Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Lol crappy cut zegt die. Verdomd droog man

Heel nette shape man. Ik vind je benen er ook prima uit zien daar, snap niet dat je daar altijd zo negatief over doet.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.063
Als Marvin gaat vreten, dan doet gaat 'ie ook volle bak :P!
Geen idee hoeveel het daadwerkelijk was..

Heb slecht de 'Zusje Fleur' gegeten met extra bacon & gebakken ei + friet..:meal:

Die burger was wel lekker!:thumb:
Marvin, welk vetpercentage acht je jezelf op die foto's? Iets an 8% ofzo? Sta je er nu veel beter bij vind je? Je bent wel 4kg zwaarder toch.
Werkelijk geen idee..voor mijn gevoel ben ik iets minder droog, maar zal niet veel schelen.

Misschien heb ik toch nog gains gemaakt? Woog vanmorgen overigens 80.2kg..:o

Tja vind dat een gewaagde stelling. Gewicht, vetpercentage. Tja, het zegt imo niet altijd even veel. Genetics en esthetics zeggen meer dan stats. Sommige gasten met indrukwekkende stats zullen toch geen hoge ogen gooien op een podium puur vanwege gebrekkige esthetics. Kan je helaas niet zo veel aan veranderen.
True, true..

Daar heb je gelijk in maar ik had het over een, in mijn ogen, normaal vetpercentage. Geen podium fysiek. Op het eerste gezicht denk ik bij die stats met een vp of 12 tot 14% niet aan een extreem buffe gast. Zit je rond de 7-8% dan is het natuurlijk een heel ander verhaal. En op podium niveau van 5% of minder helemaal.
Ik zelf zit voor mijn gevoel altijd rond 10%..dat is imo wel wat anders als 14..

Stel dat ik nu op 10 zit dan kan ik makkelijk 5kg gainen..en dan zijn jullie hier in mijn log ineens wel blij, want dan ben ik zwaarder:roflol:

Nee ok snap je punt. Maar kijk bv naar afgelopen contest, dan heb je gasten van rond de 85 kg met echt een pleasing fysiek, andere op 5% en die scoren toch minder, terwijl ze op papier betere stats hebben. Het is toch ooit moeilijk oordelen aan stats alleen. Met 80 kg bij 8% kan je een buffel hebben, bij 90 kg met 5% een shredded gozert die gewoon minder goed uit de verf cummt.
Dat laatste lijkt me sterk bij dezelfde lengte...

vond je op die pics gemaakt in een gym ook voor een dbb contest er ook shredded bijstaan
Dat was 2013...toen was ik denk op mijn droogst ooit. Jeffrey Suykerbuik van BC schatte me toen op een procent of 6..
Dit jaar weer mee doen voor wat extra motivatie?
Nope...zie niet in waarom ik weer die competitie met al die fake natty's aan moet gaan..

Hoeveel gasten daarbij al niet geclaimt hebben natty te zijn..:roflol: Ik begin er gewoon niet meer aan. Om een beetje hoge ogen te gooien daar moet ik naar 5-6% gaan..dat kost me gewoon teveel moeite.

Die chagrijnige versie van mezelf wil ik mijn gf niet aan doen ;)
Lol crappy cut zegt die. Verdomd droog man
2014 was niet al te succesvol ;) Kreeg mijn 'onderbuik' niet leeg toen..dat blijft overigens altijd de meest hardnekkige plek..
Heel nette shape man. Ik vind je benen er ook prima uit zien daar, snap niet dat je daar altijd zo negatief over doet.
Tja...het meetlint zegt wat anders ;) Maar het scheelt natuurlijk wel als je goed droog staat..

De training van gister ging wel aardig gelukkig! Dacht niet veel tijd te hebben ivm het concert s'avonds, maar achteraf had ik wel wat meer tijd kunnen nemen..

Wel doodleuk weer afgevallen vanmorgen:roflol:

Stats 01-04-2016 (geen grap):
Gewicht: 80.2kg (-2kg t.o.v dinsdag:roflol:)
Taille: 74.0cm (-0.5cm t.o.v dinsdag:D)

En de training..

