- Waardering
- 23.849
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Opmerkingen van niveau Temptation Island zeg....Ik heb mijn eiwit intake moeten verhogen hiervoor...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Opmerkingen van niveau Temptation Island zeg....Ik heb mijn eiwit intake moeten verhogen hiervoor...

Past prima in mijn log dus..

Dat dan weer wel

Ik drink alleen maar zero varianten hè...suikers eet ik lieverIs de oranje monster nog niet verkrijgbaar bij jullie? Die is echt heerlijk namelijk! Een Nederlandse maat van mij en ik drinken deze altijd voor de training![]()

zeg....ik was bijna van mijn nickname af..Ik heb mijn eiwit intake moeten verhogen hiervoor...

Marvinnen met skatermarvin is echt wel dubbelzinnig geworden sinds Temptation Island

zeg....ik was bijna van mijn nickname af..
en door die verdraaide (ja, letterlijk en figuurlijk) quote komt hij weer oppoppen
@Skatermarvin coldrex: nog steeds niet beter??
haha. Nope de situatie is een beetje ongewijzigd..niet slechter, maar ook niet beter. En wil hoe dan ook dat het niet doorzet.. 
een dag niet getraind is een dag niet gemarvindga ik nu schelden in de kerk als ik dan zeg: dagje niet trainen! ?
zeg....ik was bijna van mijn nickname af..
en door die verdraaide (ja, letterlijk en figuurlijk) quote komt hij weer oppoppen
@Skatermarvin coldrex: nog steeds niet beter??

Ga je mond spoelen..ga ik nu schelden in de kerk als ik dan zeg: dagje niet trainen! ?
Zo is het..
Haha
Wat is even niet meer drinken? Drink namelijk minimaal 2-3 blikken per week...vroeger iedere dag 1...of tweeik vond die blauwe monster ook lekker tot dat je die even niet meer drinkt, als je hem dan drinkt is hij niet te pruimen, gore toelie.
die witte is lekker imo

Ga je mond spoelen..
Wat is even niet meer drinken? Drink namelijk minimaal 2-3 blikken per week...vroeger iedere dag 1...of twee![]()
Maandje geen energy drink..
Dan moet je me denk laten meedoen met Expeditie Robinson ofzo..waar ik het niet kan krijgen..
Alleen AH (volgens berichtgeving..)
Ik gok iets in de richting van alles eten wat je tegenkomt, zo snel mogelijk.