Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Hmm..ik vind thuiswonen nog wel even ok...heb weinig vaste lasten verder buiten m'n sportschool, auto en zorgverzekering...Ik geef ook aardig wat geld uit aan eten, maarja, ****it, daar ga ik niet op besparen, dan maar een avondje extra werken in de week.
Wat ik zelf goed vind qua prijs/kwaliteit is bv die zakken diepvrieskip van de aldi, 5 euro per kg. Pangasius filet is goed te betalen, van de appie. Dat zijn ook van die ingevroren stukken. Elke dag een stuk kip en een stuk pangasius ontdooien.
Verder vind ik het raar dat je al je eten zelf moet betalen als je nog thuis woont. Ik zou het wel weten, pleiten daar en lekker op jezelf gaan wonen. Dat is natuurlijk sowieso zwaar te preferen boven thuis wonen.
En maak je geen zorgen om wat trekdrop baas! Je bent al zo lang zo goed bezig, zuip je een keer lekker klem en vreet de snackbar leeg, ff een mental relief man!
En het is (helaas) wel begrijpelijk dat mij ouders niet al mijn kip en dergelijke betalen..
Maar moet toch eens wat vaker een bezoek aan de Aldi brengen...

True, true...maar wij hebben ook gasten die eten jack shit en gainen wel behoorlijk...die eten zogezegd alleen maar brood...BB kost gewoon zwaar geld, al dat eten, de gemiddelde bodybuilder eet per dag voor een heel gezin weg. Maarja, ain't nothing to it but to do it, als je je niet aan je voeding houdt ben je voor jack shit aan het trainen.
Zat gisteravond een biefstukje te eten, dan eet je gewoon 4 euro per meal weg.
Maar aan de andere kant; een 200kg deadlift eruit knallen terwijl iemand naast je met 5kg aan het dumbbell curlen is, is toch gewoon priceless.
...Zit ik dan verdomme voor jan lul elke dag rijst te vreten..?? Laat ik het niet hopen...Moet ook eerlijk zijn dat mijn fysiek ten oipzichte van andere bij ons toch wel redelijk groot is en dat ik aardig in verhouding ben...en dat kun je bij veel bij ons niet zeggen...de ene heeft reuze schouders, de ander alleen borst...dan nog een bicep..maar er zijn er maar weinig en verhouding! En er is niemand die 190kg deadlift, en 170kg squat...helaas zijn er wel meer (
) die meer dan ik kunnen benchpressen...
True, trueDamn right Loo! Zo is het maar net. Ik werk graag wat uurtjes extra voor mijn eten, een avondje in de kroeg staan kost ook 30 euro, daar kan ik weer 3 dagen goed van eten. Mja, helaas doe ik het dan allebei...

Doe ik ook meestal, maar soms is er gewoon geen uitverkoop...Dan ben je niet slim bezig ik eet veel vlees&vis maar geef weinig uit, koop alles in de aanbieding.
Ik ga daar denk maar een topic voor openen!

lijkt me idd interessant
oke... slik! Maar goed, bij de Aldi zou ik dan 20 euro kwijt zijn (panga 3 euro per zak). Rijst is idd nie voor niks... maar is maar hoe strict/schoon je wilt eten... basmati is witte rijst?

, visolie en multivit
zo ja, dan ga ik het ook eens proberen