindasaus
  • 12,75
  • 3 stokjes
  • 15,25
  • 4 stokjes
  • 16,75
  • 5 stokjes
  • Beresteak
  • 13,50
  • een malse varkenssteak van 400 gram
  • Berebout
  • 15,90
  • gegrilde beenham met honing- of ketjapmarinade
  • Berespies
  • 16,25
  • een grote spies met varkenshaas en kipfilet, compleet met spek, ui en paprika
Yes..that's it!

Ben nog aan het twijfelen of ik verstandig ga kiezen of ga voor smerige junk..spareribs als voorgerecht ofzo:roflol:

Balen van je knie zeg... :( Hoop dat ie vandaag wat beter meewerkt.
Je hebt nogal wat strafcardio te gaan. :D

geniet van de bios en het eten!

Hmm... misschien ook maar een biosje pakken.. Tips voor een film??
Uit eten doe ik morgen al. :D
Thanks Marina! Zijn een hoop goede films momenteel. Beetje afhankelijk van welk genre je leuk vind.

Waar ik heen ga zou ik niet snel aanraden. Trailer zag er wel ok uit, maar zochten gewoon een kneuterige Valentijnsfilm..:o

Ik ben meer van actiefilms en absoluut niet van valentijns movie. :o
Maar het gaat erom dat je het samen leuk hebt toch! :)

JIj bent echt een pwo junkie he.. misschien dat hot blood daarom niet veel voor je doet ;) *houdt zich altijd aanbevolen om hem op te maken voor je*

• #21.620
Ik ben meer van actiefilms en absoluut niet van valentijns movie. :o
Maar het gaat erom dat je het samen leuk hebt toch! :)

JIj bent echt een pwo junkie he.. misschien dat hot blood daarom niet veel voor je doet ;) *houdt zich altijd aanbevolen om hem op te maken voor je*
Haha...ik ben ook een caffeine/stim junk. Zelfs zo een erge dat ik liever een pot waardeloze PWO zelf opmaak, dan dat ik ehm wegggeef..:roflol:

Die film wordt vast wel leuk, maar geen topper! Pas naar Daddy's home geweest, die vond ik wel briljant grappig!

Qua goede films nu (van wat ik gelezen/gehoord heb): The Revenant & 13 hours

Terug
Naar boven