XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Zoveel duurder lijkt me dat toch niet in NL dan in BE te zijn? Integendeel, dacht dat NL goedkoper was voor uit te gaan eten?

Ala Carte AYCE is toch gewoon net zo duur als normaal AYCE? Ik snap niet wat Marvin bedoelt. Daarnaast hebben ze geen kinderen en werken ze allebei volgens mij. Tevens een volle schoenenkast (wat overigens maar de helft van alle schoenen bevat). En daar nog bovenop bijna elke dag uit eten als ik FB mag geloven :haha:

:kiss:

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.664
Zo...daar heb ik ook zin in:eek!:
1.5 ;)

Zoveel duurder lijkt me dat toch niet in NL dan in BE te zijn? Integendeel, dacht dat NL goedkoper was voor uit te gaan eten?
Geen idee wat een etentje voor twee personen kost. Gemiddeld ben je a la carte voor twee personen toch wel 70-90euro kwijt (en dan drink ik geen wijn). Al zou je dus gaan voor AYCE a la carte ga ik al gauw naar 200euro, want twee of drie hoofdgerechten gaan er gerust in..:o

Beetje zoals hier dan toch.

• #21.666
Ala Carte AYCE is toch gewoon net zo duur als normaal AYCE? Ik snap niet wat Marvin bedoelt. Daarnaast hebben ze geen kinderen en werken ze allebei volgens mij. Tevens een volle schoenenkast (wat overigens maar de helft van alle schoenen bevat). En daar nog bovenop bijna elke dag uit eten als ik FB mag geloven :haha:

:kiss:
Hmm..je bedoeld a la carte als in Sumo, Shizen, Shabu Shabu..la cubanita...

Ik dacht AYCE a la carte bij Gauchos ofzo.. ;)

Schoenen..ik heb helemaal niet veel schoenen..:roflol:

Hmm..je bedoeld a la carte als in Sumo, Shizen, Shabu Shabu..la cubanita...

Ik dacht AYCE a la carte bij Gauchos ofzo.. ;)

Schoenen..ik heb helemaal niet veel schoenen..:roflol:

Op zich zo een keer AYCE bij een echt lekker A la carte restaurant best leuk zijn :D Gewoon elke keer weer een hoofdgerecht bestellen.. Wilt u nog wat nabestellen Punjab, Skatermarvin... Ja doet u nu maar de 200gr tournedos met pepersaus...

wil je nou zeggen dat FB liegt? Of bewaar je alle schoenen van de hele straat in jouw meterkast? :D

Wat kost AYCE voor 2 gemiddeld eigenlijk?

• #21.669
Op zich zo een keer AYCE bij een echt lekker A la carte restaurant best leuk zijn :D Gewoon elke keer weer een hoofdgerecht bestellen.. Wilt u nog wat nabestellen Punjab, Skatermarvin... Ja doet u nu maar de 200gr tournedos met pepersaus...

wil je nou zeggen dat FB liegt? Of bewaar je alle schoenen van de hele straat in jouw meterkast? :D
Lijkt me ook wel tof inderdaad! Ben ooit met een bodybuilder uit eten geweest die dat deed..staat me bij dat dat Robbie Lieven was...die bestelde een volledige pasta als voorgerecht en daarna de mixed grill:roflol:

Ok, ok..ik heb zeker 20 paar schoenen:o

Wat kost AYCE voor 2 gemiddeld eigenlijk?
Vanaf 25 euro pp exclusief drinken. Soms via groupon kan het nog wel goedkoper..Zo hadden ze een deal voor Barbacoa doordeweeks: 30euro voor 2 personen exclusief drankjes.

Maar bijvoorbeeld bij: http://wereldatlantis.nl/ kun je inclusief drankjes zitten voor ~30euro pp (dus 60euro)

Robbie Lieven? Das toch een fotograaf en geen BBer?

AYCE wokchinees (inclusief drankjes) blijft toch wel een van de favorieten hoor :P.

Niet eens strafcardio op maandag en toch lichter op de weegschaal terwijl je zondag bent wezen uiteten. Watskeburt?

PS.
Ik heb 15 paar schoenen :rolleyes:

Laatst bewerkt:
Ik dacht dat die schoenen van je vriendin waren haha.

