Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zijn het powerlifters > dan zijn ze dik > maar Meaantje > Oh, dik of ecto.
@Steensteen kan het ongetwijfeld wel sticky maken
Wahhahh ... geniaal Daffy!

en 2 kg spiermassa erbij..zo werkt dat met ananas!ik zie ananas. Ik verwacht volgende week 2 kilo vet en vocht weg.
Was wel sarcastisch over de shitloads BCAA welk ik volgens mijn gewonnen trainings en eet-schema moest nemen..maar daar ging het ook over 100g per dag..Huh, ik dacht dat jij in een ander topic sarcastisch was over BCAA's?
ssst!zo probeer ie de dikke powerlifters uit zijn log te houden.
Goede vraag...Waar blijft de wekelijkse zondag rel in Marvins log![]()
![]()
Ehm...nope AH heeft nu twee nieuwe zero's De witte (beetje 7-up) en de rode (beetje sinas-achtig). Bij de jumbo bij ons verkopen ze nog wel de blauwe absolutely zero en tegenwoordig ook de oranje (ook een beetje sinas-achtig)..AH nu te krijgen toch ? Ben nog niet geweest, wel chill aangezien ik ook weer cut shredder ga
Klopt! heel de planning weer naar zijn mallemoer gister! Mijn gf vond het zulk lekker weer, dus appte ze haar ma of we konden BBQ'en..en zo geschiedde..
Godver briljant! Ga denk V2 aan de OP toevoegen

Goede aanvulling!Zijn het powerlifters > dan zijn ze dik > maar Meaantje > Oh, dik of ecto.
Top!
Wat een eer!Best lopend log van dbb vanwege deze eindeloze cyclus.

stickie? dit log zou een standalone forum kunnen worden

Misschien kan @StickySteeez iets betekenen? What's in a name

)
)
)
)
)
)Niet met n=1 en sub optimaal schema natuurlijk. Je kan vast wel goede vergelijkende studies vinden op het www.Nu heb ik pas in de aanbieding ergens 200g pure BCAA's gekocht en wil ik het eens proberen of het verschil maakt in vergelijking met whey (is dit meetbaar?)

True, true...ach..eind van de week iets meer shredded en ik ben tevreden.Niet met n=1 en sub optimaal schema natuurlijk. Je kan vast wel goede vergelijkende studies vinden op het www.
Lekker. De eerste BBQ van het jaar weer![]()

Ehm...nope AH heeft nu twee nieuwe zero's De witte (beetje 7-up) en de rode (beetje sinas-achtig). Bij de jumbo bij ons verkopen ze nog wel de blauwe absolutely zero en tegenwoordig ook de oranje (ook een beetje sinas-achtig)..
Deze allemaal zijn zero (~50kcals per blik) trouwens..
Toch weer een zomercut?
Ben nog wel redelijk licht ookKlinkt goed! Zowieso zijn die holds echt goedprobeer is alle raises met 2 sec hold boven in heb je aan een 6 kg dumbell genoeg haha geloof me je schouders gaan dood en een dikke pomp niet normaal hoef je ook niet te uppen
Reverse dumbel fly 12x (2sec hold boven)
Seated side raise 12x (2sec hold boven)
Seated front raise 12x (2sec hold boven)
Barbell shoulder press 8x(laag halve ROM) 8x(hoog halve ROM) 8x (hele ROM)
dit is 1 serie en dan doe ik er 3 van deze achter elkaar 2x nu gedaan echt is een aanrader om te proberen.

Staat erbij hoorOkay cool bij de jumbo dan maar eens ff checken, ja idd zomercut weer iets meer shredded dan volgend jaarBen nog wel redelijk licht ook
jajajajaja
Een echte monster junk reist stad en land af voor wat blikken
Statische spanning is niet geschikt voor hypertrofie. Dus nee, geen holds![]()

probeer is alle raises met 2 sec hold boven in heb je aan een 6 kg dumbell genoeg haha geloof me je schouders gaan dood en een dikke pomp niet normaal hoef je ook niet te uppen
Reverse dumbel fly 12x (2sec hold boven)
Seated side raise 12x (2sec hold boven)
Seated front raise 12x (2sec hold boven)
Barbell shoulder press 8x(laag halve ROM) 8x(hoog halve ROM) 8x (hele ROM)
dit is 1 serie en dan doe ik er 3 van deze achter elkaar 2x nu gedaan echt is een aanrader om te proberen.
Daarom is Wengster ook zo klein