MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

vrouwen.. ik denk dat je max 2 a 3 meisjes heb gehad. Daar is het allemaal nog tip top in orde.

Ik spreek je graag opnieuw mocht je ooit na een festival waar het 30 graden was een vrouw mee naar huis nemen en er direct opduiken.

mijn huid wordt wel dik van veel zuivel..

yes srs

I WILL FUCKING HAUNT YOU
JSIv9uh.png

jongens je moet vis eten daar word je huis dunner van!!!!

Hmmmm :heart:
vrouwen.. ik denk dat je max 2 a 3 meisjes heb gehad. Daar is het allemaal nog tip top in orde.

Tja wanneer noem je meisjes vrouwen.
18? 21? 23? Als ze grijze haren hebben?

Op de grijze haren na heb ik ze iig allemaal gehad.

Ik spreek je graag opnieuw mocht je ooit na een festival waar het 30 graden was een vrouw mee naar huis nemen en er direct opduiken.

Na een festival gaat het niet worden iig.

Maar vorige zomer wel bij 35-40 graden na een middag stad en avond/nacht uitgaan.

-

Lijkt me geen chille oefening..maar het proberen waard..
Jep die. Vind hem juist chill. Voor balans heb ik in het begin schijfjes onder mn hiel gedaan.
Pak nu hack squat 35kgx12 en squat 90x8.
Front squat vond ik echt kut maar deze juist chill en met weinig gewicht effectief. Aanrader!

Die squat machine, die wil ik! Lijkt me serieus best chill na een paar low-rep sets zware squats om volume op te pakken :D

Vanavond hier weer bbq marvin :( Morgen ga ik de marvin techniek toepassen

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.556
Hoeft ook niet per se vanaf scratch, kan ook gewoon iets kleins zijn wat je verkeerd doet. Vind t wel een beetje raar dat je zo veel moeite doet met eten tellen en preppen etc maar voor goed trainen ben je dan weer te lui oid..
Hmm..ben ook geen luie trainer..maar doordacht trainen of gaan rekenen met percentages ben ik vaak wel te lui voor..

Het is gewoon even zo dat mijn haat voor de squat de overhand heeft genomen in mijn haat-liefde verhouding ermee..

Gave machine :thumb:
Die mogen ze bij ons ook wel neerzetten
Bij ons ook wel. Al gaat mijn voorkeur uit naar een smithrack of hacksquat..

en als ik stiekem heel eerlijk ben wil ik het liefst een smith..

opzich zijn vaginas best gatverdamme. Maar daar heb jij denk ik nog niet genoeg ervaring mee.
ik hou van vieze vagina's..:o
Nee de vrouwen waar ik ervaring mee heb hadden allemaal stromend water.
Een squirter als date is leuk...maar als je vriendin altijd squirt en je zowat dagelijks je bed mag verschonen is het een ander verhaal..
Nomnom..
Best wel eigenlijk:roflol:
Shots fired..

Uit onbetrouwbare bronnen vernomen dat @basmca ook Tinderd
Ik zou het doen..maar ik ben ook een smeerlap:roflol:
Tja..het is echt zo. Ik ga het niet bewijzen, want heb geen zin om weer dagelijks melk te drinken en twee potten magere kwark op te vreten..

jongens je moet vis eten daar word je huis dunner van!!!!
In hoe verre merkte je daar verschil in..het is niet voor niks dat werkelijk alle vooraanstaande wedstrijd coaches dit doen...idem met zuivel eruit gooien..
Hoeveel koolvis zou je hebben gegeten in je prep toen voor de Limburgse open?
een hele hoop denk..ugh..
Bah, bah..
Hmmmm :heart:
Tja wanneer noem je meisjes vrouwen.
18? 21? 23? Als ze grijze haren hebben?
Op de grijze haren na heb ik ze iig allemaal gehad.
Na een festival gaat het niet worden iig.

Maar vorige zomer wel bij 35-40 graden na een middag stad en avond/nacht uitgaan.
Hoe is seks met een MILF? Grotere vajayjay
Tot nu toe valt deze zondagdiscussie of wat het ook mag zijn vies tegen!
Jep die. Vind hem juist chill. Voor balans heb ik in het begin schijfjes onder mn hiel gedaan.
Pak nu hack squat 35kgx12 en squat 90x8.
Front squat vond ik echt kut maar deze juist chill en met weinig gewicht effectief. Aanrader!
Ik zal ehm woensdag eens proberen als ik het niet vergeet..
Die squat machine, die wil ik! Lijkt me serieus best chill na een paar low-rep sets zware squats om volume op te pakken :D
Niet verkeerd inderdaad..maar wie zijn squats? en wat is low-rep:roflol:
Vanavond hier weer bbq marvin :( Morgen ga ik de marvin techniek toepassen
Ben trots op je! Je hebt vandaag de Marvin techniek al toegepast!
Heb je al preventieve strafcardio gedaan?
Ik wel..of was het wel preventief?

Het afgelopen weekend stond bol van het vreten en zuipen...of eigenlijk begon het donderdag al..

De 'voeding' van vandaag:roflol:

Voeding 'moederdag' 08-05-2016:
7:00 2 koppen koffie
9:00 grapefruit + witte boterham pindakaas
11:00 Moederdag brunch: 6 kleine kipsatespiesjes met saus, pistolet met ei + filet, pistolet met rosbief, bolletje filet met sla, 2 mugcakes stracciatella, 2 beschuitjes met boter en vruchtenhagel, 1 stukje ei-wrap, 1 kleine sandwitch kipfilet + kipkerrie salade, 6 choco-eiwitballetjes, 2 bakjes fruitsalade, 2 glazen verse sinaasappelsap...(was all you can eat toch?)
14:00 100g kipfilet + 1 monster caps
Strafcardio: 50 minuten snelwandelen (~350kcals)
15:30 3 slagroomsoesjes + klein handje chips + blikje light redbull
(preventieve) Strafcardio: 50 minuten snelwandelen (~350kcals)
18:00 Chinees: 2 bordjes met ~200g rijst + kipkerrie, kip ketjap en foe yong hai (heb me 'ingehouden')
20:00 2 koppen koffie

E/K/V: geen idee

Je hoeft ook niet per se in percentages te rekenen, verder zou ik eens naar je techniek laten kijken anders. Misschien kan je het een keer filmen en hier plaatsen?

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.558
Kan ook, wordt ook wel weer eens tijd voor een meet :).

Terug
Naar boven