• #21.678
Robbie Lieven? Das toch een fotograaf en geen BBer?
Nope Bodybuilder. Hij begeleide toen Glenn van der Veen..

AYCE wokchinees (inclusief drankjes) blijft toch wel een van de favorieten hoor :P.
Hnng!:meal:
Of erger nog... over gevoelens en emoties praten terwijl jij gewoon lekker aan het eten bent :lol:
:roflol:
Oh hou op, dan is het tijd voor whiskey :D
:zuip:
Alweer? Je kunt nooit genoeg AYCE'en
Niet eens strafcardio op maandag en toch lichter op de weegschaal terwijl je zondag bent wezen uiteten. Watskeburt?

PS.
Ik heb 15 paar schoenen :rolleyes:
Tja, blijkbaar werkt preventieve strafcardio ook:roflol: 15 paar schoenen is ook netjes ;)
:D:D
Ik dacht dat die schoenen van je vriendin waren haha.
Grotendeels wel..die heeft 50 paar denk..:o

De training van gisteren er in een rotgang doorheen gegooid (moest nog weg daarna)! Zeer korte rustperiodes, dus soms wat inleveren qua gewicht ivm verzuring e.d..

Binnen 45 minuten was ik klaar..

Rug+biceps:
Pull ups:

Bw: 8, 8, 8 (nice!:D)

Lat pulldown:
64kg: 15 (2f.), 12 (voelt wel goed!:fire:)
59kg: 15 (betere MMC!), 14 (2f.)
50kg: 15 (controlled reps!:fire:)

Barbell row:
45kg: 10, 10, 10 (pomp!:fire:)

Prima uitvoering zo met 0.0 leg-drive of iets dergelijks. Volgorde hou ik zo, dus volgende keer ook eerst barbel row en daarna dumbel row.

Dumbell row
26kg: 12, 12 (hoppa!:D)
28kg: 12
30kg: 12 (nice!)

Cable curl:
55kg: 12, 12 (super MMC!)
59kg: 12 (2f.), 12 (close grip, 3f.:fire:)

Dumbell curl 12 reps (5kg opbouwen tot 10kg en terug naar 5kg):
4kg (5kg was bezet): 15
6kg: 12
7kg: 12
8kg: 12
9kg: 12 (au!:fire:)
10kg: 12 (man, man!)
9kg: 12
8kg: 12
7kg: 12
6kg: 12
4kg: 20 (fik erin!!:fire::fire:)

Leg extention (pomp):
43kg: 25
50kg: 25, 25 (beetje pompreps met weinig hold on top..:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Lekker dit!:D)

En de planning voor vandaag in de spoiler..

Gister weer een beetje r*tard gedaan bij de spelletjesavond, dus wat strafcardio als ik tijd heb. Aten bami, wat opzich geen probleem is met normale porties...en zonder bergen pindasaus & kroepoek. Vervolgens nog 300g bananenkwark met pure chocolade hagelslag en 4 bokkepootjes..:roflol:

Chest+triceps:
Dumbell Fly:

3x10

Incline dumbell fly:
4x10

Chest press machine:
3x12 + 1 set dropsetten

Push ups:
3x10

Giant set: Rope pushdown + CG cable Pushdown + bench dips:
4x12-15

Tricep kickbacks:
3x12

Strafcardio, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Voeding, woensdag 17-02-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 100g havermout + 30g whey delicious + 15g rozijnen + multivit + vit D
12:30 225g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 225g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 2scoops outrage (sample)*
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
18:00 25g nightprotein
19:15 Avondeten (~750kcals)

~2500kcals, E/K/V = 195g (32%) / 315g (50%) / 50g (18%)

* 2 scoops outrage: 300mg vitamine C, 60mg Niacine, 18mcg Vitamine B12, 75mg Kalium, 3g Hydromax (?), 1.5g Arginine Silicate inositol, 600mg N-acetyl-L-tyrosine, 350mg caffeine, 150mg Hordenine HCL (nice:D)

Pull ups gaan steeds beter he? Goeie training ook.

Ziet er weer ok uit man

Terug
Naar boven