- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Da's gemeen!

Je wordt oud!
Nee zonder gein, ik heb het afgelopen jaar ook veel last van mijn rug gehad. Inmiddels ben ik erachter gekomen dat dit aan mijn 'buttwink' bij het squaten lag.
Ik weet niet of jij hier ook last van hebt, maar als dat het geval is moet je er zeker iets aan gaan doen.
Onderstaand filmpje heeft mij onwijs geholpen.

ooh balen. Opzich had je wel kunnen gaan toch. Niemand die je verplicht keihard te trainen..het zal voornamelijk ook gezellig zijn..ik wilde ook heen gaan... maar het werd me afgeraden.. gezien ik nog zo laag in gewicht zit...
Heel veel plezier vandaag!
Anders ik wel..
Thanks Bas...Gun jezelf nou maar gewoon die 5 minuten om te stretchen. De fysio gaat je ook alleen helpen als je zijn advies qua oefeningen uitvoert buiten de afspraken om namelijk
.
Veel plezier man vanmiddag. Wesley VIssers is echt een tank o.

Wie is Mick?
Thanks!
Na 3 sets van 15 reps wil je eigenlijk al niet meer verder..verschrikkelijk!Kan me voorstellen dat die squats een beetje opbraken Marvin
Da's gemeen!![]()

Stelletje oudjes zijn we ookIk heb nooit zo'n problemen met de squats. Maar hier ben ik toch echt te stijf voor![]()

)

Ik heb nooit zo'n problemen met de squats. Maar hier ben ik toch echt te stijf voor![]()
.Die vind ik mogelijk wel..natty's zijn op twee handen te tellen volgens mij

hmm..als ik me verveel ga ik het eens proberenHet leuke is dat je na 1 a 2 week oefenen waarschijnlijk al behoorlijk in de buurt van deze kerel komt.

Thanks Sanne! Dat komt wel goed hoop ik!Veel plezier vanmiddag, geniet ervan, altijd leuk dat soort dingen!

Keer een forum meeting meepakken. Daar kennen de meesten jou situatie..zou je trouwens naar Bodybuilding United gaan of de woman only meet waar @HillR ook heen gaat?op zich had ik kunnen gaan ja... Ik was ook gevraagd. Maar een kennis zei me dat dit me eerder ongelukkig zou maken.. ik zou echt het schriele kipje zijn zeg maar
Hopelijk een keer als mijn gewicht wat aan het uppen is.
Geniet ervan!
Wil ik zeker nog een keer doen.Keer een forum meeting meepakken. Daar kennen de meesten jou situatie..zou je trouwens naar Bodybuilding United gaan of de woman only meet waar @HillR ook heen gaat?

Keer een forum meeting meepakken. Daar kennen de meesten jou situatie..zou je trouwens naar Bodybuilding United gaan of de woman only meet waar @HillR ook heen gaat?
Wil ik zeker nog een keer doen.
Ik was gevraagd voor BB united. Van woman meet wist ik niets..![]()
Is altijd erg leuk inderdaad!Wil ik zeker nog een keer doen.
Ik was gevraagd voor BB united. Van woman meet wist ik niets..![]()
Hoe was het daar?Dit is via de "powervrouwen" fb geregeld door evelien van nellen. Was maar plaats voor 50 mensen en was binnen een paar uur vol haha.
De dag startte met een challenge..waar ik zelf niet aan mee heb gedaan. Volgens mij heette het the cruisified hold (met je armen wijd zo lang mogelijk een gewicht omhoog houden). Daarna werden de top-atleten (Floor Putten, Johny Stuhldreier, Jeffrey Reus Latour, Valentino, Vincenco Pinas etc.) voorgesteld die de verschillende groepen moesten gaan trainen.

Een erg sympatieke gast en kan me erg vinden in zijn trainingsmethode. Het boeit me eigenlijk geen reet dat jullie bro-science zullen roepen om zijn gedachte gang, maar ik kon me er goed in vinden. Zal daarom ook niet snel luisteren naar gasten hier op het forum die zeggen dat je enkel r*tard zwaar moet trainen.
)
)
(
ik dacht dat er werd gezegd dat we gingen trainen..maar bleek voorstellen en vragen ronde te zijn. zat ik daar stijf van de PWO
)Zie boven..