Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.202
  • #23.204
Van goed eten wordt je niet dik man, eerder wat buffer :p
Die onzin heb ik al een tijdje laten varen..

Zonder ananas word ik van meer eten..'gezond' of niet...gewoon dik.

Sommige zullen dat omschrijven als buff, maar dat is een beetje hetzelfde als een dikz*k stevig noemen IMO ;)

Why do I even try...nevermind... :p

• #23.210
Why do I even try...nevermind... :p
Goede vraag ;)

Haha...zullen we ehm taggen?
Er wordt hier toch nooooit gereld? :D:D
Lekker, bijna op vakantie. Zo'n AYCE vakantie is echt wel iets voor jou :)
Haha..klopt..is ook echt iets voor mij. Ik kijk op tv ook alleen maar van die waardeloze pulp zoals Geordie Shore, temptation island etc..

dit fit mooi in dat plaatje
Maar een vermoeide spier kan maar een heel laag % 1RM kracht leveren en zal niet echt stimulerend zijn voor je spier. Dus agonisten supersetten is grotendeels verspilde tijd (tenzij je echt myo reps gaat doen).
Ik train ook meer op MMC/TUT in deze gevallen...waarom in godsnaam zou je teringzware pushdowns willen doen? ;)

Dik wordt hier genoemd: een middeltje van boven de 73 cm (toch?). Iets wat anderen een mooie maat voor bovenbeen vinden, dus een ander referentiekader dan jij en ik.
Vind mezelf dik boven de 76cm.. ;) Ik zou ook graag een bovenbeen van een dergelijke afmeting hebben, maar heb die droom maar laten varen. Daarom kies ik ervoor om het hele jaar redelijk droog te zijn...en van wat ik altijd hoor heb ik geen slecht fysiek ;)

Stats zeggen blijkbaar niet alles..

Gvd wat jij jezelf allemaal aanpraat :roflol:

ga je nou srs weer op vakantie :roflol:

• #23.213
>76 cm taille is dik, niet boven x kg wegen en bijna elke dag meten/wegen. Moet shredded zijn op vakantie, je wordt dik als je meer dan 2K kcal naar binnen werkt etc

:janken: noem je mij nou dik Marvin?

Marvin :(

• #23.217
>76 cm taille is dik, niet boven x kg wegen en bijna elke dag meten/wegen. Moet shredded zijn op vakantie, je wordt dik als je meer dan 2K kcal naar binnen werkt etc
Het houdt me lekker bezig..

Onderhoud is denk 2600kcals, dus ja...daarboven wordt ik dik. Echter als ik minder strict ben vreet ik regelmatig in het weekend pak ehm beet 4000kcals per dag..om dat te compenseren vreet ik doordeweeks minder. Dat dat de hardcore builders hier tegen hun been schopt boeit me eigenlijk niet. Het is gewoon een feit dat ik flink vet aan ga zetten als ik doordeweeks gewoon op onderhoud eet..

Verder is die 76cm een voor mezelf opgelegde norm om niet de boel uit de hand te laten lopen..want dat vind ik gewoonweg niet nodig. Dat iedere dag wegen doe ik eigenlijk alleen in periodes zoals deze week..vind het gewoon interessant om te zien hoe mijn lichaam reageert op bepaalde zaken ;). Normaliter is dat 1 keer per week..

Tja...dat shredded op vakantie zijn..zou het liefst altijd shredded zijn, maar dat is hormonaal gezien echt een nogo. Ik word ook vreselijk chaggo dan..Maar ken mezelf goed genoeg dat ik weet dat ik beter op -80kg op vakantie kan gaan dan op bijvoorbeeld 85kg. Ik kom namelijk hoe dan ook aan op vakantie..en het setpoint maakt het verschil in hoe ik thuiskom ;) (85 of 90kg...

Nee hoor...jij bent ecto ;)

kijk das beter bekeken, bijna vakantie :D ik moet nog wachten tot 29 april :(

Terug
Naar boven