- Waardering
- 15.917
en jij zo dik?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
en jij zo dik?
Ik doe die oefeningen niet.
Wil jij hier niet zo serieus reagerenOndersteuning van grip als je daar problemen mee hebt, verder niet echt een aanrader inderdaad.
En hard aanspannen?Statische spanning is niet geschikt voor hypertrofie. Dus nee, geen holds![]()
Goed vraag..
goed antwoord...denk..

Schoten worden gevuurd!

Ehm...
Stiekem proberen te rellen hier?

Vandaar!
Opzich is het hoe dan ook interessant om te zien wat er gebeurt als je dit gaat doen..leuk expiriment. Hoeveel tren moet je zetten om buffer te worden dan Marvin zonder te trainen
Waarom zou ik meer grip willen?Ondersteuning van grip als je daar problemen mee hebt, verder niet echt een aanrader inderdaad.
Ohja en BCAA's doen helemaal geen aars, succes met je geld verspillen Marv.
Nog aan B&F ook...Hoezo

Wilde net zeggen, daar is dit log niet voor!
leuk expiriment. Hoeveel tren moet je zetten om buffer te worden dan Marvin zonder te trainen
Hahabcaa's zijn prima voor de lekker hoor
En Fiel stond er beter bij dan 90% van dit hele forum
Als je homofiel bent wel jabcaa's zijn prima voor de lekker hoor
En Fiel stond er beter bij dan 90% van dit hele forum
Wat is er nou verder limburg of vegas?What happens in Limburg should stay in Limburg (vrij naar: Vegas)![]()
zo kan je ook gaan squatten met een been en op een bosu bal, maakt de oefening lekker zwaar en je gaat lekker kapot.probeer is alle raises met 2 sec hold boven in heb je aan een 6 kg dumbell genoeg haha geloof me je schouders gaan dood en een dikke pomp niet normaal hoef je ook niet te uppen
Reverse dumbel fly 12x (2sec hold boven)
Seated side raise 12x (2sec hold boven)
Seated front raise 12x (2sec hold boven)
Barbell shoulder press 8x(laag halve ROM) 8x(hoog halve ROM) 8x (hele ROM)
dit is 1 serie en dan doe ik er 3 van deze achter elkaar 2x nu gedaan echt is een aanrader om te proberen.