Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Goeie pwo mix:)

Ben je nou eigenlijk nog poging tot cutten aan het doen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.482
Goeie pwo mix:)

Ben je nou eigenlijk nog poging tot cutten aan het doen?
Niet echt..deze relatief lage hoeveelheid kcals is damage control..ik heb teveel social events komende tijd. Ik ken mezelf inmiddels goed genoeg dat ik weet dat ik bij brunches, BBQ's e.d niet normaal kan doen...

Het zou werkelijk zonde van mijn energie zijn om nu heel diep te gaan cutten, want ik maak gerust een hele week ongedaan met 1 BBQ...:rolleyes:

Verdomme, hoe groot is die vriezer wel niet man. Ziet er weer lekker uit die burger.. Nom nom :-)

• #23.484
Verdomme, hoe groot is die vriezer wel niet man. Ziet er weer lekker uit die burger.. Nom nom :-)
Is zo'n Amerikaanse koelkast van 1.8m hoog ofzo..nagenoeg alle kip is op. Het laatste haal ik er vanavond uit en dat zet ik vrijdag in de satemarinade voor zaterdag.

Het laatste beetje friet & snacks pleur ik weg en dan hebben we nog enkel de pizza's. Daarna moet ik even alles verplaatsen uit het koelkast gedeelte naar mijn andere koelkast en kan ik dat kreng vannacht laten ontdooien.

Kan ik hem hopelijk smiddags weer vullen met 8kg kipfilet en frituur rotzooi en pizza's:roflol:

Damn, die burgers zien er verrot lekker uit!!
Sociale activiteiten in het vooruitzicht, ik zeg: lekker bouwen ;).
Niet klagen over dat plafond enzo, gewoon vreten en je de ziekte in trainen :rolleyes:

• #23.488
Goed zo marvin, je moet op tijd beginnen voor je winterlichaam. Ik denk dat als je nu zo door gaat het gelemaal goed komt
:roflol: dat moet wel goed komen..

next step: powerlifter..

Damn, die burgers zien er verrot lekker uit!!
Sociale activiteiten in het vooruitzicht, ik zeg: lekker bouwen ;).
Niet klagen over dat plafond enzo, gewoon vreten en je de ziekte in trainen :rolleyes:
Nope..ik ga niet bouwen, want geloof er nog steeds geen f**k van dat ik dan gains ga maken..hoewel..buikomtrekgains zijn ook gains..:rolleyes:

ik zou het liefst een goede cut inzetten en mijn vetpercentage flink verlagen. Maar dat zou betekenen dat ik of discipline moet tonen op sociale events, of daar weg moet blijven of doordeweeks 5 dagen op ~BMR ter compensatie...

Dat laatste wordt ik in ieder geval niet vrolijk van..

Marvin heeft year round een winterlichaam :D
Bedankt hè..

Dan hebben we allebei een lekker vettig winterlichaam..

Gelukkig ben ik al op vakantie geweest:roflol:

• #23.490
Gelukkig ben ik er nog een beetje buff bij :D
:mad:

Over gister zullen we het maar niet hebben:roflol: Het was in ieder geval een extra soort zondag..

Hier nog de training van woensdag!

Back & biceps:
Pull ups:

Bw: 8 (easy!), 8, 6+4negatief

Lat pulldown: (behind the neck)
50kg: 15 (burn!:fire:)
55kg: 12 (top MMC!)
59kg: 10 (nice!)
64kg: 8
68kg: 8 (2f.)

T-bar row:
30kg: 12 (sqeez on top!)
40kg: 12
60kg: 12 (iets minder mooi..)
70kg: 10 (2f.)

Incline db curl:
8kg: 12
10kg: 12 (nice!:D)
12kg: 12 (nipt! top MMC + pomp!)

Preacher curl:
27.5kg: 15 (moeizaam:sad:)
29.5kg: 12 (zieke pomp al!), 10 (pff!)
32.5kg: 8 (1f.)
34.5kg: 4 (op=op)

Straight arm rope pulldown:

23kg: 15
32kg: 15
46kg: 10

Hammer curl:
10kg: 12 (matig..)
12kg: 12 (mwoah..)
14kg: 10 (biceps al leeg?)

