- Waardering
- 2.335
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 15%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Komt op de lange duur wel weer goed.
Haha..denk niet dat ik een toetje bij Loetje (hey dat rijmt) laat staan..

Zal ik doen! Wij hadden gister ook een paasontbijt op werk...ben niet gegaan, want ken mezelf langer dan vandaag (Ik doe niet aan Marvinnen. Gisteren hadden we bv paas brunch op het werk. Ik zal daar wel de meest verantwoorde hapjes uit kiezen (broodje met heerlijke vers uitgeprepareerde gerookte makreel bv, niks mis mee kwa macro's). Maar ook wel 'te veel' eten. Jammer dan. Ik wil nu in het voorjaar wel de cardio opschroeven, maar .... kijk eens naar buiten ....Komt op de lange duur wel weer goed.
Gefeli trouwens, en Cirque de Soleil is echt super. Lijkt me heel gaaf om dat van dichtbij te zien. Recenties in deze blog worden gewaardeerd![]()
)
Lucky you.. echter zit jij nu te snacken en zuipen in zo een kinderoordCongratz l!!!
Uit eten enz met pasen kennen we bij ons niet dus dat scheelt weer![]()

Tot op zekere hoogte werkte het wel, maar dan voornamelijk uiterlijk.Gefeliciteerd kerel!. Geniet van jullie etentje vandaag.
Dat Marvinnen werkt dus toch tot op zekere hoogte. De stats liegen er ten slotte niet om.![]()

Dat kunnen wij wel..Congrats Marvin, dat moet gevierd worden, dat kan ik vast wel aan jullie overlaten!![]()

Wie weet, wie weet! ook geen idee of er bij Cirque du Soleil nog iets te snaaien en graaien valtGefeli Marvin, nog een Mcdrive na cirque du soleil?![]()

)
)
)
)
)
)
)
)
)Tsja, ik snap je denk ik wel.. Je werkt je al 8 jaar de pl**ris voor leggains, als je dan niet het gevoel hebt dat je er voor terugkrijgt wat je ervan wilde.. Niet zo gefocust zijn op enkel legs, zie ook het totaalplaatjeBeetje mixed feelings over de training. Had namelijk weinig motivatie...voornamelijk met squatten sloop de gedachte weer door mijn hoofd dat ik inmiddels 8 jaar train....hard mijn benen aanpak en 0.0 gains maak daarop..waarom zou ik dan zwaar squatten?
12min / 1.08km / 151kcals / HR~151 (beter iets dan niets. Toch wel intensieve cardio dit!)
Rating:![]()
(mixed feelings...kut benen!![]()
)
.
Lucky you.. echter zit jij nu te snacken en zuipen in zo een kinderoord![]()
En 1 chocolade eitje 

Tot op zekere hoogte werkte het wel, maar dan voornamelijk uiterlijk.
Want krachttechnisch is het nu niet bepaald optimaal om op weinig kcals te trainen..maar die lage hoeveelheid kcals doordeweeks zijn wel nodig om een beetje in shape te blijven![]()
De deadlifts stellen me zelden teleur!
Thanks Freak! Dat is helemaal goed gekomen..Goeie planks man! Veel plezier vanavond saampjes en congratz off course!
Hmm, je slaat opzich wel de spijker op zijn kop denk. Qua centimeters zie ik weinig gains, maar de vorm lijkt wel iets beter te zijn. Echter als ik dan sommige gasten hier op het forum zie (ik weet dat ik niet moet vergelijken), dan hebben die echt boomstammen, terwijl mijn beentjes <60cm in omtrek zijn..Tsja, ik snap je denk ik wel.. Je werkt je al 8 jaar de pl**ris voor leggains, als je dan niet het gevoel hebt dat je er voor terugkrijgt wat je ervan wilde.. Niet zo gefocust zijn op enkel legs, zie ook het totaalplaatje.
Enne.. Oude foto's vergelijken met nieuwe foto's, kan toch echt niet anders dan dat er progressie te zien is hoor..![]()

Ja gelukkig wel, zo sociaal ben ik ook weer niet
Ik zat netjes aan de cola zero en proteine reepEn 1 chocolade eitje
Liep maar wat te zeuren op FB![]()
dat sociale herken ik eigenlijk wel. Krijg ook regelmatig het verwijt dat "Marvin wel wat meer sociaal mag doen in plaats van alleen met eten bezig te zijn"
Ben het wat betreft de squats niet eens. Zoals ik bij Sanne ook al zei denk ik dat je met een goede legpress en hacksquat net zo goed goede benen kunt ontwikkelen. Ik weet dat ik voor velen nu aan het vloeken ben in de kerk, maar denk je nu echt dat je lichaam verschil merkt tussen zware legpresses of squats (als je puur kijkt naar spieractivatie in je been)..met alleen wat extentions daarentegen denk ik niet dat je weg komt..Je hebt al vaak aangegeven dat kracht je niets boeit, dus dan is het een prima aanpak denk ik!
Het is echter wel zo dat zware squats een stuk effectiever zijn dan een lading machine werk om je benen te laten groeien. Enfin, misschien dat je na deze periode van marvinnen maar eens een krachtblok er tegen aan moet gooien. Ik ben er zeker van dat het je goed gaat doen!
Het is de bedoeling dat je progressief gaat laden op de squat, niet progressief gaat afladen.
shit..ik wist dat er iets niet goed ging!8 jaar..een behoorlijke tijd alweer! Gefeliciteerd nog!Gefeliciteerd en eet ze
Ik heb gister met m'n vriend ons 8-jarig jubileum gevierd op awakenings, cardio dansen to the max!
Ook leuk om het op een feestje te vieren

Ik had door het lint gegaan denk...niemand komt aan mijn eten! 
Ik heb ook eigenlijk een hekel aan squatten! Als mijn gym een incline plate loaded legpress en een smith of hacksquat zou hebben zou ik er mee stoppen denk, want als ik eerlijk ben zie ik er geen meerwaarde in (op het moment)

Was zeker een leuke dag! Wat betreft de squats kunnen we elkaar de hand schuddenDit, Ik heb nu al zeker een maand niet meer gesquat en ik mis het voor geen cent. Veel minder pijntjes en beentrainingen gaan een stuk lekkerder en groeien zo ook wel.
Ziet er uit als een leuk dagje marv![]()

Ach..die prijzen horen er een beetje bij en daar hou ik ook altijd wel rekening mee...maar 6 euro voor een popcornKlinkt allemaal goed!
Ben zelf ook een keer naar cirque du soleil geweest. Het was echt super mooi maar je moet er inderdaad geen eten of drinken kopen.![]()

Goede keuze om schouders te trainen..
.