- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
Waar blijft de wekelijkse zondag rel in Marvins log![]()
![]()
Eindelijk...

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Waar blijft de wekelijkse zondag rel in Marvins log![]()
![]()

Hoeveel pagina's van je log zijn er verdwenen?: p
Succes straks met chest, Let IT burn!

Nou. Doe eens lief

Dat is ook weer waar. Je komt hier niet om geld te verdienenLief doen is voor h**ren in een bar die klanten ronselen. Dit is DBB !![]()

Geen idee..wel een aantal, maar weinig relevante zaken.Hoeveel pagina's van je log zijn er verdwenen?: p
Succes straks met chest, Let IT burn!

true story!Kun je doenZonde... een hele rel verdwenenMoet ik nu serieus maar iets over je training of voeding gaan zeggen?
![]()

Dit was nog lief..
Lief doen is voor h**ren in een bar die klanten ronselen. Dit is DBB !![]()
mooi vergelijk weer!Ik verdien inderdaad geld terwijl ik op dbb zit..Dat is ook weer waar. Je komt hier niet om geld te verdienen![]()
Haha...ik had toch al gezegd dat dit mijn noodplan was..Nog 200 kcals minder en je eet net zoveel als mijn vriendin in der cut![]()

Tja...2000kcal maar..., ik vind mn 3200 al erg
En grapefruit? Volgens mij potentiëert dat caffeïne als je het tegelijkertijd neemt![]()

Haha...ik had toch al gezegd dat dit mijn noodplan was..
Ik heb ook een laag shit onderhoud (~2600) door niet actief werk..
Jouw vriendin weegt waarschijnlijk ook 70 kg![]()
Dat doe ik alleen op rustdagen...als ik zin hebNoodplan?
Volg je log niet helemaal sorry omdat 10 pagina's per dag.
Ja zij is wel redelijk actief.
Maar jij fietst ramver naar je werk toch?
Ik ga zaterdag op vakantie...en heb me afgelopen weekend nog redelijk debiel gedragen (BBQ enzo), dus doe nu een soort noodplan (low kcals + cardio) om nog enigzins lean op vakantie te gaan

Marvinnen at its finestDat doe ik alleen op rustdagen...als ik zin hebIk ga zaterdag op vakantie...en heb me afgelopen weekend nog redelijk debiel gedragen (BBQ enzo), dus doe nu een soort noodplan (low kcals + cardio) om nog enigzins lean op vakantie te gaan
...en dat daar in twee dagen te verneuken..![]()
Precies
Klopt..ik ga naar Egypte (Marsa Alam)...twee weken all in...Flink aantal posts weg hiero inderdaad! Ik zag de BBQ voorbij komen afgelopen weekend, gelijk had je! (het was echt heel mooi weer). Waar gaat we naar toe op vakantie?

Klopt..ik ga naar Egypte (Marsa Alam)...twee weken all in...![]()

Enjoy man!Thanks! Dat komt wel goed!
Doe ik ook hoor...vandaar de cut vooraf...heb ik wat meer een buffer!Op vakantie gewoon lekker genieten en vreten man.
Heb je daarna zo weer recht getrokken, of je vriendin![]()