Skatermarvin
Superior Athlete
Elite Member
15 jaar lid
Stimjunk
Oliebol
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 33.490
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 50%
Hmm..maar mijn rug loopt enigzins voor en hou wel van wat chest-pump. De derde dag zijn ook enkel cable fly's..dus het totale volume per week valt nog best mee toch?Teveel borstoefeningen, houd het op 1 oefening per fb dag.(ligt ook maar net aan de intensiteit) ik zelf werk met 2 fb schema's waar ik de ene keer compound doe en de andere dag een assistance er voor doe. pullups ook gewoon wekelijkse verhogen met gewicht, kan je prima 5 setjes van doen. incline oefeningen zijn redelijk overrated imo behalve incline fly's.
just my 2 cents![]()
Goede vraag..Waarom deze twee combineren? Ik heb deze combi nu idd ook in m'n schema staan en ik vroeg me al af waarom dat is.
Dacht ik wel..die barbel hacksquats zul je niet snel met 80kg doen volgens mij..Leg press zie ik echt als een massa bouwer die je zwaar kan pakken en hack squat één waarmee je met weinig gewicht effectief meer en andere spieren van je been kan pakken dan met een leg press bijv.

Hmm..is ook een idee om dat als basis te nemen..wel varianten ervan of erop natuurlijk..

edit: Elke dag deadliften gaat mijn rug niet tof vinden bedenk ik me nu. Mijn onderrug zeurt al tijden en mijn fysio/manueel therapeut wist het ook even niet meer..

Zo zien de filmpjes er ook uit..Barbell hack squats zijn echt heel awkward. Veel succes met de eerste keren hard tegen je hamstrings trekken ipv omhoog![]()
Wat vinden jullie van mij schema so far?