AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #21.902
Goede vraag..

Ik ben hem idd om die reden, zelf 2 kg lichter gaan pakken :o
Begrijpelijk..
Fly doe ik ook gewoon met 12-14 kg :lol:
Dat kan ook.. ;)

Mind muscle connectie enzo ;)

Of gewoon slap:trollface:
huh een paar pagina's terug was iedereen hier nog stellig overtuigd dat je fly's zo zwaar mogelijk moest doen :roflol:
:roflol: Zo houden we discussies levend..

En verder denk ik dat de meeste bedoelen..zo zwaar mogelijk met behoud van goede vorm..
Nee..jij gebruikt maar 12 kg...
Zolang je maar kan squaten hoef je je nergens druk om te maken Marvin ;)
Zit wat in..maar vind die assistance ook wel fijn om te doen buiten mijn haat-liefde verhouding met squatten..

ik werd iig heel raar aangekeken toen ik dat zei :o
Vast niet door iedereen

12 kg flyes squeeeeeezeeeee!

Jaaaaa, ik heb die paashaasjes zien liggen, niiiice! :D
Volgens mij exact hetzelfde als de kerststerren, paar dan in paashaas vorm! .. Alleen Tdwag moppert dat het anders moét smaken en dat het niet anders kan dat de kerststerren het lekkerst blijven :o.

doe flyes liefst lichter en meer reps.

Succes met die squats, zijn aardig veel sets en reps!

• #21.909
12 kg flyes squeeeeeezeeeee!
SQEEEEEEZ!:fire:

Jaaaaa, ik heb die paashaasjes zien liggen, niiiice! :D
Volgens mij exact hetzelfde als de kerststerren, paar dan in paashaas vorm! .. Alleen Tdwag moppert dat het anders moét smaken en dat het niet anders kan dat de kerststerren het lekkerst blijven :o.
:roflol: Heb ze nog niet geproefd dus weet niet zeker. Op het oog zijn ze hetzelfde..

Met kerst is de sfeer anders..misschien is dat het..:o

doe flyes liefst lichter en meer reps.
Ik ook hoor..pompen of verzuipen..
Haha ik kijk, zeker op een slechte dag, juist op tegen de assistance meuk tijdens het squaten! :P Anyway. Succes met de training.
Haha..verschil moet er wezen. Heb al tijd last van mijn rug en tegenwoordig ook een beetje van mijn lies met squatten...niet echt een reden om het een leuke oefening te vinden..

Last van mijn rug heb ik overigens bijna de hele dag..:o

Op Wilks?

Edit: ook dan ben ik veel slapper..bw challenge wordt ook niks vrees ik..:sad:

Succes met die squats, zijn aardig veel sets en reps!
Vreselijk!:eek!:

huh een paar pagina's terug was iedereen hier nog stellig overtuigd dat je fly's zo zwaar mogelijk moest doen :roflol:
vernieuwde inzichten :D

Jeesj.... moest helemaal terugbladeren tot 11 feb. Maar iedereen was het toch wel met Meaantje eens dat een te zware fly een mislukte press is? Behalve 2 (grappig bedoelde?) trol opmerkingen van punjab en leon.

Laatst bewerkt:
Ik ook hoor..pompen of verzuipen..
Haha..verschil moet er wezen. Heb al tijd last van mijn rug en tegenwoordig ook een beetje van mijn lies met squatten...niet echt een reden om het een leuke oefening te vinden..

Last van mijn rug heb ik overigens bijna de hele dag..:o

Je wordt oud!
Nee zonder gein, ik heb het afgelopen jaar ook veel last van mijn rug gehad. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat dit aan mijn 'buttwink' bij het squaten lag.
Ik weet niet of jij hier ook last van hebt, maar als dat het geval is moet je er zeker iets aan gaan doen.
Onderstaand filmpje heeft mij onwijs geholpen :D.

