MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Vind het nog steeds bewonderenswaardig dat je af en toe naar je werkt fietst.. En dan moet je natuurlijk nog terug ook :o.
Wat voor zweep gebruik je om jezelf daar elke keer toe te zetten? :rolleyes:

Eerste dag na me cut gaat er toch zeker als ontbijt al een hele appelkruimel in hoor .. daar kijk ik wel naar uit iig
Ik ben nog nooit bij de Dominos geweest, maar sinds ik ergens stage loop zit hier een dominoos.
De dag dat ik stop met m'n cut, neem ik op weg naar huis zoveel shit mee. Kijk er echt al tijden naar uit :roflol:

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.826
Vind het nog steeds bewonderenswaardig dat je af en toe naar je werkt fietst.. En dan moet je natuurlijk nog terug ook :o.
Wat voor zweep gebruik je om jezelf daar elke keer toe te zetten? :rolleyes:
Ik heb sindskort de coach van Filemon Wesselink als coach..

Als ik mijn shirt uit trek zegt hij dat hij misselijk van me wordt als hij naar me kijkt en dat ik nog echt een jongetjes lichaam heb..

Even zonder dollen: ik wist gister al dat er vandaag taart zou zijn ;)

Ik ben nog nooit bij de Dominos geweest, maar sinds ik ergens stage loop zit hier een dominoos.
De dag dat ik stop met m'n cut, neem ik op weg naar huis zoveel shit mee. Kijk er echt al tijden naar uit :roflol:
Hnnnnng!!! eat all the food!

2 pizza tonijn
Afbak broodjes met ei en kaas
Croissantjes
Koekjes
2x appeltaart
Pizza donner
Chips
Nootjes

Etc. :-)
Klinkt goed! Ik ram altijd hele zakken snoep en pakken donuts leeg na een echte cut..

nu noem ik het gewoon weekend:roflol:
Uhu..cut-struggles?

Dromen jullie ook over eten tijdens het cutten?

:o

• Like
Waarderingen: vntl
Ik heb sindskort de coach van Filemon Wesselink als coach..

Als ik mijn shirt uit trek zegt hij dat hij misselijk van me wordt als hij naar me kijkt en dat ik nog echt een jongetjes lichaam heb..

Even zonder dollen: ik wist gister al dat er vandaag taart zou zijn ;)
Hahaha, held, you made my day! :roflol:

Topsport is nou eenmaal ongezond, op welk niveau dan ook. Ook marvinnen is dan ook ongezond.
Je moet er iets voor over hebben op de #1 marvinner te zijn!
[/QUOTE]
Die jongen gelooft nu net bijna dat die voeding wel wordt opgenomen en ik begin eindelijk beetje tot 'm door te dringen met hoe het lichaam werkt.. Ga je roet int eten gooien met je opmerking=(

• Like
Waarderingen: vntl
Die jongen gelooft nu net bijna dat die voeding wel wordt opgenomen en ik begin eindelijk beetje tot 'm door te dringen met hoe het lichaam werkt.. Ga je roet int eten gooien met je opmerking=(

Ik doelde op een grote binge-maaltijd van 10k+ kcal in een kwartier tijd, ik geloof nooit dat ons korte darmstelsel en enkele maag al deze kcal/voedingsstoffen op kunnen nemen.. :D

Ik doelde op een grote binge-maaltijd van 10k+ kcal in een kwartier tijd, ik geloof nooit dat ons korte darmstelsel en enkele maag al deze kcal/voedingsstoffen op kunnen nemen.. :D
Okee... Stahp it. Wat hebben we 't in een keer veel over geloof met z'n allen. Wist niet dat dbb zo religieus was.

• #22.832
Hahaha, held, you made my day! :roflol:
Graag gedaan ;)
Topsport is nou eenmaal ongezond, op welk niveau dan ook. Ook marvinnen is dan ook ongezond.
Je moet er iets voor over hebben op de #1 marvinner te zijn!
Ik ben zowieso #1 Marvinner

Die jongen gelooft nu net bijna dat die voeding wel wordt opgenomen en ik begin eindelijk beetje tot 'm door te dringen met hoe het lichaam werkt.. Ga je roet int eten gooien met je opmerking=([/QUOTE]:roflol:

Echter luisteren doe ik niet..:o

Hier sta ik ergens wel achter...beetje furious pete achtig..

