Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat programma is prachtig inderdaad! Het waren niet alleen mentos en het koekje hè...ook nog een berg toastjes met paturain en pittige kip salade (eiwitten enzo), een kleine snicker (~200kcals) en 2 B52's..Rot op met je mentos en kerstkoekje. Als je het (briljante) Secret Eaters wel eens hebt gezien: het gaat daar met een volledige portie kebab of Supersized burger met chips die mensen even op weg van werk naar huis inhalerenEn jij doet het met je mentos niet eens secret
![]()

Hmm..ik moet eerlijk bekennen wel wat secret eating gedrag te vertonen thuis en op mijn werk hoor.Dat programma was echt geweldig! Allemaal mensen die ervan overtuigd waren dat ze dik werden van lucht.
"Echt waar, ik eet altijd gezond en drink doe ik ook met mate"
En dan vervolgens 10 pints bier op een avond drinken en daarna een grote kebab met friet eten
Maar Marv is alles behalve een secret eater. Hij komt er gewoon voor uit dat hij rotzooi eet![]()
of thuis als mijn gf even naar de wc is of iets dergelijks even snel een snoepje pakken..
We hadden 4 pakken van die koekjes ingeslagen. Dus hebben nu nog twee pakken geloof ikOeeeh, ik heb van de week ook nog een kerst-kaneel-koekje op, vreselijk dat ze gewoon niet het hele jaar door te verkrijgen zijn..
Is er bij jullie ook geen staande leg curl trouwens?
Dan moet je dus toch echt eens met ons meetrainen, wij hebben een liggen én een staande..

Jou gym klinkt veeeel chiller. Zeker ook nog een plate loaded legpress, smith en hacksquat?Met oog op morgen was wat extra cardio wel gepast IMO..Wat een volume zeg!!Met zo een training heb je je cardio ook meteen gehad in ieder geval. Om wat snoepjes en een koekje hoef je jezelf niet schuldig te voelen iig
.

Oja, seated hebben we er ook 2 vanHebben in mijn gym alleen een seated leg-curl...wat eigenlijk een kutding is! Die single leg curls doe ik staand...in de leg extention*..Jou gym klinkt veeeel chiller. Zeker ook nog een plate loaded legpress, smith en hacksquat?
.
.S'avonds stelde mijn gf voor om wat toastjes te eten en wat drankjes (2 B52's) te drinken en uiteindelijk nog een kleine snikkel erin geduwd..![]()

Die paar calorieen van de toastjes zal je toch wel verbrand hebben?... anders is het wel heel triest met de horizontale cardio

fucking lmao

Haha..beetje same story hier vaak. Maar wel gezelligEven binnen komen wippen en het gaat weer over eten.
Maar ook een lekkere training! Wij hebben helaas ook geen staande leg curl. Als ik hem doe dan inderdaad ook in de leg extension... Je moet wat he.
Op zich heb ik wel een hele chille gym..maar er mist toch wel aardig wat...
Er zullen altijd dingen zijn die je mist in de gym!Haha...sorry kan ik ook niks aan doen! Gelukkig komt het niet heel vaak voor dat je meerdere pagina's terug moet bladeren..Godver, ik moet altijd moeite doen om in je log je trainingen te vinden. Het gaat te vaak over vreten en MarvinnenBen benieuwd hoe je training is gegaan!

Pff, super nice hoor!Oja, seated hebben we er ook 2 van.
We hebben een kelder voor plate loaded apparaat, en een Smith.. Over twee weken wordt alles weer uitgebreid met nog meer racks, hacksquat etc. Dan heb ik volgens mij werkelijk alles dat ik me kan wensen.

Ehm..paar toastjes? En een half bakje paturain..ik weet niet hoelang jij vaak horizontale cardio doet, maar ik verbrand niet zoveel in 30 seconden hoor..Die paar calorieen van de toastjes zal je toch wel verbrand hebben?... anders is het wel heel triest met de horizontale cardio![]()

Briljant inderdaad!
Is een lekkere oefening mits je de juiste lengte hebt om in de leg extention te gaan staan. Zelf moet ik iets op mijn tenen staan..train ik gelijk die mini-kuitenHe die curls met leg extension ding ga ik ook doen! Ik ben eigenlijk wel uitgekeken op de lying leg curl, da's de enige leg curl die wij weer hebben.

Voelt goed hoor! Zeker ook omdat het unilateraal isDat van die leg curl in de extension ga ik ook eens proberen!

), 12 (prima!)
)
)
)
)
)

Nope..hot blood is een waardeloze pre-workout. Daarom pak ik ehm ook vandaag...dosering volgens de pot is ook 2 scoops (20g), maar daar begin ik niet aan, want hij is buiten dat die niet werkt ook nog eens niet te zuipen..Stevige workout weer man! Die barbell shrugs man
Bevalt die Hot Blood wat? Geniet van je diner bij 'de Beren'![]()

Hoop dat ie vandaag wat beter meewerkt.

Yes..that's it!Godver als het dit het is:http://www.beren.nl/menu/diner/ staat erl wenorm veel lekkers op die kaart
- Premium Black Angus burger
- 13,50
- gegrilde hamburger van het Black Angus rund geserveerd met gebakken uien en truffelmayonaise
- Bereburger XL
- 12,50
- een runderburger met verse sla, zoetzure komkommer, rode ui en onze befaamde Bereburgersaus
- Amerikaanse BBQ burger
- 13,50
- een runderburger met verse sla, tomaat, cheddar kaas, bacon en barbecue saus
- Saté BB
- onze beroemde saté; keuze uit varkenshaas of kip met pindasaus
- 12,75
- 3 stokjes
- 15,25
- 4 stokjes
- 16,75
- 5 stokjes
- Beresteak
- 13,50
- een malse varkenssteak van 400 gram
- Berebout
- 15,90
- gegrilde beenham met honing- of ketjapmarinade
- Berespies
- 16,25
- een grote spies met varkenshaas en kipfilet, compleet met spek, ui en paprika

Thanks Marina! Zijn een hoop goede films momenteel. Beetje afhankelijk van welk genre je leuk vind.Balen van je knie zeg...Hoop dat ie vandaag wat beter meewerkt.
Je hebt nogal wat strafcardio te gaan.
geniet van de bios en het eten!
Hmm... misschien ook maar een biosje pakken.. Tips voor een film??
Uit eten doe ik morgen al.![]()

Haha...ik ben ook een caffeine/stim junk. Zelfs zo een erge dat ik liever een pot waardeloze PWO zelf opmaak, dan dat ik ehm wegggeef..Ik ben meer van actiefilms en absoluut niet van valentijns movie.
Maar het gaat erom dat je het samen leuk hebt toch!
JIj bent echt een pwo junkie he.. misschien dat hot blood daarom niet veel voor je doet*houdt zich altijd aanbevolen om hem op te maken voor je*