- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Die voor mijn ochtendcardio wel. Dan gaat het net wat lekkerder gezien het zo goed als fasted is..Goeie training marv. Heb jij echt zoveel cafeïne nodig op een dag?![]()
en monster
dus dat kan ik ook niet laten..Goeie tren, lekkere variatie.
Zou meer eten toch de oplossing zijn?
1835 kcal is weer geen vetpot...![]()
Meer eten is qua training wel een optie..qua zwemband daarentegen..
Dat laatste heb ik nooit begrepen. Want de 24 uur na je training ben je juist bezig met de herstel en hypertrofie waar energie en eiwit voor nodig zijn. Zou interessant zijn of er studies zijn van constant eten vs. compensatie eten.
Die zijn er vast, maar dit werkt prima voor mij. Of het optimaal is weet ik uiteraard niet.Training ziet er prima uit. Ik zie nu ook een enkele keer: volgende keer verzwaren. Progressie!
Dat laatste heb ik nooit begrepen. Want de 24 uur na je training ben je juist bezig met de herstel en hypertrofie waar energie en eiwit voor nodig zijn. Zou interessant zijn of er studies zijn van constant eten vs. compensatie eten.
Er komt hoe dan ook voldoende eiwit binnen, dus dat zal het probleem niet zijnDie zijn er vast, maar dit werkt prima voor mij. Of het optimaal is weet ik uiteraard niet.Er komt hoe dan ook voldoende eiwit binnen, dus dat zal het probleem niet zijn
![]()
. 
Just part of the Marvincycle!Als ik heel eerlijk ben ben ik zelf daarin ook de weg kwijt..![]()

Hmmmm, is al zeker een week geledenDie voor mijn ochtendcardio wel. Dan gaat het net wat lekkerder gezien het zo goed als fasted is..
Verder ben ik gek op koffieen monster
dus dat kan ik ook niet laten..
Ik ga wel weer eens overwegen om om 9:00uur weer groene thee te drinken ipv koffie binnenkort. De 200mg caffeine van vanmiddag is afhankelijk van hoe ik me voel..
Meer eten is qua training wel een optie..qua zwemband daarentegen..
Rustdag vandaag..dus heb niet veel nodig..![]()
Die SLDL kan ik nog wel zwaarder..rustig opbouwenKoolhydraten werken anabool Marvin.
Goede training trouwens man!! Mirrin die SLDL![]()

Tja..dat is Marvinnen hè...aan alle kanten preventief, maar ook achteraf compenseren..heb zondag een BBQ...je kent het welJust part of the Marvincycle!
Maar man wat een cardio en lage Kcals Marvin..
Ik cut op 186 87kg met 2500kcals en nauwelijks cardio.
Snap echt niet dat je met zo weinig Kcals toekomt
Wel respect! goede training weer en dat met veel cardio en lichaamsbeweging en niet echt veel eten.
Top!

Wat? Zolang..er gaan er bij mij toch zeker 2a3 per week in..

Ik ben altijd blij wanneer ik weer 'mag eten'Ik had toevallig vorig weekend een Monster geprobeerd, maar was er niet zo heel erg kapot van. Doe mij maar gewoon koffie in de ochtend! Als het 14.30 is ben ik wel blij dat ik weer mag eten, dat dan weer wel![]()
4x2 @ 80% moet goed komen hoor!
altijd sets x reps bij mijGoeie kruishefplanning. Maar setsxreps of repsxsets?
dat deed ik voorheen weleens..wil ze nu eigenlijk gewoon crossgrip doen..Geen idee of het scheelt, maar anders FSQ eens met straps proberen?
Geen idee.. 210-215 lukt zowieso nog wel. Zijn de gewichten te hoog anders?maar die 225 max is toch al van een tijd terug? Zou je dat nu nog steeds lukken?
@meaantje wil gewoon voorkomen dat je boven zijn PR liftGeen idee.. 210-215 lukt zowieso nog wel. Zijn de gewichten te hoog anders?

Wat is zijn PR?@meaantje wil gewoon voorkomen dat je boven zijn PR lift![]()

215 kg.Wat is zijn PR?
Ik hoop nog steeds ooit op een 3xbw DL