Michael Phelps challenge ofzo..

Okee... Stahp it. Wat hebben we 't in een keer veel over geloof met z'n allen. Wist niet dat dbb zo religieus was.
:roflol: Ik wetenschap klinkt zo raar

Ik heb een keer een furious pete video gezien waar hij dieper in gaat op zijn eet-wedstrjid maaltijden. Hij zegt checkups te doen en met een deskundige overlegt te hebben, dat een overgroot deel van al die kcal niet opgenomen worden. Dat hij dat ook wel merkt als hij naderhand naar 't toilet gaat :o.. lading onverteerd spul dat er allemaal uit komt e.d.

Ik zal thuis (paar uurtjes) eens kijken of ik de source kan vinden.

Shitload t3 erbij en je schijt idd de helft weer uit

Haha zo herkenbaar.. de laatste tijd zit ik ook alleen maar te sukkelen en mij elke week voor te nemen 'vanaf nu echt strict gaan eten' ... maar dat is nu voorbij..vanaf nu ga ik echt strict eten :D

Haha zo herkenbaar.. de laatste tijd zit ik ook alleen maar te sukkelen en mij elke week voor te nemen 'vanaf nu echt strict gaan eten' ... maar dat is nu voorbij..vanaf nu ga ik echt strict eten :D
Herkenbaar... Of 3 dagen clean eten, dikke cheat pakken en de rest van de week weg gooien 'want heeft toch geen nut' :p

Wat een discipline weer. Ik heb een NEFMM dieet en kan me daar behoorlijk goed aan houden :)

Goede preacher curls Marv! Ik zag die taart alweer voorbij komen op FB. Zag er nice uit! :D

• #22.840
Ik heb een keer een furious pete video gezien waar hij dieper in gaat op zijn eet-wedstrjid maaltijden. Hij zegt checkups te doen en met een deskundige overlegt te hebben, dat een overgroot deel van al die kcal niet opgenomen worden. Dat hij dat ook wel merkt als hij naderhand naar 't toilet gaat :o.. lading onverteerd spul dat er allemaal uit komt e.d.

Ik zal thuis (paar uurtjes) eens kijken of ik de source kan vinden.
Hmm..intresting...

Shitload t3 erbij en je schijt idd de helft weer uit
:roflol: Beetje test & tren on the side..
En heb je alleen maar strict gegeten:roflol:
Herkenbaar... Of 3 dagen clean eten, dikke cheat pakken en de rest van de week weg gooien 'want heeft toch geen nut' :p
Zou ik nooit doen:roflol:

Gelukt om het tweede stuk te laten staan? :D
Dat wel...het toetje, 2 bastagognekoeken en 250g spekjes daarentegen:roflol:
Wat een discipline weer. Ik heb een NEFMM dieet en kan me daar behoorlijk goed aan houden :)
Wat voor dieet??

Goede preacher curls Marv! Ik zag die taart alweer voorbij komen op FB. Zag er nice uit! :D
Thanks Freak!:D

Hmm, het lichaam is een raar ding! Ondanks dat ik het nodig vond om gister 1/3 pot chocolate chip cookie pudding, 2 bastogne koeken en 250g spekkies op te eten...ben ik afgevallen vanmorgen..:roflol:

Enfin..geen paniek in de tent dus, maar desondanks als ik vanmiddag tijd heb wel even wat strafcardio..

Chest & triceps:
Incline benchpress

3x8-12

Incline dumbell fly (stretchen):
4x10

Paused wide grip bench:
3x12 + dropset

Superset: Rope pushdown + CG/Reverse grip cable Pushdown:
4x12-15

Incline push ups:
3x10

Dippen:
3x8-12

Tricep kickbacks:
3x12

Strafcardio, ..:
..min / ..km /..kcals / HR~

en de voeding..

Voeding, woensdag 23-03-2016:
7:00 1 monster caps
7:30 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
11:30 75g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop the Force
Post-workout: 20g whey iso + 1 scoop amino-X
18:30 25g nightprotein
19:45 Avondeten (~750kcals)

~2200kcals, E/K/V = 195g (35%) / 245g (45%) / 50g (20%)

Terug
Naar boven