XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Alle stamppotten zijn welkom bij mij. Ik heb niet een bepaalde voorkeur :P

Hutspot is gewoon episch.. :D
Kijk zelf overigens ook Temptation Island, moet ik tot mijn grote schaamte bekennen.. Houd wel van dat soort waardeloze programma's, gewoon lekker hersenloos iets kijken wat eigenlijk nergens op slaat :o.

Alle potten gestampt zijn smerig en die kansloze kuttelevisie kan ik echt niet naar kijken :eek: Van plaatsvervangende schaamte, naar intense haat en weet ik wat voor emoties.. Yes dat dere tren :o

Kijk zelf overigens ook Temptation Island, moet ik tot mijn grote schaamte bekennen.. Houd wel van dat soort waardeloze programma's, gewoon lekker hersenloos iets kijken wat eigenlijk nergens op slaat :o.
Guilty pleasure, moet kunnen absoluut! :D

Worden jullie daar niet ontzettend depressief van? Ik kan dat echt niet handelen :roflol: Kansloze mensen.. ik begin dan altijd aan alles en iedereen te twijfelen.. TRUST NO ONE! :roflol:

Worden jullie daar niet ontzettend depressief van? Ik kan dat echt niet handelen :roflol: Kansloze mensen.. ik begin dan altijd aan alles en iedereen te twijfelen.. TRUST NO ONE! :roflol:
Soms wel, maar is eerder van die no brainer tv :D gewoon wat lui in de zetel en met een half oog kijken hopende op wat drama (erg I know :roflol: )

Soms wel, maar is eerder van die no brainer tv :D gewoon wat lui in de zetel en met een half oog kijken hopende op wat drama (erg I know :roflol: )

Nou doe mij dan maar een goeie documentaire van CNN of NATGEO.. Kijk liever naar pinguïns en papegaaien dan naar dat kansloze stukje uitschot van de samenleving.. :$

Ben het nog nooit zo eens geweest met @Punjab :D Ook wel eens nice ;)

Dat zulke zooi überhaupt zendtijd krijgt....maar ja tokkies op tv schijnt best populair te zijn...

Dat zulke zooi überhaupt zendtijd krijgt....maar ja tokkies op tv schijnt best populair te zijn...
Hier nog een die het daar mee eens is. Wat een kansloze bagger allemaal. Weet ook bijna zeker dat het meeste drama ook op commando in scene is gezet en dat ze na de uitzending gewoon weer een biertje met elkaar drinken (nog meer drank .... I know :sad: )

Hier nog een die het daar mee eens is. Wat een kansloze bagger allemaal. Weet ook bijna zeker dat het meeste drama ook op commando in scene is gezet en dat ze na de uitzending gewoon weer een biertje met elkaar drinken (nog meer drank .... I know :sad: )
Dat weet ik wel zeker. Helemaal mooi om die verontwaardigde reacties te lezen van bakvissen over hoe sommige zich op dat eiland gedragen... En btw: hutspot met spekjes en een hoop zout omnomnomnom

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.473
Non Junk: Rib Eye / Draadjesvlees / Biefstuk / Kipfilet Mozzarella / Kip met Rijst (srsly)
Junk: Pizza / KFC / MCD / BK / Spareribs
Op draadjes vlees en mozzarella om prima keuzes:thumb:

neeeuh, nog nooit gehoord man:P
:roflol:
Wat is er zo bijzonder aan hutspot bleh :dunno:
Het is niet bijzonder..gewoon prima voedsel..

Qua stamppot heb ik liever boerenkool met worst of rauwe andijvie met opgebakken spekjes
+1

boerenkool stamppot masterrace

alle hutspot terug naar istanbul
Stamppot met 10 liter jus nomnom
Dat is een prima hoeveelheid jus..
aardig wat..
Alle stamppotten zijn welkom bij mij. Ik heb niet een bepaalde voorkeur :P
Ik discrimineer ook niet..
Precies dit..:D
Alle potten gestampt zijn smerig en die kansloze kuttelevisie kan ik echt niet naar kijken :eek: Van plaatsvervangende schaamte, naar intense haat en weet ik wat voor emoties.. Yes dat dere tren :o
Hahaha...dat kost je je tv al ga je daar naar kijken..:o
Uhu..
Nee totaal niet..voel altijd juist onwijs goed..:roflol:
Dit dus..
Nou doe mij dan maar een goeie documentaire van CNN of NATGEO.. Kijk liever naar pinguïns en papegaaien dan naar dat kansloze stukje uitschot van de samenleving.. :$
Haha..daar kijk ik dan weer niet graag naar..

Hoewel sommige docu's wel aardig zijn..
Beide gaan over dierlijke instincten nochtans hoor? :D
Ja maar voor het 1 kan ik respect tonen en voor het ander alleen maar walging :o
Haha

Er is behoorlijk publiek voor..maar het is echt: you hate it..or you love it..
Het is waarschijnlijk bijna allemaal in scene gezet..maar het kijkt zo lekker weg..

Dat weet ik wel zeker. Helemaal mooi om die verontwaardigde reacties te lezen van bakvissen over hoe sommige zich op dat eiland gedragen... En btw: hutspot met spekjes en een hoop zout omnomnomnom
Ga ik niet ontkennen..

Wat vind je zo tof aan Temptation Island?

Stiekem wil hij zelf ook meedoen :p

Voor zijn meissie gok ik :D

• #22.478
  • #22.479
Mijn meisje zou wel anders reageren dan de vriendin van de huidige Marvin die mee doet..

Denk dat ik een koekje van eigen deeg krijg en ze werkelijk alle gasten inclusief de cameraman zou pakken als wraak:roflol:

Terug
Naar boven