- Waardering
- 7.881
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was zeer geslaagd!Klinkt als een super leuke meet!
Tja.. volume TUT en MMC kan heel wat doen naast zwaar liften. Zo zie je maar dat er veel verschillende manieren zijn die werken.
Ik ben zelf op dit moment ook meer van MMC en TUT.. zalig voldaan gevoel erna.![]()
Gelukkig nog mensen die er een beetje hetzelfde over denken..Via Arthur Groenefelt. Hij organiseert dit wel vaker..dit was de derde editie..damn wist niks van die meet af.. waar kon je je aanmelden?

Je kunt lachen wat je wilt, maar ik geloof erin..
Misschien moet je het ook eens doen..maak je ook nog eens wat gains..
Jup..

Het was vrij duidelijk wie er wel of niet natty waren. De twijfelgevallen heb ik het maar niet aan gevraagd..was gelukkig niet de kleinste op die meet, altijd fijn..Heb je daar ook aan iedereen gevraagd of ze wel of niet Natty waren zoals je doet op dbb![]()
![]()

Vreemd. Dus het was een showcase van onwaarschijnlijk geproportioneerde torso's waar je geen vragen over mocht stellen. En er werd gesuggereerd dat je met 9 kg dumbells zelf ook zo ver kon komen? Of lees ik dat niet goed?Werd ook aan de begin van de meet nadrukkelijk vermeld dat het niet de bedoeling was om vragen te stellen over 'Shell turbo diesel'..![]()
Als je de achtergrond van deze foto zou weten zou je er wel met meer respect mee omgaan.

Die vraag heb ik tijdens het trainen aan Wesley gesteld..hij zei van niet..Junk
Zou dat mmc, tut etc niet alleen werken in combi met shell turbo diesel??
Zo iets..het vragen naar AAS is in zo een geval vragen naar de bekende weg..verder is het voor die gasten ook een belediging om al hun gains maar op aas te schuiven. Terwijl voor dergelijke fysieken wel wat meer nodig is zoals toewijding..goede genen..kennis etc.Vreemd. Dus het was een showcase van onwaarschijnlijk geproportioneerde torso's waar je geen vragen over mocht stellen. En er werd gesuggereerd dat je met 9 kg dumbells zelf ook zo ver kon komen? Of lees ik dat niet goed?
ik vrees het ergste.

Is altijd erg leuk inderdaad!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
. Precies dit..De grootste ecto's hier roepen het hardst hoe het moet![]()
Was het ook zeker..Brb FF popcorn halen
Marv, ziet eruit als een vette dag man.
Jup..zo is het maar net..Klinkt als een mooie dag Marv! Dikke training en mooie ervaring rijker![]()
Komen al die powerlifters hier ook even hun mening spuien...
En die buffe dudes zijn zo geworden vanwege bro-science denk je? Tuurlijk moet je niet overdrijven en alles met 4kg gaan doen..Respect? Kom op ik maak gewoon een grapje
Ik begrijp gewoon echt totaal niet hoe je onderzoek niet kan geloven. Hoe kun je nu totale schijt aan de wetenschap hebben? Leven we in de middeleeuwen? En in plaats daar van naar totaal ongefundeerde verhaaltjes van een dude luisterd omdat hij buff os
ja marvin beetje offtopic gaan loggen
hier moeten discussies gevoerd worden ja

Is dat niet wat het belangrijkste is? Dat je het trainen leuk vind..ik heb geen zin om bezig te zijn met of ik wel met voldoende % van ijn 1RM bezig ben..ik wil gewoon lekker trainen en kapot gaan.Weer lekker gebrainwashed daar zo te horen. Maar als je content bent met je huidige fysiek zou ik gewoon trainen op een manier die voor jou het leukst en het best vol te houden is. Als dat een beetje in het rond pompen is met kindergewichtjes moet je dat vooral doen. Wel blijf ik het vreemd vinden dat je op alle manieren die opgeroide gasten min of meer op een voetstuk plaatst en bijna alles voor waarheid aanneemt terwijl je zelf ook dondersgoed weet dat zij hun fysiek te danken hebben aan flesjes vloeistof waarmee ze zichzelf injecteren. Ik denk ook niet dat je over een paar jaar nog steeds natty bent als je je in dat wereldje laat meetrekken.
Wel toevallig dat zo ongeveer de hele top van NL er hetzelfde over denkt. Iedereen onder begeleiding zal precies snappen waar ik het over hebben en het hoogstwaarschijnlijk geen onzin vinden..Ik heb persoonlijk nooit iets wetenschappelijks van bodybuilding willen maken. Knap dat sommige dat wel kunnen, maar ik heb ondanks dat ik gewoon gestudeerd heb totaal geen zin om die onderzoeken te lezen.. Verder valt er in ieder onderzoek wel iets onderuit te helen waaruit zou blijken dat de conclusie maar deels valide is.Supertof, die meet gisteren, klinkt echt erg interessant!
Wat bro-science of niet betreft.. Er zijn zo ontzettend veel verschillende atleten te vinden met elk hun eigen theorieën en waarvan ieder roept dat wat hij zegt 'de waarheid is'. Het moet gewoon voor jezelf werken. Natuurlijk zijn er dingen keihard met onderzoek te bewijzen, maar ben er van overtuigd dat wat voor de één werkt niet voor een ander hoeft te werken. Ieder fysiek zit anders in elkaar en reageert anders. Grote uitgangspunten gelden uiteraard voor iedereen, maar de exacte efficiënte invulling van je training.. Dat verschilt denk ik per persoon.
Zag ik daar op de foto nou specialpaint staan?
Maar wie is het nu?
Helemaal mee eens..Nou dat klinkt als een toffe middag Marvin! Altijd leuk om mensen met dezelfde hobby/toewijding te meeten natuurlijk.
Wat betreft trainigsmethodes ben ik er uiteindelijk ook een groot voorstander van om te doen wat goed voelt, en nog belangrijker, wat je met plezier doet.
In mijnn nieuwe gym traint bijv. een kerel die louter BW oefeningen doet en heel af en toe wat kabels gebruikt. 4, maximaal 5 x in de week.
Guess what? Hij heeft een super mooi fysiek! Imo puur en alleen omdat hij met plezier en toewijding traint. In tegenstelling tot veel gasten die trainen op de manier hoe het hen wordt voor geschreven door personal trainers en/of de experts van internet.