Spanning Tree
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 1.333
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 83kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Oh en zo veel mogelijk vlees, groenten en rijst etc vullen sneller

Er is altijd ruimte voor een toetje
Balen inderdaad, maar ergens blij dat het tot nu toe niet doorzet!Bummer dat je nog steeds niet helemaal fit bent Marv! Ben benieuwd of de training toch goed gaat vandaag!
Wat is de reden dat je Coldrex neemt? Geen fan van paracetamolletjes?
Nope..snel eten werkt opzich wel, maar het is nooit mijn doel zoveel als kan te eten of record te breken.

Dit..Ik gok iets in de richting van alles eten wat je tegenkomt, zo snel mogelijk.
Veel vlees...Oh en zo veel mogelijk vlees, groenten en rijst etc vullen sneller

Dit dus..
True..vooral ijs. Daar kun je als je volgevreten bent gerust nog 1L van op..

Komt nog

training
is dit niet het dbb dagcafe?wie?
24u vergunning tegenwoordig netjes.
Ehm nee..
eetcafe

Tja, het waren de worstenbroodjes..ik kon er maar niet aan wennen!Jammer Marvin, had het je gegund!
http://www.ad.nl/ad/nl/1002/Show/ar...ers-verbreekt-relatie-met-vriend-Marvin.dhtml

)
)
)Thanks Marina!Toch een redelijke training hoor!
succes zo met legs slopen!![]()
Ben een soort van bezig...Goeie pomp ttraining marv.
Wanneer begin je trouwens met cutten, je ging toch ook over paar maanden op vakantie?![]()

Ben een soort van bezig...
Ga 9 april op vakantie..echter is het meer damage control dan fatsoenlijk cutten![]()

Precies dit..maximaal Marvinnen..maar hoef ook niet op 7% weg hoor..4weken is niet veel haha, en dan heb je ook nog een paar ayce etentje voor de boeg![]()
~10% denk..Precies dit..maximaal Marvinnen..maar hoef ook niet op 7% weg hoor..
Een of twee procent eraf is prima. Heb ook geen idee waar ik momenteel zit eigenlijk..~10% denk..