AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.181
inb4 marvin staat compleet plat op vakantie, vanwege zijn low-carb low-kcal noodplan :P
Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor..

eet vrijdag roti (zout..zout..carbs..carbs..) en ontbijt zaterdag bij de McD op schiphol ;)

Heb gelukkig wel een kleine gym op vakantie en hanteer meestal het volgende: 1 dag debiel...1 dag normaal...1 dag debiel..etc. ;)

Daar hoef je niet bang voor te zijn hoor..

eet vrijdag roti (zout..zout..carbs..carbs..) en ontbijt zaterdag bij de McD op schiphol ;)

Heb gelukkig wel een kleine gym op vakantie en hanteer meestal het volgende: 1 dag debiel...1 dag normaal...1 dag debiel..etc. ;)

Niks lekkerder dan trainen op vakantie vind ik! In de ochtend lekker liften en de rest van de dag relaxen en vreten :D

Je bent trouwens een van de weinigen die het aandurft om naar Egypte te vertrekken Marvin!

• #23.183
Je bent trouwens een van de weinigen die het aandurft om naar Egypte te vertrekken Marvin!
Lekker rustig in het hotel, in het restaurant, met snorkelen etc. etc.. ;)

Ik lift meestal in de namiddag op vakantie, maar zien wel hoe het loopt!:thumb:

Heel veel plezier in ieder geval daar :D. We zien de foto's wel weer verschijnen :thumb:

Misschien eet je wel op onderhoud als je ayce yolo gaat in Egypte.

Ib4 ecto @ the pool :D

hoop dat je minder rellen in egypte tref als in je log

Er is vooral onzin verloren gegaan dinsdag natuurlijk. Maar je had nog wel een leuke link over de gevaren van wei eiwitten van je grote vriend gepost. Daar heb ik nog wel iets leuks aan ontdekt:
Hij heeft hele lappen tekst letterlijk gejat van http://darwinian-medicine.com/10-reasons-why-you-shouldnt-use-whey-protein-supplements/ zonder bronvermelding. Dat is niet zo netjes. Sterker nog, onder de titel staat: written by Mustafa.

Er is vooral onzin verloren gegaan dinsdag natuurlijk. Maar je had nog wel een leuke link over de gevaren van wei eiwitten van je grote vriend gepost. Daar heb ik nog wel iets leuks aan ontdekt:
Hij heeft hele lappen tekst letterlijk gejat van http://darwinian-medicine.com/10-reasons-why-you-shouldnt-use-whey-protein-supplements/ zonder bronvermelding. Dat is niet zo netjes. Sterker nog, onder de titel staat: written by Mustafa.

Vergeet niet dat het ook nog eens quasi-wetenschappelijke nonsens is en werkelijk waar te belachelijk is om zelfs maar een beetje serieus te nemen.

Heb je geen spelletjes avond deze week?:p

Vergeet niet dat het ook nog eens quasi-wetenschappelijke nonsens is en werkelijk waar te belachelijk is om zelfs maar een beetje serieus te nemen.
Ook dat dien je niet onder je eigen naam te publiceren. Overigens waren er zat referenties toegevoegd door die Noor, en dat jij het belachelijk noemt, noem ik geen overtuigend argument.

Ook dat dien je niet onder je eigen naam te publiceren. Overigens waren er zat referenties toegevoegd door die Noor, en dat jij het belachelijk noemt, noem ik geen overtuigend argument.

Eerste mee eens, wat ik zei was een aanvulling, geen ontkenning. Verder heb je helemaal gelijk, het is geen argument. Toch wilde ik het even gezegd hebben.

hmmm.. aftellen naar de vakantie he! Nog maar 2 daagjes!

• #23.198
Heel veel plezier in ieder geval daar :D. We zien de foto's wel weer verschijnen :thumb:
Dat denk ik ook wel ;)

Mwoah, sommigen van ons plaatsten toch regelmatig posts met aardig goede informatie en/of advies. Soms verpakt in grappen die mensen niet kunnen hebben, dat toegegeven.
Klopt..of althans regelmatig staat er wel wat nuttigs tussen..

echter ben ik wat koppig..

