- Waardering
- 4.991
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 64kg
ik werd iig heel raar aangekeken toen ik dat zei

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Goede vraag..
Begrijpelijk..Ik ben hem idd om die reden, zelf 2 kg lichter gaan pakken![]()
Dat kan ook..

huh een paar pagina's terug was iedereen hier nog stellig overtuigd dat je fly's zo zwaar mogelijk moest doen![]()
Zo houden we discussies levend..Nee..jij gebruikt maar 12 kg...
Zit wat in..maar vind die assistance ook wel fijn om te doen buiten mijn haat-liefde verhouding met squatten..Zolang je maar kan squaten hoef je je nergens druk om te maken Marvin![]()
Vast niet door iedereen
Zit wat in..maar vind die assistance ook wel fijn om te doen buiten mijn haat-liefde verhouding met squatten..
Anyway. Succes met de training.Bench-off doen?

SQEEEEEEZ!

Jaaaaa, ik heb die paashaasjes zien liggen, niiiice!
Volgens mij exact hetzelfde als de kerststerren, paar dan in paashaas vorm! .. Alleen Tdwag moppert dat het anders moét smaken en dat het niet anders kan dat de kerststerren het lekkerst blijven.
Heb ze nog niet geproefd dus weet niet zeker. Op het oog zijn ze hetzelfde..
Ik ook hoor..pompen of verzuipen..
Haha..verschil moet er wezen. Heb al tijd last van mijn rug en tegenwoordig ook een beetje van mijn lies met squatten...niet echt een reden om het een leuke oefening te vinden..Haha ik kijk, zeker op een slechte dag, juist op tegen de assistance meuk tijdens het squaten!Anyway. Succes met de training.

Op Wilks?

Vreselijk!Succes met die squats, zijn aardig veel sets en reps!

vernieuwde inzichtenhuh een paar pagina's terug was iedereen hier nog stellig overtuigd dat je fly's zo zwaar mogelijk moest doen![]()

Ik ook hoor..pompen of verzuipen..
Haha..verschil moet er wezen. Heb al tijd last van mijn rug en tegenwoordig ook een beetje van mijn lies met squatten...niet echt een reden om het een leuke oefening te vinden..
Last van mijn rug heb ik overigens bijna de hele dag..![]()
.Haha..geen nieuwe inzichten dus..vernieuwde inzichten
Jeesj.... moest helemaal terugbladeren tot 11 feb. Maar iedereen was het toch wel met Meaantje eens dat een te zware fly een mislukte press is? Behalve 2 (grappig bedoelde?) trol opmerkingen van punjab en leon.
Ik word oud inderdaad. Maar dat soort shit gun ik mezelf geen tijd voorJe wordt oud!
Nee zonder gein, ik heb het afgelopen jaar ook veel last van mijn rug gehad. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat dit aan mijn 'buttwink' bij het squaten lag.
Ik weet niet of jij hier ook last van hebt, maar als dat het geval is moet je er zeker iets aan gaan doen.
Onderstaand filmpje heeft mij onwijs geholpen.
Binnenkort wel even langs de fysio..
)
)
), 10 (oef!), 10 (1f. FUAAARK
)
)
)
)Ziet er netjes uit!
Nu nog Marvinnen in het weekend?![]()
Thanks opa!

Omdat: schema
Ehm..vast wel een beetje. Maar heb vandaag een bodybuilding meeting (Bodybuilding united). Ik ga daar armen trainen met Wesley Vissers (NL kampioen junioren..)Ziet er netjes uit!
Nu nog Marvinnen in het weekend?![]()

Daarover straks meer..