Lichte extentions (pomp):
43kg: 20, 20 (fik erin!:fire:), 15 (controlled reps!)

Strafcardio, helling lopen (15% @ 5.5-6.5km/uur):
31min / 2.92km / 442kcals / HR~152

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(lekker!!:D)

En de planning voor vandaag..

Legs:
Single leg curl:

4x10

SLDL (barbel):
4x12

DB Lunges:
4x8-12

Standing calf raise:
4x12-15

Legpress (voeten laag/smal):
3x10

Leg extentions:
3x15 + 1x dropset

Seated calfraise:
4x10

Ab-work..

Voeding, vrijdag 06-05-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
10:30 85g havermout+ 30g whey isolaat + 10g rozijnen + grapefruit + multivit + vit D
Pre-workout: ½ scoop Devil’s shot + ½ scoop Amino-1
Post-workout: 30g whey isolaat
14:00 135g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
15:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2190kcals, E/K/V = 195g (36%) / 245g (45%) / 50g (20%)

Laatst bewerkt:
Lekkere training woensdag!

ach ja.,.. zo een extra zondag midden in de week is soms ook wel lekker toch? :D

Planning ziet er goed uit. Werk ze en train ze vanmiddag!

Haha die keuzes ook altijd :)

Wel of noet cutten?

Blijft lastig.

Kies iets waar ji je Goed bij voelt ;)

Ik zag een snackbar pic voorbij komen gisteren, dus het zal wel weer een frituur feestje zijn geweest ;). Ik kan het hier vaak genoeg zeggen, maar met jouw huidige ínstelling' t.o.v. voeding en algehele progressie, moet het trainen zoveel leuker worden als je een goed Full-body of ub/lb schema gaat volgen :P..

• #23.494
Lekkere training woensdag!

ach ja.,.. zo een extra zondag midden in de week is soms ook wel lekker toch? :D

Planning ziet er goed uit. Werk ze en train ze vanmiddag!
Thanks Marina! Hopelijk kan ik nog iets eerder weg op mijn werk voor wat tanning-gains..

Haha die keuzes ook altijd :)

Wel of noet cutten?

Blijft lastig.

Kies iets waar ji je Goed bij voelt ;)
"Marvinnen":roflol:
Ik zag een snackbar pic voorbij komen gisteren, dus het zal wel weer een frituur feestje zijn geweest ;). Ik kan het hier vaak genoeg zeggen, maar met jouw huidige ínstelling' t.o.v. voeding en algehele progressie, moet het trainen zoveel leuker worden als je een goed Full-body of ub/lb schema gaat volgen :P..
Denk niet dat de fun in trainen afhankelijk is van een UB/LB of FB schema..

gister was buiten de snackbar en de drankjes om opzich niet eens heel debiel..:o

Ik bedoel meer dat je huidige schema (in theorie) alles behalve optimaal is. Ik kan mij niet voorstellen dat je er significante progressie mee gaat boeken bedoel ik.

• #23.496
Ik bedoel meer dat je huidige schema (in theorie) alles behalve optimaal is. Ik kan mij niet voorstellen dat je er significante progressie mee gaat boeken bedoel ik.
Dat deed ik ook niet op UB/LB...maar het is wel tijd voor een nieuw schema. Ben alleen vooralsnog te lui om er een te maken ;)

Even off topic:

Als ik me het goed herinner was jij vorige jaar(of 2 jaar geleden?) naar zakhyntos op vakantie. Ik ga daar dit jaar heen met GF, heb je nog aanraders van dingen te doen, plekken die je moet bekijken etc?

Dan wachten wij gewoon rustig af. :eyes:

Mmc + tut >>> doordacht kracht schema jwt.

Lui ben je niet Marvin, ik heb geloof ik nog nooit ie,amd op dbb al zoveel jaar dagelijks zijn kcal zien tellen en rekenen, full force ayce's oganiseren en weken strafcardio zien doen.

Terug
Naar boven