Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een alternatieve webbrowser te gebruiken.
Idd een moeilijk begrip, intensiteit. Ik zit te denken aan zulke rep range of gewicht dat je nieuwe (V)PR's zet en je steeds verbetert. Ik dacht dat dit niet zo zwaar voor jou was.
Idd een moeilijk begrip, intensiteit. Ik zit te denken aan zulke rep range of gewicht dat je nieuwe (V)PR's zet en je steeds verbetert. Ik dacht dat dit niet zo zwaar voor jou was.
Intensiteit is het % van je 1RM waarop je aan het werk bent voordat hier een hele broscience discussie losbarst. Geen dank, ik wil best af en toe de helpende hand bieden.
Intensiteit is het % van je 1RM waarop je aan het werk bent voordat hier een hele broscience discussie losbarst. Geen dank, ik wil best af en toe de helpende hand bieden.
Wat mij betreft kunnen mensen een zware training een intensieve training noemen, maar dan moet er wel duidelijk verschil zitten tussen intensief / intensiteit. Intensiteit is gewoon voor krachtsport een vrij duidelijk begrip qua betekenis.
Deze discussie is hier wel vaker geweest en dat weten we allemaal..Ik weet dat dit de definitie is maar hoe geef je dan aan dat je wel hard traint? Effort?
Wat mij betreft kunnen mensen een zware training een intensieve training noemen, maar dan moet er wel duidelijk verschil zitten tussen intensief / intensiteit. Intensiteit is gewoon voor krachtsport een vrij duidelijk begrip qua betekenis.
Ben erg benieuwd hoe het vandaag gaat! Ben gister op mijn fiets naar mijn werk gegaan en voelde gisteravond al dat mijn benen lamlendig zijn! Straks pre-workout erin en rammen maar!
Zeker lekkere mix! Voor de cardio nog een monstercaps genomen omdat het kan! Planning qua voeding gaat waarschijnlijk wel anders lopen We gaan shoppen vandaag..
Legs:
Single leg curl:
16kg: 15 (warmup)
23kg: 10, 10 (controlled reps..sqeez on top!)
30kg: 10, 10 (prima, prima)
Tijdens de sets met 120kg ging er een tinteling door mijn linker quad. Heb dit wel vaker gehad..het is net of er iets knel zit dan.
Verder voelde de squats met 120kg echt smerig zwaar! klote zooi..
Hmm, toch eens overwegen zwaarder te beginnen. Kreeg overigens voor de training een compliment dat mijn kuiten gegroeid waren! Wel fijn om te horen, maar goed...stelt nog niks voor.
Haha, je beloofde al niets, maar zo te lezen is het al rap 'mis' gegaan .. En dan vandaag nog shoppen .. Ben benieuwd hoe je de dag gaat doorkomen .
Vind drie apenkoppen voor de training vandaag eigenlijk wel een beetje matig hoor, ik vind hem zeker vier waard .
Want.. Strepen zien en complimentjes vangen, dat is toch ook wel wat waard?!