tetterpopko
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 363
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 16%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Geen idee hoeveel het daadwerkelijk was..Als Marvin gaat vreten, dan doet gaat 'ie ook volle bak!

Werkelijk geen idee..voor mijn gevoel ben ik iets minder droog, maar zal niet veel schelen.Marvin, welk vetpercentage acht je jezelf op die foto's? Iets an 8% ofzo? Sta je er nu veel beter bij vind je? Je bent wel 4kg zwaarder toch.

True, true..Tja vind dat een gewaagde stelling. Gewicht, vetpercentage. Tja, het zegt imo niet altijd even veel. Genetics en esthetics zeggen meer dan stats. Sommige gasten met indrukwekkende stats zullen toch geen hoge ogen gooien op een podium puur vanwege gebrekkige esthetics. Kan je helaas niet zo veel aan veranderen.
Ik zelf zit voor mijn gevoel altijd rond 10%..dat is imo wel wat anders als 14..Daar heb je gelijk in maar ik had het over een, in mijn ogen, normaal vetpercentage. Geen podium fysiek. Op het eerste gezicht denk ik bij die stats met een vp of 12 tot 14% niet aan een extreem buffe gast. Zit je rond de 7-8% dan is het natuurlijk een heel ander verhaal. En op podium niveau van 5% of minder helemaal.

Dat laatste lijkt me sterk bij dezelfde lengte...Nee ok snap je punt. Maar kijk bv naar afgelopen contest, dan heb je gasten van rond de 85 kg met echt een pleasing fysiek, andere op 5% en die scoren toch minder, terwijl ze op papier betere stats hebben. Het is toch ooit moeilijk oordelen aan stats alleen. Met 80 kg bij 8% kan je een buffel hebben, bij 90 kg met 5% een shredded gozert die gewoon minder goed uit de verf cummt.
Dat was 2013...toen was ik denk op mijn droogst ooit. Jeffrey Suykerbuik van BC schatte me toen op een procent of 6..vond je op die pics gemaakt in een gym ook voor een dbb contest er ook shredded bijstaan
Nope...zie niet in waarom ik weer die competitie met al die fake natty's aan moet gaan..
Ik begin er gewoon niet meer aan. Om een beetje hoge ogen te gooien daar moet ik naar 5-6% gaan..dat kost me gewoon teveel moeite.
2014 was niet al te succesvol
Kreeg mijn 'onderbuik' niet leeg toen..dat blijft overigens altijd de meest hardnekkige plek..Tja...het meetlint zegt wat andersHeel nette shape man. Ik vind je benen er ook prima uit zien daar, snap niet dat je daar altijd zo negatief over doet.
Maar het scheelt natuurlijk wel als je goed droog staat..
)
)
)
)
)
)
)Heeft Jeff je weleens uitgelegd waarom? Ben ik wel benieuwd naar..grapefruit buddy ik neem hem alleen bij me pre workout![]()
Heeft Jeff je weleens uitgelegd waarom? Ben ik wel benieuwd naar..

Grapefruit heeft een rare bittere zure smaak zou dat echt niet dagelijks hoeven
Hmm..misschien dat ik ehm ook maar naar pre-workout verplaats. Zie dat vaker voorbij komen..haha nee man ik eet gewoon wat tie me opgeeft stel geen vragen naar. maar moet rond training nemen en in me cut dus zal wel iets met vetverbranding te maken hebben en een verzadigd gevoel ofzo![]()
Mwoah..heb ooit op 70-70.5cm gezeten, dus dit valt tegen.
Nope..gewoon 6x net als altijd

Jup..niet omdat het moet...

Klopt..in 2 dagen twee kilo eraf. Snap er geen f**k van, maar zal wel vocht zijn ofzo.Is grapefruit eigenlijk lekker? Nog nooit gehad.
Lekkere training marv. Jou gewicht schommelt ech hard man.
Varieert heel erg..
Nope..
Kwestie van wennen...Grapefruit heeft een rare bittere zure smaak zou dat echt niet dagelijks hoeven

Ehm...nee

Als je die s'ochtends in warm/lauw water met zout gooit verbrand je extra

Als je die s'ochtends in warm/lauw water met zout gooit verbrand je extra![]()

Ik gooi ze liever in flesjes Desperados of ander mexicaans bier![]()