XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.642
Cardi-no vandaag. Totaaaal geen zin in. Dus doe thuis wat plancks en Ab-wheel

• #21.643
Vandaag wel weer trainen!

Stats vanmorgen (16-02-2016):
Gewicht: 82.1kg (-0.7kg)
Taille: 74.5cm (+0.5cm)

En de training en (geplande) voeding..

Rug+biceps:
Pull ups:

3x8

Lat pulldown:
5x12-15

Dumbell row
4x12

Barbell row:
3x10

Cable curl:
4x12

Dumbell curl 12 reps (5kg opbouwen tot 10kg en terug naar 5kg):

Lichte squats!
3-4sets

Voeding, dinsdag 16-02-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 90g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + mineola
15:00 175g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: ½ scoop Devil’s shot + ½ scoop Amino-1
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro + 25g nightprotein
19:00 Spelletjes avond: Avondeten (~900kcals)

~2465kcals, E/K/V = 195g (32%) / 295g (48%) / 55g (20%)

lekker eigenwijs weer marv :roflol:

Paar weken geleden zei je nog dat je het schema ging proberen en nu ga je alweer full yolo :P

• #21.645
Zonde joh, dat het bij de Beren zo tegenviel.. Kwam er in mijn obesi-jaren heeuul veel, totdat ze de porties drastisch terugbrachten waarbij de prijs wel hetzelfde bleef :o.
En je hebt ook de Berencoupe niet kunnen nemen..
Snel vergeten dus ;)

Zonde joh, dat het bij de Beren zo tegenviel.. Kwam er in mijn obesi-jaren heeuul veel, totdat ze de porties drastisch terugbrachten waarbij de prijs wel hetzelfde bleef :o.
Snel vergeten dus ;)

Enorm slecht concept vind ik het.. Het eten is er gewoon bijna nooit zoals het hoort te zijn. (spreek wel over jaaaaaren geleden al, toen ik nog in die regionen woonde).

Dan ga ik liever voor een paar tientjes extra, echt lekker uit eten :)

Enorm slecht concept vind ik het.. Het eten is er gewoon bijna nooit zoals het hoort te zijn. (spreek wel over jaaaaaren geleden al, toen ik nog in die regionen woonde).

Moet eerlijk bekennen dat ik achteraf bekeken volgens mij niet eens echt proefde wat ik allemaal naar binnenschoof, als het maar vooral veel was :o.
Maar.. Aan een toetje kan je maar weinig verpesten denk ik ;)

Voor die prijs, aankleding en de hoeveelheid weet je dat je niet voor de kwaliteit naar een beren restaurantje gaat. Maar daar zijn ze ook helemaal niet voor

• #21.651
:D:D

Snel vergeten dus ;)
Haha..voor veel vreten blijft AYCE beter. En dan misschien zelfs het best tapas of sushi..dan is alles tenminste lekker (warm)

True..true!:D
Moet eerlijk bekennen dat ik achteraf bekeken volgens mij niet eens echt proefde wat ik allemaal naar binnenschoof, als het maar vooral veel was :o.
Maar.. Aan een toetje kan je maar weinig verpesten denk ik ;)
:roflol: vreten om het vreten..:o

Hoe kwam die ommekeer bij jullie eigenlijk? Wie besloot dat het 'genoeg' was zo..
Voor die prijs, aankleding en de hoeveelheid weet je dat je niet voor de kwaliteit naar een beren restaurantje gaat. Maar daar zijn ze ook helemaal niet voor
Zit ook wat in..:o

Hoe kwam die ommekeer bij jullie eigenlijk? Wie besloot dat het 'genoeg' was zo..
Vrees dat ik nogal een enorme lutser en nietsnut ben geweest.. Was aan het klagen over dat ik niet goed in mijn vel zat terwijl ik 120+ woog, werkloos was, 2 pakjes sigaretten per dag rookte, dagelijks blowde en enkele avonden in de week dronk. Tdwag was er op een gegeven moment heel stellig in: of je stopt met zeiken en accepteert dat je blijkbaar iets bent geworden wat je niet wilt, of je gaat er iets aan doen. Toen ben ik maar opnieuw begonnen met een opleiding en ben ik maar eens gezond gaan worden.
En daar stak ik Tdwag dus gelukkig mee aan :D

De beren... Vroeger nog aardig vaak daar geweest. Dat dat nog bestaat.

:D:D

Haha..voor veel vreten blijft AYCE beter. En dan misschien zelfs het best tapas of sushi..dan is alles tenminste lekker (warm)

True..true!:D

:roflol: vreten om het vreten..:o

Zit ook wat in..:o

Me vriendin wou met valentijn niet naar een AYCE omdat ik dan alleen op mijn eten focus :roflol:

• #21.657
Vrees dat ik nogal een enorme lutser en nietsnut ben geweest.. Was aan het klagen over dat ik niet goed in mijn vel zat terwijl ik 120+ woog, werkloos was, 2 pakjes sigaretten per dag rookte, dagelijks blowde en enkele avonden in de week dronk. Tdwag was er op een gegeven moment heel stellig in: of je stopt met zeiken en accepteert dat je blijkbaar iets bent geworden wat je niet wilt, of je gaat er iets aan doen. Toen ben ik maar opnieuw begonnen met een opleiding en ben ik maar eens gezond gaan worden.
En daar stak ik Tdwag dus gelukkig mee aan :D
Toch een mooi verhaal!

De beren... Vroeger nog aardig vaak daar geweest. Dat dat nog bestaat.
Jup..volgens mij al bijna 20 jaar..
Me vriendin wou met valentijn niet naar een AYCE omdat ik dan alleen op mijn eten focus :roflol:
:roflol: Zeer herkenbaar! Ik ben niet bepaald gezellig bij een AYCE.

..ik ben uberhaupt niet gezellig:roflol:
Sad but true..
Vrouwen snappen dat gewoon niet...die willen gezelligheid enz....mannen willen gewoon eten en drinken zonder teveel afleiding ;)
True story! Vind het allebei wel leuk. Daarom wisselen mijn gf en ik het vaak af..de ene keer AYCE en de andere keer a la carte..

Waarom niet gewoon een a la Carte AYCE?

zei er iemand ayce:o?

Terug
Naar boven