Chest & triceps:
Incline benchpress

20kg: 12
40kg: 12
50kg: 12 (warmup)
60kg: 12 (top MMC!:fire:)
62.5kg: 10 (super controlled!)
65kg: 4+3+3+2 (myo)

Incline dumbell fly (stretchen):
16kg: 10, 10
18kg: 10, 10 (waarvan 5 stricte presses:fire:)

Paused wide grip bench:
62.5kg: 12 (voelt fucking zwaar!), 11 (t*ring!), 9 (oef!)
Dropset: 70kg-->50kg: 7, 6 (fuaaark!:fire::fire:)

Superset: Rope pushdown + Reverse grip cable Pushdown:
27kg: 15, 15 (explosief) ss 27kg: 15, 15 (idem)
32kg; 15 (2f.) ss 32kg: 15 (beuken!)
36kg; 15 (3f.) ss 36kg: 17 (3f. flinke pomp!)

Perongeluk iets te zwaar begonnen, waardoor uitvoering wat minder gecontroleerd was, maar reps wel gehaald:thumb:

Incline push ups:
Bw: 12, 12, 10 (sqeeeez!)

Dumbel pullover (stretch):
26kg: 12, 12, 12

Tricep kickbacks:
5kg: 12 (super controlled)
6kg: 12, 12 (:fire:)

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(prima!:D)

En de planning voor vandaag...cardio + low kcals/carbs..

Cardio, naar werk fietsen:
~80-90min. / ~28-29km / ~800-900kcals

En de voeding!

Voeding, vrijdag 01-04-2016:
Pre-cardio: 1 scoop Amino-1 + monster caps
7:30 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 12g BCAA (XXL) + 20g BCAA (smaakloos*) + 30g notenmix + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
Pre-cardio: 1 scoop Amino-1 + monster caps
17:30 35g nightprotein
19:15 Avondeten (~850kcals)

~1800kcals, E/K/V = 190g (41%) / 120g (27%) / 65g (32%)

* Fucking vies!

• #23.065
Taile gaat hard zo Marvin :o

3 keer per dag aan het schijten ipv 2 keer? :D

Dus toch weer een 800kcal dagje...

Is grapefruit eigenlijk lekker? Nog nooit gehad.

Lekkere training marv. Jou gewicht schommelt ech hard man.

Grapefruit is ramzuur.

Grapefruit heeft een rare bittere zure smaak zou dat echt niet dagelijks hoeven

• #23.075
haha nee man ik eet gewoon wat tie me opgeeft stel geen vragen naar. maar moet rond training nemen en in me cut dus zal wel iets met vetverbranding te maken hebben en een verzadigd gevoel ofzo :P
Hmm..misschien dat ik ehm ook maar naar pre-workout verplaats. Zie dat vaker voorbij komen..
Mwoah..heb ooit op 70-70.5cm gezeten, dus dit valt tegen.

Echter bereik ik dat vaak enkel door een aantal low carb dagen te doen..
3 keer per dag aan het schijten ipv 2 keer? :D
Nope..gewoon 6x net als altijd ;)
Dus toch weer een 800kcal dagje...
Jup..niet omdat het moet...

..maar omdat het kan ;)
Is grapefruit eigenlijk lekker? Nog nooit gehad.

Lekkere training marv. Jou gewicht schommelt ech hard man.
Klopt..in 2 dagen twee kilo eraf. Snap er geen f**k van, maar zal wel vocht zijn ofzo.

Ik persoonlijk vind grapefruit erg lekker. Een goede grapefruit is een combi van zoet en bitter. Zou wel willen adviseren om de eerste paar keer alleen het vruchtvlees op te eten en niet zoals bij een sinaasappel de velletjes om de partjes heen, want veel mensen vinden die juist erg bitter..
Varieert heel erg..
Nope..
Grapefruit heeft een rare bittere zure smaak zou dat echt niet dagelijks hoeven
Kwestie van wennen...

Ik vond havermout vroeger ook niet te vreten...tegenwoordig lik ik mijn bak uit ;)
+1 ik vreet nog liever een citroen op..
Ehm...nee:o

Wat nou nee, ik eet WEL liever een citroen :mad:

• #23.077
Lekker the usual hier.... kilo erbij, kilo eraf en diverse low intensity oefeningen :)

Terug
Naar boven