MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Stim junk he! Nou dat komt wel op zo te horen!

Ik ga eens even zien wat er hier draait! thanks voor de tips. :)

Haha...ik ben ook een caffeine/stim junk. Zelfs zo een erge dat ik liever een pot waardeloze PWO zelf opmaak, dan dat ik ehm wegggeef..:roflol:

Die film wordt vast wel leuk, maar geen topper! Pas naar Daddy's home geweest, die vond ik wel briljant grappig!

Qua goede films nu (van wat ik gelezen/gehoord heb): The Revenant & 13 hours
Deadpool?

Deadpool is echt bruut! Must watch.

Heeeeu, de Beren, daar ben ik erg bekend mee :p.
Als ze Coupe Beren nog hebben als toetje, dan euh... Moet je er daar maar een paar van bestellen.. :rolleyes:

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.628
Stim junk he! Nou dat komt wel op zo te horen!

Ik ga eens even zien wat er hier draait! thanks voor de tips. :)
:thumbs:

Nope:roflol: Brasserie Valentijn..
Deadpool is echt bruut! Must watch.
Hmm..toch overwegen er wel heen te gaan. Ben niet zo gek op Marvel films..
Heeeeu, de Beren, daar ben ik erg bekend mee :p.
Als ze Coupe Beren nog hebben als toetje, dan euh... Moet je er daar maar een paar van bestellen.. :rolleyes:
Een paar? Wat is het?

Verder nog tips...buiten het toetje om?
Jij wilt 'm al z'n volgende strafcardio aanpraten :roflol:
:roflol: dat denk ik ook..gelukkig morgen rustdag...low carb, low kcals (~1800) en mogelijk wat strafcardio en buik...:o
Ach, het is Valentijnsdag..
Die cardio komt er vast wel van! :eyebrow:
I see what you did there..

Uhu..

Jezus! Kom je bij de gym is het fucking niet normaal druk..het was na de fly's al hopen dat er een fiets vrij kwam..

Crosstrainers bleven bezet..maar voelde ook wat knie-aids met fietsen, dus heb ehm vervangen met cardi-(T-bar)-(r)o(w)
Chest & cardio
Db Floorpress:

12kg: 12
20kg: 12 (warmup)
30kg: 15, 15, 15 (allemaal paused:fire:)

Cable fly's:
27kg: 15
32kg: 15, 15, 15 (erg goed MMC en pomp!)

Preventieve strafcardio, fietsen (LISS):
20min / 9.47km / 162kcals / HR~119

Wat een ondankbare vorm van cardio. Verbrand bijna niks en trap mezelf de t*ring om een beetje mijn hartslag omhoog te krijgen. Hogere weerstand krijg ik knie-aids van helaas..

Cardi-(T-bar)-(r)o(w):

20kg: 25
35kg: 35 (fik erin!:fire:), 30 (prima!:D)
20kg: 10 (super sloooow reps)

Horizontale cardio:
Wait whut:rolleyes:

Rating: niet nodig

Cardio is lifting weights faster!! Prima alternatief voor reguliere cardio lijkt mij ;)

goeie CardiRow marvin.

Met fietsen op hogere weerstand verbrand je best aardig wat kcals, zit meestal rond de 100 kcal per 10 min.

Waarom dan ook geen crosstrainer?

Omdat die bezet waren.

:thumbs:

Wat een ondankbare vorm van cardio. Verbrand bijna niks en trap mezelf de t*ring om een beetje mijn hartslag omhoog te krijgen. Hogere weerstand krijg ik knie-aids van helaas..
Je fiets conditie zal best redelijk zijn, dus om de hartslag omhoog te krijgen moet de weerstand flink omhoog.....
jammer van de knie dan :)

Cardio is lifting weights faster!! Prima alternatief voor reguliere cardio lijkt mij ;)
Precies. Wat denk je van AMRAP lunges.... als dat je hartslag niet door het dak krijgt weet ik het niet :)

• #21.636
True, true!
Thanks Bric!
Met fietsen op hogere weerstand verbrand je best aardig wat kcals, zit meestal rond de 100 kcal per 10 min.
Klopt..maar dat gaat even niet door knie-aids..
Waarom dan ook geen crosstrainer?
Zie onder..
Dit dus..
verrek overheen gelezen:P

lig je bij floorpresses echt op de grond of op een mat ofzo?
Jup..floorpresses is letterlijk op de grond (matje)..
Je fiets conditie zal best redelijk zijn, dus om de hartslag omhoog te krijgen moet de weerstand flink omhoog.....
jammer van de knie dan :)

Precies. Wat denk je van AMRAP lunges.... als dat je hartslag niet door het dak krijgt weet ik het niet :)
Lunges zijn altijd moordend! hartslag gaat door het dak daarvan..

Hmm, niet de beste keuzes gemaakt gister! De film (brasserie Valentijn) was niet boeiend..had een leuke comedy verwacht, maar het was gewoon een shit film.

En de Beren was wel ok, maar niet echt goed! Eten was niet goed warm, service was traag etc..

Maar goed..toch maar wat strafcardio vandaag...als ik me er toe kan zetten..:rolleyes:

De planning voor vandaag..

Cardio & abs:
Planck:

3 sets

Machine/Rope crunch:
3 sets

Strafcardio, ?:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Voeding, maandag 15-02-2016:
7:30 2 koppen koffie
11:00 50g whey iso + 20g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop Amino-1 + 200mg caffeine
Post-workout: 1 scoop Amino-1
18:00 30g nightprotein
19:15 Burrito’s (~950kcals)

~1810kcals, E/K/V = 220g (48%) / 90g (19%) / 70g (33%)

850kcal om de dag door te komen, das niet veel! Maar wel een lekkere avondmaaltijd als beloning.. Burrito's hngggggggggggg :D Korte/kleine training voor jouw doen trouwens!
Bummer dat het eten niet zo heel goed was.. op de foto vond ik het er wel smakelijk uit zien!

• #21.638
850kcal om de dag door te komen, das niet veel! Maar wel een lekkere avondmaaltijd als beloning.. Burrito's hngggggggggggg :D Korte/kleine training voor jouw doen trouwens!
Bummer dat het eten niet zo heel goed was.. op de foto vond ik het er wel smakelijk uit zien!
Is altijd pittig die 'rust-dagen'. Training is ook extra..morgen weer normale workout.

Het smaakte best ok hoor, maar niet voor herhaling vatbaar. Vooral de kip/varkenshaas spies van mijn gf was in eerste instantie echt koud..daarna terug gelegd op de grill en toen was al het vlees droger dan de sahara...

Heb je verplichte rustdagen van Mustafa?
Leest/reageert hij btw nog in deze log?

• #21.640
Heb je verplichte rustdagen van Mustafa?
Leest/reageert hij btw nog in deze log?
Weet niet of hij hier leest. Begeleiding was snel klaar na het gezeik hier..wel begrijpelijk.

Hij had geschreven 3 dagen trainen en dan 1 dag verplicht rust. Dit volg ik overigens niet op, maar komt meestal wel zo uit.
Als ik me er echt niet toe kan zetten skip ik de gym vandaag ook hoor...

Terug
Naar boven