MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lekkere gewichten allemaal. Krijg je van die helling band geen opgeblazen kuiten?

Ghehe ik verbrand 540 kcal 40 min 15% kan je nog meer cheaten joh haha

• Topic Starter Topic Starter
  • #22.863
Vond ik ook!

hater!
Thanks man!:D
Lekkere gewichten allemaal. Krijg je van die helling band geen opgeblazen kuiten?
Jawel..:D Misschien groeien ze er wel van:roflol:
Ghehe ik verbrand 540 kcal 40 min 15% kan je nog meer cheaten joh haha
Ja..maar dan moet ik 40 minuten op 15% lopen...:o whatever it takes ;)

Enfin..wilde gister Roti halen...was de Surinamer dicht...het alternatief...een pizza doner:roflol: (if it fits...it fits...en anders niet..:o)

Vanmorgen weer vol goede moed naar mijn werk gefietst!

Cardio, fietsen naar werk:
80-90min / 28-29km / ~800-900kcals

En de voeding..nog geen idee wat ik vanavond eet, maar boerenkool met worst lijkt me wel wat:o

Voeding, donderdag 24-03-2016:
Pre-cardio: 1 scoop Amino-1 + monster caps
7:30 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 30g whey iso + 1 scoop Amino-X + 25g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
Pre-cardio: 1 scoop Amino-1 (+ monster caps)
17:30 40g nightprotein
19:15 Spelletjes avond: avondeten (~850kcals)

~1815kcals, E/K/V = 200g (43%) / 120g (27%) / 60g (30%)

Nette training marv,hoe was die vortex pwp mix eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen..

Met die helling band en dat fietsen moeten je kuiten toch wel een impuls krijgen toch?
Goeie calorieen deficientie weer opgebouwd voor eventuele cheats :D (ik kan dat eventueel wel weglaten denk ik)

• #22.866
Nette training marv,hoe was die vortex pwp mix eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen..
Die mix was goed! :D Die rode zakjes zijn zowieso 100x beter dan de blauw witte pot..

Het lijkt wel of daar stiekem nog wel illegale zooi inzit welk niet op het label staat..:o
Met die helling band en dat fietsen moeten je kuiten toch wel een impuls krijgen toch?
Goeie calorieen deficientie weer opgebouwd voor eventuele cheats :D (ik kan dat eventueel wel weglaten denk ik)
Ik hoop het wat betreft de kuiten..

Dat eventueel kun je inderdaad weglaten..ga morgen uit eten en heb met pasen 2 brunches en een gourmet.. ;)

Geen taart vandaag?

Past de taart vandaag niet?

Train je altijd met pre workout?

Haha, oh my, dat wordt flink Marvinnen rond de Paasdagen lees ik al.. Dan valt die brunch en AYCE sushi bij mij nog wel mee, vandaar dat je er op aan zat te sturen gewoon die gezouten karamel paaseitjes gewoon te kopen en op te snarfen :p.
Maar even zonder gekheid, iedereen heeft een mening over je Marvingedrag.. Maar dit doe je vaker en je staat er imo nog altijd meer dan prima bij. Dus.. Conclusie.. Er gewoon lekker van genieten ;).

Haha, oh my, dat wordt flink Marvinnen rond de Paasdagen lees ik al.. Dan valt die brunch en AYCE sushi bij mij nog wel mee, vandaar dat je er op aan zat te sturen gewoon die gezouten karamel paaseitjes gewoon te kopen en op te snarfen :p.
Maar even zonder gekheid, iedereen heeft een mening over je Marvingedrag.. Maar dit doe je vaker en je staat er imo nog altijd meer dan prima bij. Dus.. Conclusie.. Er gewoon lekker van genieten ;).
Precies dit, uiteindelijk gaat het er om dat je plezier hebt toch? En er zijn genoeg die alleen maar dromen van Marvin z'n fysiek. On another Note, koop die paaseitjes niet.. Zwaar verslavend kan ik uit eigen ervaring zeggen :p

• #22.874
Ehm..advocaat, perzik/abrikoos
Nope..er komt al een weekend vol ellende aan..

Train je altijd met pre workout?
Eigenlijk wel..

*Ik ben Marvin en ik ben verslaafd aan stims*
Ik had het er vandaag met een collega nog over..het Marvinnen werkt voor mij prima eerlijk gezegd.

Kan regelmatig flink vreten en heb niet echt moeite met dagen zoals vandaag. Of het ook optimaal is voor die 3g extra gains...nee, dat niet.