• #21.912
vernieuwde inzichten :D

Jeesj.... moest helemaal terugbladeren tot 11 feb. Maar iedereen was het toch wel met Meaantje eens dat een te zware fly een mislukte press is? Behalve 2 (grappig bedoelde?) trol opmerkingen van punjab en leon.
Haha..geen nieuwe inzichten dus..

Je wordt oud!
Nee zonder gein, ik heb het afgelopen jaar ook veel last van mijn rug gehad. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat dit aan mijn 'buttwink' bij het squaten lag.
Ik weet niet of jij hier ook last van hebt, maar als dat het geval is moet je er zeker iets aan gaan doen.
Onderstaand filmpje heeft mij onwijs geholpen :D.
Ik word oud inderdaad. Maar dat soort shit gun ik mezelf geen tijd voor:roflol: Binnenkort wel even langs de fysio..

Training ging ok, maar beetje last van opgeefgedrag..:o

Benen:
Single leg curl:

16kg: 15
23kg: 15 (warmup)
30kg: 10, 10, 10, 10 (lekker!)

Stiffed legs deadlift dumbells:
34kg: 12 (met straps), 12, 12 (prima, maar deze ga ik volgende week lekker weer met barbel doen..)

Seated legcurl:
23kg: 12
43kg: 12 (oef!0, 12 (nipt!)
36kg: 12 (:fire:)

Squat:
60kg: 15
80kg: 8 (warmup)
100kg: 15 (vreselijk!),15, 15 (dood gaan!), 15 (bah!!), 9 (en toen gaf ik het mentaal op..fysiek ging het nog wel..:o)

Legpress (voeten laag/smal):
218kg: 10 (fucking zwaar!:eek!:), 10 (oef!), 10 (1f. FUAAARK:fire:)

Leg extentions:
43kg: 15, 15, 15 (benen zijn hier al zo verrot, dat sqeezen bijna niet gaat!)
Dropset: 64kg-->43kg: 7, 8 (done!:fire:)

Standing calf raise:
100kg: 20, 20 (lekker gecontroleerde reps!)
110kg: 20 (:fire::fire:)
120kg: 17 (djees!)
100kg: 9 (geen zin meer..:roflol:)

Seated calfraise:
60kg: 10 (sqeeeez!)
70kg: 10, 10 (best ok..)
60kg: 10+6pompreps

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(prima training ondanks het opgeefgedrag..)

Goeie wielendag ouwe stijve hark :)

Vanwaar 15x 100kg en niet gewoon 20x 100kg?

Ziet er netjes uit!
Nu nog Marvinnen in het weekend? :roflol:

• #21.917
Goeie wielendag ouwe stijve hark :)
Thanks opa!:D

Vanwaar 15x 100kg en niet gewoon 20x 100kg?
Omdat: schema
Ziet er netjes uit!
Nu nog Marvinnen in het weekend? :roflol:
Ehm..vast wel een beetje. Maar heb vandaag een bodybuilding meeting (Bodybuilding united). Ik ga daar armen trainen met Wesley Vissers (NL kampioen junioren..)

Daarna heeft de organisator kipwraps & Haribo geregeld:roflol:
:o

Zoals ik bij Marina al zei begint vandaag om 15:00 Bodybuilding United. Is een event georganiseerd door Arthur Groenefelt en zal bestaan uit een soort workshops en trainen met een NL topatleet.

Ik ga daar armen trainen met Wesley Vissers (NL kampioen Junioren). Heette hier op het forum Determination..:D

Desondanks ga ik vanmorgen ook even naar de gym..even wat pomp pakken..:o Daarover straks meer.. :D

ik wilde ook heen gaan... maar het werd me afgeraden.. gezien ik nog zo laag in gewicht zit... :(

Heel veel plezier vandaag!

Ben benieuwd naar die arm training met Wesley man!

Gun jezelf nou maar gewoon die 5 minuten om te stretchen ;). De fysio gaat je ook alleen helpen als je zijn advies qua oefeningen uitvoert buiten de afspraken om namelijk:P.
Veel plezier man vanmiddag. Wesley VIssers is echt een tank o.

Terug
Naar boven