Uhu..
:o
Misschien eet je wel op onderhoud als je ayce yolo gaat in Egypte.
:roflol: Als ik full yolo ga eet ik bij mijn ontbijt al boven onderhoud, dus dat zullen we maar niet doen denk..

Dat zal ik altijd blijven zolang ik natty blijf ;)
hoop dat je minder rellen in egypte tref als in je log
:roflol: geweldig dit!!
:roflol: Ik had ook niet anders verwacht!

Kans is groot...

Heb je geen spelletjes avond deze week?:p
Jawel..was dinsdag, maar heb me daar voor mijn doen voortreffelijk gedragen. Had 950kcals ingecalculeerd voor in de avond..we aten thaise rode curry, maar heb niet teveel opgeschept. Als toetje wel een magnum almond en s'avonds nog twee koekjes (~160kcals), dus zal er iets boven hebben gezeten.

Al lang blij dat het niet full r*tard was ;)

O god...niet rellen...daar is mijn log niet voor:roflol:

Eerste mee eens, wat ik zei was een aanvulling, geen ontkenning. Verder heb je helemaal gelijk, het is geen argument. Toch wilde ik het even gezegd hebben.
:D:D

Heerlijk dit!

hmmm.. aftellen naar de vakantie he! Nog maar 2 daagjes!
Jup..nog iets minder als twee dagen werken! Moet namelijk morgen eerst nog even naar de fysio en zal er ook vast geen hele dag van maken (mezelf kennende)..

Even de stats van vanmorgen...wat wat extra cardio al niet doet..:o

Stats 07-04-2016:
Gewicht: 79.8kg (-0.9kg t.o.v gister:roflol:)
Taille: 73cm (-0.5cm t.o.v gister:D)

En de training van gister! Was slapjes...maar gevoel was goed!:D

Chest & triceps:
Incline benchpress

20kg: 15
40kg: 12
50kg: 12 (warmup)
60kg: 12 (prima MMC, maar moeizaam!), 10, 8 (man, man..), 8 (:D)

Incline dumbell fly (stretchen):
18kg: 10 (flinke burn!:fire:), 10, 10

Paused wide grip bench:
62.5kg: 12 (lekker!), 10 (t*ring!), 10 (best nice:D)

Superset: Rope pushdown + Reverse grip cable Pushdown:
23kg: 15 ss 23kg: 15
27kg: 15 (nice!) ss 27kg: 15
32kg: 15 (1f.) ss 32kg: 15 (2 licht forced)
36kg: 13 (2f.) ss 36kg: 15 (3f.)

Cable fly's:
27kg: 15 (easy!)
36kg: 10 (controlled reps:fire:), 8 (top!:D)
32kg: 11 (:fire:)

Dippen:
Bw: 12, 10, 10

Tricep kickbacks:
5kg: 12
6kg: 12
7kg: 12

Side raise:
4kg: 15, 15, 15 (fik erin!:fire:)

(Preventieve straf)Cardio, HELling lopen (15% @ 5-6km/uur):
40min / 3.59km / 528kcals / HR~152

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif

(ondanks dat het slappe hap was voldaan naar huis!)

En de planning voor vandaag!:D

Legs:
Squat:

4-5sets

SLDL (barbel):
4x8-12

Standing calf raise:
4x8-15

Legpress (voeten laag/smal):
3x10

Leg extentions:
3x15 + 1x dropset

Standing legcurl:
4x10

Seated calfraise:
4x10

Machine crunch ss side machine crunch:
3 sets

Voeding, donderdag 07-03-2016:
6:15 1 monster caps
7:15 1 kop koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 75g bambix + 35g whey delicious + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 125g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 125g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 5g BCAA (smaakloos) + ½ scoop Devil’s shot + 1 scoop 1M.R (rood)
Post-workout: 12g bCAA + 15g BCAA (smaakloos)
18:00 25g nightprotein
19:00 Avondeten (~750kcals)

~2135kcals, E/K/V = 195g (36%) / 240g (45%) / 45g (19%)

Lekkere tren! Die cardio tikt wel aan qua kcals

Lekkere trein marv, maar ik snap een superset niet met de zelfde spiergroep?

Terug
Naar boven