Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.581
UB/LB ftw! :cheer:
Enne.. Sterkte met die dagen weg.. Heb het met je toen doen, na twee rampzalige dagen ben ik weer geheel van slag en wil ik ontzettend graag cutten :roflol:

ligt er maar helemaal aan hoe vaak je per week wil trainen. Push pull legs is wel super nice maar dan moet je wel 6x per week gaan trainen.

ligt er maar helemaal aan hoe vaak je per week wil trainen. Push pull legs is wel super nice maar dan moet je wel 6x per week gaan trainen.
Huh, waarom, als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Train zelf 5 dagen met LB 1-UB-LB 2-push-pull, en valt prima..

Huh, waarom, als ik zo nieuwsgierig mag zijn? Train zelf 5 dagen met LB 1-UB-LB 2-push-pull, en valt prima..

omdat je dan dus geen push pull legs doet :D Alle spiergroepen wel 2x per week pakken liefst. Jij doet gewoon verkapte ub/lb :P

• #23.591
4 x FB, succes
nu je eruit ziet als een dikke PL moet je ook trainen als 1:trollface:
Suggesties?

Hmm..ik vind fullbody schema's oprecht lastig om te maken. Wel deels mijn eigen schuld, want wil graag wat (understatement) pompshit in mijn schema..

UB/LB ftw! :cheer:
Enne.. Sterkte met die dagen weg.. Heb het met je toen doen, na twee rampzalige dagen ben ik weer geheel van slag en wil ik ontzettend graag cutten :roflol:
UB/LB is ook wel verleidelijk!

6x vind ik hoe dan ook teveel..
Waarom eigenlijk nog een lose push/pull?

omdat je dan dus geen push pull legs doet :D Alle spiergroepen wel 2x per week pakken liefst. Jij doet gewoon verkapte ub/lb :P
Geef het beestje een naam:D
.. Maar ik pak toch ook alles 2 x per week? :p
Dat wel ;)
:roflol:
n*ger wat maakt t nou uit hoe je t noemt
Niet veel denk.

Iemand nog een interessante FB of UB/LB suggestie..?

pompen in een fb gaat niet echt nee :P

• #23.593
Ik wil best een schematje voor je maken hoor :o

Indien FB, 4 keer per week, of gewoon om de dag?

• #23.597
Ik zou persoonlijk wel blijven squatten al is het maar erg licht. Maar als je per se niet wil squatten kan dat ook.

Het is qua opbouw van het schema wel essentieel om te weten of je ook dagen op eenvolgend achterelkaar traint m.b.t. herstel namelijk. Echter train jij niet graag tegen je max op compounds, dat scheelt al. Waarom probeer je niet de high frequency opzet die JW gebruikt(e), met een extra dag rust? :)

Terug
Naar boven