- Waardering
- 23.844
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Vond ik ook!
hater!
Thanks man!

Jawel..Lekkere gewichten allemaal. Krijg je van die helling band geen opgeblazen kuiten?
Misschien groeien ze er wel van
Ja..maar dan moet ik 40 minuten op 15% lopen...Ghehe ik verbrand 540 kcal 40 min 15% kan je nog meer cheaten joh haha
whatever it takes 
(if it fits...it fits...en anders niet..
)
Die mix was goed!Nette training marv,hoe was die vortex pwp mix eigenlijk? Of heb ik daar overheen gelezen..
Die rode zakjes zijn zowieso 100x beter dan de blauw witte pot..
Ik hoop het wat betreft de kuiten..Met die helling band en dat fietsen moeten je kuiten toch wel een impuls krijgen toch?
Goeie calorieen deficientie weer opgebouwd voor eventuele cheats(ik kan dat eventueel wel weglaten denk ik)

Staat er nog wel van gister...maar niet voor mij

Hnnng wat staat er nog
.
.Precies dit, uiteindelijk gaat het er om dat je plezier hebt toch? En er zijn genoeg die alleen maar dromen van Marvin z'n fysiek. On another Note, koop die paaseitjes niet.. Zwaar verslavend kan ik uit eigen ervaring zeggenHaha, oh my, dat wordt flink Marvinnen rond de Paasdagen lees ik al.. Dan valt die brunch en AYCE sushi bij mij nog wel mee, vandaar dat je er op aan zat te sturen gewoon die gezouten karamel paaseitjes gewoon te kopen en op te snarfen.
Maar even zonder gekheid, iedereen heeft een mening over je Marvingedrag.. Maar dit doe je vaker en je staat er imo nog altijd meer dan prima bij. Dus.. Conclusie.. Er gewoon lekker van genieten.

Ehm..advocaat, perzik/abrikoos
Nope..er komt al een weekend vol ellende aan..
Eigenlijk wel..
Ik had het er vandaag met een collega nog over..het Marvinnen werkt voor mij prima eerlijk gezegd.Haha, oh my, dat wordt flink Marvinnen rond de Paasdagen lees ik al.. Dan valt die brunch en AYCE sushi bij mij nog wel mee, vandaar dat je er op aan zat te sturen gewoon die gezouten karamel paaseitjes gewoon te kopen en op te snarfen.
Maar even zonder gekheid, iedereen heeft een mening over je Marvingedrag.. Maar dit doe je vaker en je staat er imo nog altijd meer dan prima bij. Dus.. Conclusie.. Er gewoon lekker van genieten.

Haha, bedankt denk!Precies dit, uiteindelijk gaat het er om dat je plezier hebt toch? En er zijn genoeg die alleen maar dromen van Marvin z'n fysiek. On another Note, koop die paaseitjes niet.. Zwaar verslavend kan ik uit eigen ervaring zeggen![]()

Tja...ik vraag me weleens af hoe de dedicated mensen hiermee omgaan..blijven die gewoon thuis? Kiezen die wel bewust? Of wordt er hier en daar stiekem toch wat gemarvind?hahaha... taart en een paasweekend op komst.. Hmm... hier ook hoor. 2 x uit eten.en dan paas ontbijten ook 2 x uiteraard!
![]()

)..
Daartoe heb ik een dagje vrij en zal ik rond 9:00uur al benen trainen. Dan gaan we vanmiddag proberen bij Loetje a/d Amstel te eten (je kunt daar slechts beperkt reserveren) en daarna naar Cirque du Soleil 

Thanks!
Thanks! Ben niet de enige zie ik al!Gefeliciteerd en veel plezier!
Bij ons wordt er ook volop gemarvinned hoor.. Sws door Pun.
Ik heb de laatste weken ook maximaal gemarvinned. Maar na het paasweekend kom ik weer op een strak schema.. Ik ben niet zo van de strafcardio, en die laat ik er dan meestal bij zitten![]()

Thanks Marina! Tja..uit eten is hoe dan ook veel vlees, maar vaak gewoon uberhaupt veel..veel vlees, veel friet, veel toetje etc..Gefeliciteerd! En geniet van je dagje!
Tja... ik kan niet echt Marvinnen... met allergieen is dat wel lastiger... Maar neemt niet weg dat ik mezelf wel verwen met dingen die ik wel kan eten met Pasen
Uit eten met veel vleeessshhhhhh![]()