XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #2.281
Ik geef ook aardig wat geld uit aan eten, maarja, ****it, daar ga ik niet op besparen, dan maar een avondje extra werken in de week.

Wat ik zelf goed vind qua prijs/kwaliteit is bv die zakken diepvrieskip van de aldi, 5 euro per kg. Pangasius filet is goed te betalen, van de appie. Dat zijn ook van die ingevroren stukken. Elke dag een stuk kip en een stuk pangasius ontdooien.

Verder vind ik het raar dat je al je eten zelf moet betalen als je nog thuis woont. Ik zou het wel weten, pleiten daar en lekker op jezelf gaan wonen. Dat is natuurlijk sowieso zwaar te preferen boven thuis wonen.

En maak je geen zorgen om wat trekdrop baas! Je bent al zo lang zo goed bezig, zuip je een keer lekker klem en vreet de snackbar leeg, ff een mental relief man!
Hmm..ik vind thuiswonen nog wel even ok...heb weinig vaste lasten verder buiten m'n sportschool, auto en zorgverzekering...

En het is (helaas) wel begrijpelijk dat mij ouders niet al mijn kip en dergelijke betalen..

Maar moet toch eens wat vaker een bezoek aan de Aldi brengen...:rolleyes:

BB kost gewoon zwaar geld, al dat eten, de gemiddelde bodybuilder eet per dag voor een heel gezin weg. Maarja, ain't nothing to it but to do it, als je je niet aan je voeding houdt ben je voor jack shit aan het trainen.

Zat gisteravond een biefstukje te eten, dan eet je gewoon 4 euro per meal weg.
Maar aan de andere kant; een 200kg deadlift eruit knallen terwijl iemand naast je met 5kg aan het dumbbell curlen is, is toch gewoon priceless.
True, true...maar wij hebben ook gasten die eten jack shit en gainen wel behoorlijk...die eten zogezegd alleen maar brood...:mad:...Zit ik dan verdomme voor jan lul elke dag rijst te vreten..?? Laat ik het niet hopen...Moet ook eerlijk zijn dat mijn fysiek ten oipzichte van andere bij ons toch wel redelijk groot is en dat ik aardig in verhouding ben...en dat kun je bij veel bij ons niet zeggen...de ene heeft reuze schouders, de ander alleen borst...dan nog een bicep..maar er zijn er maar weinig en verhouding! En er is niemand die 190kg deadlift, en 170kg squat...helaas zijn er wel meer (:sd:) die meer dan ik kunnen benchpressen...:rolleyes:

Damn right Loo! Zo is het maar net. Ik werk graag wat uurtjes extra voor mijn eten, een avondje in de kroeg staan kost ook 30 euro, daar kan ik weer 3 dagen goed van eten. Mja, helaas doe ik het dan allebei...
True, true:D

Dan ben je niet slim bezig ik eet veel vlees&vis maar geef weinig uit, koop alles in de aanbieding.
Doe ik ook meestal, maar soms is er gewoon geen uitverkoop...

Ik ga daar denk maar een topic voor openen!:D

post de link ff in dit topic :) lijkt me idd interessant :D

ik moet helaas ook alles zelf betalen terwijl ik thuis woon, opzich wel begrijpelijk maar toch duur. gewoon een beetje de aanbiedingen afgaan.
ze hebben vaak genoeg kip voor 4euro per kilo bij c1000 of appie.
en melk/tonijn/kwark haal ik altijd bij Aldi, niks mis mee

True, true...maar wij hebben ook gasten die eten jack shit en gainen wel behoorlijk...die eten zogezegd alleen maar brood...:mad:...Zit ik dan verdomme voor jan lul elke dag rijst te vreten..?? Laat ik het niet hopen...

Ik denk niet dat je elke avond voor jan lul rijst zit te eten, maar de extreme details in jouw voeding zijn imo echt niet nodig. Je moet het gewoon doen als je het fijn vind, en als je aan't cutten bent sowieso, maar in de bulk komt dat echt niet zo nauw. Ik leef ook wel eens tijden op voornamelijk boterhammen met pindakaas en liters melk, en ik merk vrij weinig verschil. Hard trainen, goed eten, niet te veel mierennken dat levert alleen stress op. Maar dat is mijn motto.

Laatst bewerkt:
Je zou ook gewoon 1 keer per week naar de aldi kunnen rijden en voor de hele week, vis, kip, kwark, vleeswaren en groente halen... scheelt je echt heel veel. Maar goed, het blijft duur... Laatst, man ging naar jumbo, kwam die thuis en kijkt op het lijstje... "goh... dat is dus 30 euro aan vis...!" :eek: oke... slik! Maar goed, bij de Aldi zou ik dan 20 euro kwijt zijn (panga 3 euro per zak). Rijst is idd nie voor niks... maar is maar hoe strict/schoon je wilt eten... basmati is witte rijst?

