- Waardering
- 2.472
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 71kg
- Vetpercentage
- 10%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Doe ik alleen op rustdagen als ik cardio doe of fasted train. Dat laatste doe ik overigens al een tijdje niet meer. Meestal pak ik voor een ochtend training een klein beetje havermout + wheyGeen BCAA meer in de ochtend?
Sent from my Nexus 5 using Tapatalk
NEFMM: Nearly Everything Fits my Macros

Zo werk ik de laatste tijd ook...bij de regel geldt toch kcals in vs outNEFMM: Nearly Everything Fits my Macros
He he, je hebt je strafcardio weer verdiend![]()
Doe mij ook maar zo'n dieet! En nu heb ik zin in Bastognekoeken MarvinNEFMM: Nearly Everything Fits my Macros
He he, je hebt je strafcardio weer verdiend![]()

Bastogne koeken zijn fucking lekker! Dat maakt monchou taart met kersen en bastognekoek bodem ook zo goddelijkDoe mij ook maar zo'n dieet! En nu heb ik zin in Bastognekoeken Marvin![]()

PreciesZo werk ik de laatste tijd ook...bij de regel geldt toch kcals in vs out

Dat dieet dat is goed te doen hoorDoe mij ook maar zo'n dieet! En nu heb ik zin in Bastognekoeken Marvin![]()

Kwestie van je beheersenZon pak sneuvelt ook zo snel als dat er 1 koekje uit is haha!

Beheersen, wat is dat?Precies
Dat dieet dat is goed te doen hoor
Kwestie van je beheersen![]()
Eigenlijk wel hèZon pak sneuvelt ook zo snel als dat er 1 koekje uit is haha!
Kwestie van beheersenPrecies
Dat dieet dat is goed te doen hoor
Kwestie van je beheersen![]()

Goede vraag..
Zit er vet in bastogne koeken danNet m'n havermout met Bastogne achter de kiezen. Verzadigde vetten waren goed voor je testosteron, toch?![]()

Zon pak sneuvelt ook zo snel als dat er 1 koekje uit is haha!

Dingen waarvan je de macro's niet weet tellen niet..

*zucht* Ik wil koekjesOh my, bastognekoeken..
Of van die Pim's van Lu..
Kut, net gegeten, heb weer honger.. Dem feels..![]()

Erger...als in?
Lange vingers? Whut?ik heb dat eigenlijk nooit met koekjes wel met snoepjes. Behalve met lange vingers dan![]()

)
)
), 12 (nipt!)
)
)
) / HR~151 (sterven!)
)