XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.721
Met zo een volume aan assistance op de planning zou ik ook niet weten of ik wel zin had gehad :P. Echter heb ik nu al zeker een half jaar altijd zin gehad om te trainen :eek:.
Voeding van gisteren klinkt prima trouwens. Goed bulk voer Marvin! :trollface:
Klopt...vandaag maar doorgegaan op dezelfde wijze...er zat nog snoep in de gezamelijke snoeppot op mijn werk. Dus nu voor mijn ontbijt toch al zeker 20-25 winegums e.d op:roflol:

Goede reden om in ieder geval niet te overwegen de gym te skippen en morgen (en overmorgen) maar wat strafcardio te doen..:o

#marvinnen

mij maak je ook totaal niet blij met apenkoppen. alleen met choco en spekkoek en B&J als het zoettigheid betreft

Hmm die shitload aan cardio is dan weer wat minder bevordelijk in de bulk..

leg curl met DB tussen je voeten... voelt dat nou wat ok?

• #21.726
Haha..grapje hoor..:aai:

mij maak je ook totaal niet blij met apenkoppen. alleen met choco en spekkoek en B&J als het zoettigheid betreft
Mij maak je blij met bijna alle zoetigheid..:o

En meer is altijd beter...

Hmm die shitload aan cardio is dan weer wat minder bevordelijk in de bulk..
True..maar wil ooit weer zo shredded worden als jij bent..
leg curl met DB tussen je voeten... voelt dat nou wat ok?
Mwoah..het is een beetje schipperen tussen gewicht (wat nog te houden is tussen je voeten) en uitvoering (MMC)..

Verder moet er ook altijd iemand helpen om de db tussen je voeten te hangen. Deze oefening deed ik in het verleden ook al eens, dus was niet geheel nieuw.

Overigens doe ik ehm niet ter vervanging van een oefening. Deze stond zo in Mustafa zijn schema. De staande leg-curl (in leg extention) is wel een vervanger van de liggende leg curl, want die heeft mijn gym helaas niet..:sad:

Gister nog over je gehad: dat ik Marvinnen steeds knapper begin te vinden, een overdosis suiker doet mijn lijf absoluut geen goed, man oh man, word er juist ontzettend slap van :o.

Laatst bewerkt:
  • #21.731
Wil je mijn geheimpje weten? :rolleyes:
Is het HCG?

Gister nog over je gehad: dat ik Marvinnen steeds knapper begin te vinden, een overdosis suiker doet mijn lijf absoluut geen goed, man oh man, word er juist ontzettend slap van :o.
Haha..ik ben benieuwd hoe dat vanmiddag bij mij gaat..zal zo mijn voeding van vandaag even braaf updaten..:o Zo even lezen hoe je dag gister was..:D

Mmmm spekkoek :eating:

Gelukkig :thumb:

Marvin wil natty blijven he? :D
Jup..forever small
A jar of peanutbutter per week.

100% natural ofc :D.
Haha..dat at ik vroeger ook...toen was ik dik..:mad:

• #21.732
Laat ik wel eerlijk blijven over mijn voeding...was net in de stad en kon me niet beheersen bij de kruidvat:roflol:

Strafcardio incoming...(morgen)

Voeding, vrijdag 19-02-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:00 stuk of 20-25 snoepjes
11:00 95g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
13:00 250g schepsnoep..
15:00 200g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop the Force
Post-workout: 30g whey iso + 10g dextro
18:00 25g nightprotein
19:45 Rauwe andijvie stamppot met opgebakken spekjes (~800kcals)

~3580kcals, E/K/V = 230g (26%) / 530g (60%) / 60g (15%)

Oeps..

Nee. Pindakaas zoals gezegd. :) Is de werking van HCG je nog steeds niet duidelijk? Het laat simpelweg de hypofyse op natuurlijke wijze werken.

Snoepjes snoepjes snoepjes :heart:.

Maar goed dat je die dextro na je tren nog neemt... stel je voor dat je glycogeen zou leeg raken met zo weinig snoepjes

• #21.735
Nee. Pindakaas zoals gezegd. :) Is de werking van HCG je nog steeds niet duidelijk? Het laat simpelweg de hypofyse op natuurlijke wijze werken.

Snoepjes snoepjes snoepjes :heart:.
Je zou binnenkort toch stoppen met HCG? Ben wel benieuwd wat dat doet..

Waarom nemen veel bodybuilders het eigenlijk? Verder heb je waarschijnlijk gewoon een rete-hoog metabolisme

Maar goed dat je die dextro na je tren nog neemt... stel je voor dat je glycogeen zou leeg raken met zo weinig snoepjes
Lijkt me inderdaad sterk. Echter weeg ik mijn shake voor na het trainen altijd van te voren af, dus het 'kwaad' heeft al geschied..

...anabolic window enzo:roflol:

Het enige wat ik nog kan doen is mijn rijst straks wegflikkeren..maar ja, dat scheelt ~200kcals..ook de moeite niet ;)

Je zou binnenkort toch stoppen met HCG? Ben wel benieuwd wat dat doet..

Waarom nemen veel bodybuilders het eigenlijk? Verder heb je waarschijnlijk gewoon een rete-hoog metabolisme

Bodybuilders on roids gebruiken vaak HCG in hun nakuur, om de hormoonhuishouding weer in balans te brengen.
Het wordt daarnaast ook gebruikt bij vrouwen die zwanger zijn geweest om dezelfde reden!

Bodybuilders on roids gebruiken vaak HCG in hun nakuur, om de hormoonhuishouding weer in balans te brengen.
Het wordt daarnaast ook gebruikt bij vrouwen die zwanger zijn geweest om dezelfde reden!

Whut did I just read? :o

Misschien wat meer in de AAS sectie inlezen bro :D

• #21.739
Ben jij zwanger..:o
Whut did I just read? :o

Misschien wat meer in de AAS sectie inlezen bro :D
Enlighten us...
..

Terug
Naar boven