- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht niet klagen over de pullups..echter gaan ze niet echt vooruit ofzo..gingen gister gewoon eindelijk eens goed..
Vond ik ook..
Jup..al moet ik toegeven dat je bijna gestresst in de gym loopt als je zo snel wilt trainen..

Time under tension..Hoezo is je row zo licht? Na zoveel jaar training en met deadlift van 225 in je sig kan je toch wel zwaarder rowen dan 45kg. Ja ik las de tijdnood.

Time stress met trainen moet je eigenlijk niet hebbenTime under tension..
Lelijke rows zoals de meeste doen kan ik ook wel met 80-90kg..![]()

Jup..al moet ik toegeven dat je bijna gestresst in de gym loopt als je zo snel wilt trainen..![]()

Dit dus..
I know, maar soms is het niet anders. Moest thuis zijn voor de levering van mijn nieuwe eetkamerstoelen en moest daarna door naar spelletjesavond..Time stress met trainen moet je eigenlijk niet hebben
Ik kan lelijke rows maar met 78 kg![]()
De pindasausfondue was awesome!!Nu moet ik gelijk denken aan die insane pindasausfondue die je laatst postte ..
Ach, gelukkig mag ik morgen weer![]()

Sommige mensen hebben nog meer te doen buiten de gym..+1 begrijp nooit waarom mensen zo graag willen haasten met trainen. Loop gewoon niet zo te stressen en neem even je rust![]()

), 10, 10 (MMC kan beter soms..)
)
)
)

Mwa lijkt mee te vallen, zocht op google afbeeldingen en kreeg een jongen met een pet te zien.
Wel smerige pomp..maar gains..
Mijn knie begint de laatste paar keer steeds aan de zijkant te zeuren als ik cardio doe..knap waardeloos, want neem mezelf iedere keer voor zeker 30 minuten te doen, maar liefst 40.
Mwa lijkt mee te vallen, zocht op google afbeeldingen en kreeg een jongen met een pet te zien.

Idd, Wouter Bijl.Mwa lijkt mee te vallen, zocht op google afbeeldingen en kreeg een jongen met een pet te zien.

Huh..
Nope..ik zou het schema volgen zoals die is voor minimaal een maand, dus zowieso tot 6 maart..Interessant die tri-set, maar ik begrijp dat je dat vlgd keer al weer afzonderlijk gaat doen?
Jezus roeien is imho toch wel de kutste vorm van cardio, helemaal na een flinke ub Workout.Waarom probeer je roeien niet eens als cardio? Verbrandt iig een hoop en je werkt aan je complete lichaam. Knie-aids zal ook wel meevallen denk ik!
Jezus roeien is imho toch wel de kutste vorm van cardio, helemaal na een flinke ub Workout.