• #2.287
ik moet helaas ook alles zelf betalen terwijl ik thuis woon, opzich wel begrijpelijk maar toch duur. gewoon een beetje de aanbiedingen afgaan.
ze hebben vaak genoeg kip voor 4euro per kilo bij c1000 of appie.
en melk/tonijn/kwark haal ik altijd bij Aldi, niks mis mee
Voor mij geld dus hetzewlfde, dus het wordt tijd voor Aldi bezoekjes en tonijn leren eten...hoe maak je die zooi lekker:eek:

Ik denk niet dat je elke avond voor jan lul rijst zit te eten, maar de extreme details in jouw voeding zijn imo echt niet nodig. Je moet het gewoon doen als je het fijn vind, en als je aan't cutten bent sowieso, maar in de bulk komt dat echt niet zo nauw. Ik leef ook wel eens tijden op voornamelijk boterhammen met pindakaas en liters melk, en ik merk vrij weinig verschil. Hard trainen, goed eten, niet te veel mierennken dat levert alleen stress op. Maar dat is mijn motto.
Das waar...maar ben het een beetje gewend zo...ik ben ook wel een beetje een mierenneuker...:rolleyes::p

Je zou ook gewoon 1 keer per week naar de aldi kunnen rijden en voor de hele week, vis, kip, kwark, vleeswaren en groente halen... scheelt je echt heel veel. Maar goed, het blijft duur... Laatst, man ging naar jumbo, kwam die thuis en kijkt op het lijstje... "goh... dat is dus 30 euro aan vis...!" :eek: oke... slik! Maar goed, bij de Aldi zou ik dan 20 euro kwijt zijn (panga 3 euro per zak). Rijst is idd nie voor niks... maar is maar hoe strict/schoon je wilt eten... basmati is witte rijst?
Ga ik ook maar doen!:D

Jaaaa, eenaarlaatste deload training!!:D:eek::o

DELOAD dag 3: Benen + kuiten:
Squat: 3x10
Legpress: 4x10
Leg extention: 3x10
Seated leg curl: 3x10

Toepress: 4x10

+ cardio:rolleyes::p

Voeding donderdag 11-03-2010::meal:
7:15 52g brinta + 42g whey + 30g rozijnen, 4 trekdrop:orly:, visolie en multivit
9:00 4 boterhammen (1 kalkoenfilet (25g) + 1 filet (15g), 2 rosbief (50g))
11:00 2 boterhammen (1 filet (15g), 1 kalkoenfilet (25g)
12:15 4 boterhammen (2 kalkoenfilet (50g) + 2 rosbief (50g)) + appel
15:00 50g basmati rijst + 230g kipfilet + 50g sperzibonen + appel
17:30 Aardappels + 200g groente en 125g hamburger
20:00 35g dextrose + 5g CEE
20:30 40g whey + 200ml halfvolle melk
21:15 50 basmati rijst + 230g kipfilet + 50g sperzibonen
~22:30 250ml magere kwark + zoetstof + visolie + 25g pinda’s

~3900kcals: E/K/V = 323g (33%) / 480g (50%) / 73g (17%)

Tonijn lekker maken is mij nog nooit gelukt. Je kunt het wel nog smeriger maken, door het bijvoorbeeld met melk in een blender te doen.

tonijn + vork + glas water = groeien! ;)

Tonijn + zaanse mayo beats all

150gram tonijn, 250ml tomatensap, 200ml water, zout/peper/tabasco, blenderen en wegdrinken in 10seconden!

• #2.297
Hmm..het klinkt nog steeds niet lekker, maar moet toch af en toe eens iets testen!:D:o

en dat is lekker??? zo ja, dan ga ik het ook eens proberen :D
Neen! Bij de laatste slokken had ik braakneigingen:D Maar ik las ergens op het forum dat iemand dat ook deed, maar ipv cacao deed ie whey erbij en dat het goed te pruimen was. NIET dus :p

---------- Toegevoegd om 17:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:41 ----------

Hmm..het klinkt nog steeds niet lekker, maar moet toch af en toe eens iets testen!:D:o
Lekker zal het nooit worden imo :D Maar wel lekker goedkoop voor veel eiwitjes en dat is waar het omdraait :D!

lekker is anders maar als je het weg kan drinken scheelt echt super veel!
en die tomatensap/ tabasco maken de smaak een stuk beter.
als je even door drinkt is het weg en ben je er van af
ik doe er zelf 10ml olijfolie bij, maar daar wordt het niet lekkerder op

• #2.300
Ok, thanks voor de tip mannen en dame!:D

Er is weer getraind...p*ssy style wel te verstaan!:rolleyes:

Deload training 3: wielen...:
Squat: 10x40kg, 10x60kg, 3x10x70kg
Legpress: 3x10x136kg
Leg extention SS Leg curl: 4x10x36kg SS 3x10x30kg

Crosstrainer: 30 minuten op level 6van20 op 80rpm a 370kcals:D

Toepress: 4x10x136kg

Geen voldoening, niks, bah! Deloaden zuigt!:mad:

Nog 1 training morgen..een weekendje rusten en dan weer het gas erop!:fire:

Is het trouwens slim om gelijk weer naar 6 reps te gaan of kan ik beter even een weekje zwaar op 10 gaan zitten..?

Terug
Naar boven