- Waardering
- 1.837
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 79kg
- Vetpercentage
- 15%
Boeie zijn toch loze calorieën jwz
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Boeie zijn toch loze calorieën jwz
huh??
Ach..loos zijn ze niet. Maar het mag ook geen naam hebben..

Jup..vandaag ken ik mijn gf 2 jaar. Eigenlijk doen we iedere keer op de 25e wel iets..deze keer naar de bios, maar verder niks bijzonders want mijn gf gaat naar Marco Borsato vanavond..Lol weer vrij vandaag?
Lijkt die film je wat? Vind het bijna zielig voor de Niro....

1 ster gemiddeld ook volgens mij. Wanneer maakt de Niro weer eens iets goeds.Lol weer vrij vandaag?
Lijkt die film je wat? Vind het bijna zielig voor de Niro....

Dat gaat hopelijk wel lukken..
Thanks Rob
O god..heb ik weer. Morgen meer daarover..1 ster gemiddeld ook volgens mij. Wanneer maakt de Niro weer eens iets goeds.![]()

We konden alleen vanmiddag naar de bios omdat mijn gf vanavond weg moet. Dit was het enige wat draaide wat nog ergens over ging. 18 maart ga ik met mijn beste maat naar de film en steak vreten (verlaat verjaardagscadeau)...dat zal wel een typische mannenfilm worden..Congratz!
Ga nou gewoon naar Deadpool man!
Je vorige keuze qua film was ook slecht bevallen toch![]()
We konden alleen vanmiddag naar de bios omdat mijn gf vanavond weg moet. Dit was het enige wat draaide wat nog ergens over ging. 18 maart ga ik met mijn beste maat naar de film en steak vreten (verlaat verjaardagscadeau)...dat zal wel een typische mannenfilm worden..
In b4: Brokeback mountain..

Wel veel vrouwen in de zaal en op het scherm..Eerste contact met haar was twee jaar geleden..een maand later hebben we het 'officieel gemaakt'..dat is dus 25 maart.2 jaartjes, gefeliciteerdben benieuwd hoe de film is.

Thanks Bas!Geniet van de middag met je vriendin man. 2 jaar moet gevierd worden inderdaad!

)
)
) ss Bw: 15 (burn
!)
) ss 41kg: 15 (nice!) ss Bw: 16 (leeg!)
)Thanks..Medium popcorn (ingecalculeerd)..en misschien wat snoepjes, maar denk het nietGefeliciteerd man! Wat staat er op de planning qua eten in de bios?![]()