- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
2verdieners toch?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zo...daar heb ik ook zin in

1.5

Geen idee wat een etentje voor twee personen kost. Gemiddeld ben je a la carte voor twee personen toch wel 70-90euro kwijt (en dan drink ik geen wijn). Al zou je dus gaan voor AYCE a la carte ga ik al gauw naar 200euro, want twee of drie hoofdgerechten gaan er gerust in..Zoveel duurder lijkt me dat toch niet in NL dan in BE te zijn? Integendeel, dacht dat NL goedkoper was voor uit te gaan eten?

Hmm..je bedoeld a la carte als in Sumo, Shizen, Shabu Shabu..la cubanita...Ala Carte AYCE is toch gewoon net zo duur als normaal AYCE? Ik snap niet wat Marvin bedoelt. Daarnaast hebben ze geen kinderen en werken ze allebei volgens mij. Tevens een volle schoenenkast (wat overigens maar de helft van alle schoenen bevat). En daar nog bovenop bijna elke dag uit eten als ik FB mag geloven
![]()

Hmm..je bedoeld a la carte als in Sumo, Shizen, Shabu Shabu..la cubanita...
Ik dacht AYCE a la carte bij Gauchos ofzo..
Schoenen..ik heb helemaal niet veel schoenen..![]()
Gewoon elke keer weer een hoofdgerecht bestellen.. Wilt u nog wat nabestellen Punjab, Skatermarvin... Ja doet u nu maar de 200gr tournedos met pepersaus...
Lijkt me ook wel tof inderdaad! Ben ooit met een bodybuilder uit eten geweest die dat deed..staat me bij dat dat Robbie Lieven was...die bestelde een volledige pasta als voorgerecht en daarna de mixed grillOp zich zo een keer AYCE bij een echt lekker A la carte restaurant best leuk zijnGewoon elke keer weer een hoofdgerecht bestellen.. Wilt u nog wat nabestellen Punjab, Skatermarvin... Ja doet u nu maar de 200gr tournedos met pepersaus...
wil je nou zeggen dat FB liegt? Of bewaar je alle schoenen van de hele straat in jouw meterkast?![]()

Vanaf 25 euro pp exclusief drinken. Soms via groupon kan het nog wel goedkoper..Zo hadden ze een deal voor Barbacoa doordeweeks: 30euro voor 2 personen exclusief drankjes.
Of erger nog... over gevoelens en emoties praten terwijl jij gewoon lekker aan het eten bentVrouwen snappen dat gewoon niet...die willen gezelligheid enz....mannen willen gewoon eten en drinken zonder teveel afleiding![]()

Of erger nog... over gevoelens en emoties praten terwijl jij gewoon lekker aan het eten bent![]()

Alweer?!

Nope Bodybuilder. Hij begeleide toen Glenn van der Veen..Robbie Lieven? Das toch een fotograaf en geen BBer?
Hnng!AYCE wokchinees (inclusief drankjes) blijft toch wel een van de favorieten hoor.

Of erger nog... over gevoelens en emoties praten terwijl jij gewoon lekker aan het eten bent![]()

Alweer? Je kunt nooit genoeg AYCE'en
Tja, blijkbaar werkt preventieve strafcardio ookNiet eens strafcardio op maandag en toch lichter op de weegschaal terwijl je zondag bent wezen uiteten. Watskeburt?
PS.
Ik heb 15 paar schoenen![]()
15 paar schoenen is ook netjes 

Grotendeels wel..die heeft 50 paar denk..Ik dacht dat die schoenen van je vriendin waren haha.

)
)
)
)
)
)
)
)
)
)
)