joostd
Huge Freak
- Waardering
- 1.627
- Lengte
- 1m84
- Massa
- 72kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Deze Fullbody is inderdaad het minst qua oefeningen.Ziet er goed uit, niet te veel oefeningen voor een FB. En lekker weer op de fiets vandaag![]()
Hmm..ik wil eerst gewoon 40 reps halen. En het mag in veel oren dom klinken, maar ik focus mijn pullups op MMC..lange TUT..je kent het wel. Dan wordt +5kg ineens wel zwaarder..lekker marv, maar ga die pullups eens verzwarenik merk eigenlijk bijna geen verschil tussen bw of +5 bijvoorbeeld. je kunt makkelijk zwaarder
![]()
Dit is een typische Marvin-cycle..Pakt flink zwaar op die leg press Marv!
Lekkere trainingen weer.
Hoe zit je nou in je cut/bulk cyclus of is het gewoon de Marvin cycle van de OP?![]()
Beetje compenseren voor wat is geweest en komen gaat 
Ik heb jaren geskate, dus denk dat ik wel aardig sterke kuiten heb..Ligt het aan mij, of heb jij fucking sterke kuiten?
Yay! Ik ben niet de enige die op de fiets is vandaag. Geen regen en weinig wind gelukkig vanmorgen![]()

interesseert het je ook niet dat t goed is voor dikke onderarmen?Grip interesseerd me niet en voer ze behoorlijk langzaam uit(vooral de negatieven..)

interesseert het je ook niet dat t goed is voor dikke onderarmen?![]()
Is alleen prima toch? Zo'n FB waar zoveel oefeningen ingepropt zijn dat je er in 2 dagen niet van hersteld bent is ook niet goed.Deze Fullbody is inderdaad het minst qua oefeningen.
Mwa... van die Popeye knuisten heeft ook wel iets

Ik heb al dikke onderarmen..interesseert het je ook niet dat t goed is voor dikke onderarmen?![]()
dat ook..
Het herstel zit me (nog) niet in de weg gelukkig. Alleen benen voelen soms wat sore als ik weer aan een oefening begin..Is alleen prima toch? Zo'n FB waar zoveel oefeningen ingepropt zijn dat je er in 2 dagen niet van hersteld bent is ook niet goed.
Mwa... van die Popeye knuisten heeft ook wel iets![]()

Jawel..daarom moet ik ook zeker niet iedere dag gaan fietsen..
Dat doet het apparaat via van die elektrodes..Nette training Marvin! Hoe meet je eifenlijk je hartslag?
Dan moet je eens wat meer je best gaan doen..heu hueik merk zelf maar zelden de spierpijn tijdens het trainen en ik kan elke dag fb doen.. alleen met nieuwe oefeningen is het wel eens spierpijn.
True, true..van resultaten daarentegen...Lekkere training gehad gisteren.
Van abs trainen wordt niemand vrolijk, dus prima dat je die overgeslagen hebt toch?![]()

Was het maar zo een feest..Over 3 week heb jij ook geen spierpijn meer hoor Marvin![]()
Geen spierpijncrew checking in, nu alleen beetje stijf in benen door legpress wat ik al maand niet gedaan had en daarvoor ongeveer 3 jaar niet.Over 3 week heb jij ook geen spierpijn meer hoor Marvin![]()
Eens
Echt? Nooit spierpijn..ik loop soms drie dagen kreupel na een goede leg-day!Geen spierpijncrew checking in, nu alleen beetje stijf in benen door legpress wat ik al maand niet gedaan had en daarvoor ongeveer 3 jaar niet.
Eens
Echt? Nooit spierpijn..ik loop soms drie dagen kreupel na een goede leg-day!
In b4: squat grappen..