- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet echt..deze relatief lage hoeveelheid kcals is damage control..ik heb teveel social events komende tijd. Ik ken mezelf inmiddels goed genoeg dat ik weet dat ik bij brunches, BBQ's e.d niet normaal kan doen...Goeie pwo mix
Ben je nou eigenlijk nog poging tot cutten aan het doen?

Is zo'n Amerikaanse koelkast van 1.8m hoog ofzo..nagenoeg alle kip is op. Het laatste haal ik er vanavond uit en dat zet ik vrijdag in de satemarinade voor zaterdag.Verdomme, hoe groot is die vriezer wel niet man. Ziet er weer lekker uit die burger.. Nom nom :-)

Goed zo marvin, je moet op tijd beginnen voor je winterlichaam. Ik denk dat als je nu zo door gaat het gelemaal goed komt

Goed zo marvin, je moet op tijd beginnen voor je winterlichaam. Ik denk dat als je nu zo door gaat het gelemaal goed komt
dat moet wel goed komen..Nope..ik ga niet bouwen, want geloof er nog steeds geen f**k van dat ik dan gains ga maken..hoewel..buikomtrekgains zijn ook gains..Damn, die burgers zien er verrot lekker uit!!
Sociale activiteiten in het vooruitzicht, ik zeg: lekker bouwen.
Niet klagen over dat plafond enzo, gewoon vreten en je de ziekte in trainen

Bedankt hè..

Bedankt hè..
Dan hebben we allebei een lekker vettig winterlichaam..
Gelukkig ben ik al op vakantie geweest![]()

Het was in ieder geval een extra soort zondag..
)
)
)
), 15 (controlled reps!)
)
. Ik kan het hier vaak genoeg zeggen, maar met jouw huidige ínstelling' t.o.v. voeding en algehele progressie, moet het trainen zoveel leuker worden als je een goed Full-body of ub/lb schema gaat volgen
..Thanks Marina! Hopelijk kan ik nog iets eerder weg op mijn werk voor wat tanning-gains..Lekkere training woensdag!
ach ja.,.. zo een extra zondag midden in de week is soms ook wel lekker toch?
Planning ziet er goed uit. Werk ze en train ze vanmiddag!
"Marvinnen"Haha die keuzes ook altijd
Wel of noet cutten?
Blijft lastig.
Kies iets waar ji je Goed bij voelt![]()

Denk niet dat de fun in trainen afhankelijk is van een UB/LB of FB schema..Ik zag een snackbar pic voorbij komen gisteren, dus het zal wel weer een frituur feestje zijn geweest. Ik kan het hier vaak genoeg zeggen, maar met jouw huidige ínstelling' t.o.v. voeding en algehele progressie, moet het trainen zoveel leuker worden als je een goed Full-body of ub/lb schema gaat volgen
..

Dat deed ik ook niet op UB/LB...maar het is wel tijd voor een nieuw schema. Ben alleen vooralsnog te lui om er een te makenIk bedoel meer dat je huidige schema (in theorie) alles behalve optimaal is. Ik kan mij niet voorstellen dat je er significante progressie mee gaat boeken bedoel ik.

Ik bedoel meer dat je huidige schema (in theorie) alles behalve optimaal is. Ik kan mij niet voorstellen dat je er significante progressie mee gaat boeken bedoel ik.