Maar vind het wel prima zo ;)

Precies dit, uiteindelijk gaat het er om dat je plezier hebt toch? En er zijn genoeg die alleen maar dromen van Marvin z'n fysiek. On another Note, koop die paaseitjes niet.. Zwaar verslavend kan ik uit eigen ervaring zeggen :p
Haha, bedankt denk!

ik heb het geluk denk dat ik niet supergek op chocolade ben..echter als ik tijdens de paasdagen ergens ben en die rotzooi er ligt, dan vreet ik het toch:roflol:

hahaha... taart en een paasweekend op komst.. Hmm... hier ook hoor. 2 x uit eten. :) en dan paas ontbijten ook 2 x uiteraard! :D

• #22.876
hahaha... taart en een paasweekend op komst.. Hmm... hier ook hoor. 2 x uit eten. :) en dan paas ontbijten ook 2 x uiteraard! :D
Tja...ik vraag me weleens af hoe de dedicated mensen hiermee omgaan..blijven die gewoon thuis? Kiezen die wel bewust? Of wordt er hier en daar stiekem toch wat gemarvind?

Vanmorgen nog even gewogen (extra), omdat mijn gf het gisteravond nodig vond om de frituur nog even aan te slingeren..en tja..waarom zou ik enkel toekijken? Schade: 1 vietnamese loempia met chilisaus en ~10 stuks bittergarnituur met een beetje mayo:roflol:

Stats 25-03-2016:
Gewicht: 81.0kg (-0.2 t.o.v dinsdag)
Taille: 73.8cm (-0.2 t.o.v dinsdag)

Niet bepaald significant...niet echt goed aan het cutten, maar Marvinnen werkt prima. Na de Pasen ga ik donderdag nog naar de KFC en daar omheen even maximaal Marvinnen. De laatste week op voor mijn vakantie ga ik 'echt' de touwtjes wat meer aantrekken...:roflol:

Om vervolgens op schiphol te ontbijten bij McDonalds (traditie..:rolleyes:)..

Enfin..vandaag heb ik officieel twee jaar met mijn gf :heart: Daartoe heb ik een dagje vrij en zal ik rond 9:00uur al benen trainen. Dan gaan we vanmiddag proberen bij Loetje a/d Amstel te eten (je kunt daar slechts beperkt reserveren) en daarna naar Cirque du Soleil :D:D

De planning..

Legs:
Single leg curl:

4x10

SLDL (barbel):
4x12

Squat:
5x8-12

Standing calf raise:
5x12-15

Legpress (voeten laag/smal):
3x10

Leg extentions:
3x15 + 1x dropset

Seated calfraise:
4x10

Planck: 3sets

Voeding, vrijdag 25-04-2016:
7:30 60g havermout + 30g whey delicious + 10g rozijnen + 2 koppen koffie
Pre-workout: 1/2 scoop Devil's shot + 1 scoop Amino-1
Post-workout: 1 scoop Amino-X + 20g whey iso
11:00 80g havermout + 40g whey delicious + 10g rozijnen + multivit & vit D
13:00 15g BCAA + grapefruit
15:00 Proteinpudding
17:00 Uit eten (Loetje a/d Amstel?)
19:30 Cirque du soleil

Excl uit eten: ~1100kcals, E/K/V = 120g (44%) / 130g (48%) / 10g (8%)

Gefeliciteerd marv! Veel plezier vandaag.

Gefeliciteerd en veel plezier! :D

Bij ons wordt er ook volop gemarvinned hoor.. Sws door Pun.
Ik heb de laatste weken ook maximaal gemarvinned. Maar na het paasweekend kom ik weer op een strak schema.. Ik ben niet zo van de strafcardio, en die laat ik er dan meestal bij zitten :roflol:

Gefeliciteerd! En geniet van je dagje!

Tja... ik kan niet echt Marvinnen... met allergieen is dat wel lastiger... Maar neemt niet weg dat ik mezelf wel verwen met dingen die ik wel kan eten met Pasen :D
Uit eten met veel vleeessshhhhhh :D

• #22.880
Gefeliciteerd marv! Veel plezier vandaag.
Thanks!
Gefeliciteerd en veel plezier! :D

Bij ons wordt er ook volop gemarvinned hoor.. Sws door Pun.
Ik heb de laatste weken ook maximaal gemarvinned. Maar na het paasweekend kom ik weer op een strak schema.. Ik ben niet zo van de strafcardio, en die laat ik er dan meestal bij zitten :roflol:
Thanks! Ben niet de enige zie ik al!:o
Gefeliciteerd! En geniet van je dagje!

Tja... ik kan niet echt Marvinnen... met allergieen is dat wel lastiger... Maar neemt niet weg dat ik mezelf wel verwen met dingen die ik wel kan eten met Pasen :D
Uit eten met veel vleeessshhhhhh :D
Thanks Marina! Tja..uit eten is hoe dan ook veel vlees, maar vaak gewoon uberhaupt veel..veel vlees, veel friet, veel toetje etc..

Terug
Naar boven