- Waardering
- 14.557
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 95kg
- Vetpercentage
- 18%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
De appel/lime was goed te doen eigenlijk. Ik denk wel dat de basis smaak van die BCAA niet lekker is, en dat je behoorlijk penetrante smaakjes eroverheen moet doen.Heb zelf de BCAA's van My Protein..
Lime/lemon vond ik echt zwaar waardeloos (als in: neiging om spontaan te nekken), echter vind ik grape en cherry beiden enorm lekker. Doe geen training zonder meer.
Tot nu toe is mijn ervaring dat een smaak óf enorm lekker is, óf zwaar waardeloos is..
Ohhhhhh my...
Preventieve strafcardio lijkt me?!![]()

Kan ik vanaf nu beamen..
Qua eten en toetjes zeker! Het feit dat je geen tijdslimiet hebt is ook top..

Ik ga 9 april 2 weken in mijn zwembroek shinen

Omdat Mustafa het voor schreef en ik op die manier uit mijn comfortzone stap5x15 squats, why bro
Logish dat je daar op naar de klote gaat.

't zusje was top! Ik heb voor de laatste week voor mijn vakantie wat pure amino's besteld, dus ben benieuwd!De appel/lime was goed te doen eigenlijk. Ik denk wel dat de basis smaak van die BCAA niet lekker is, en dat je behoorlijk penetrante smaakjes eroverheen moet doen.
Kaart van Zusje ziet er prima uit btw![]()

Dat klinkt niet verkeerd!Van scitec de Ami-NO bcaa/pwo met Peach icetea smaak.. Dat is pas hemels!
Het enige nadeel was het lange wachten tussen de gerechtjes en het feit dat je slechts twee tapas per ronde mocht bestellen..
Heb het met een stuk of 9 toetjes redelijk netjes gehouden al zeg ik het zelf..
Ik weet nu al dat ik 29 april weer daar ga eten (dan is mijn schoonzusje jarig..hnnnng!)
& Apfelstrudel met kaneel ijs
) 

18:30 tot 22:45 ongeveer..Eten ziet er wel echt Nice uit man, vooral die toetjes ook! Hoe lang heb je er binnen gezeten? Misschien eens een keer met m'n vriendin doordeweeks naartoe.

Zeker!

Dat kan ik wel..Hmm, beetje dubbel. Om zo droog te blijven als ik ben moet ik behoorlijk 'Marvinnen'...soms lastig, maar meestal vind ik het het waard..Ben je dat nou nog niet moe? Al dat AYCE? Eens per jaar ofzo zou ik nog best wel iets hebben van lekker. Maar hier is het haast iedere week![]()

Hmm, beetje dubbel. Om zo droog te blijven als ik ben moet ik behoorlijk 'Marvinnen'...soms lastig, maar meestal vind ik het het waard..![]()

Vandaag prima, maar heb mezelf ook niet tot het gaatje volgegeten..Hoe zit dat dan de dag erna? Dan voel je je toch niet lekker? Beetje een food hangover?![]()
Zeker een aanrader!

Zou ik zeker doen!Nou deze tent staat op t lijstje hoor! Klinkt allemaal verdomd lekker![]()
Haha...sorryGodsamme die toetjes zagen er wel verdomd lekker uit! Goeie timing ook om ze zo laat op de avond op FB te posten. Kreeg er trek van!

Dat IS zo lekker..

Eigenlijk niet..