- Waardering
- 7.879
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 93kg
- Vetpercentage
- 13%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Correct..spierpijn zegt helemaal niets over hoe goed of slecht een training was..En wat denk je van je onderrug na een goede DL sessie.. man man man
Spierpijn is toch lekker inderdaad, al is het geen indicatie van een goede train las ik hier op het forum?
Nooit?

Moet je jezelf ook naar de 130 kilo vreten als je geen spierpijn wilt Marv![]()
Maar wie was 4 keer pw fb en hoge frequentieMoet je jezelf ook naar de 130 kilo vreten als je geen spierpijn wilt Marv![]()

Moet je jezelf ook naar de 130 kilo vreten als je geen spierpijn wilt Marv![]()

Meen je echt dat je Rambo's post serieus nam?
Geen idee...die ken ik niet..
dit..

Nou..dan weet ik nu eindelijk wat me te doen staat! Thanks voor de tipsFB op hoge frequentie werkt niet, want dan kun je niet herstellen omdat je dan iedere dag moet squatten. Dat is fysiek gewoon onmogelijk tenzij je 130 kilo weegt en er 5 gram tren per week doorheen jaagt!

Moet goed komen. Eet overdag ook minder vandaag hè...Goed vooruitzicht. Netjes dat je de dag met Bregje onder de 2300 kC kan houden. Als je ook nog op de loopband gaat vanmiddag, kan je de dag misschien nog scherper afsluiten![]()
Jup..alweer. Vandaag 2 jaar en 2 maanden met mijn gf..een goede reden om te gaan vreten toch?alweer uiteten?
ik heb nog een AYCE pannenkoeken dinercheque liggen..![]()

Jawel..maar is redelijk beschaafd gebleven. Klein beetje kokos pudding met chocolade stukjes en 3 bastognekoeken
Haha..moet goed komen. Prijs/kwaliteit bij Bregje is echt topUiteten, klinkt weer goed! Menu ziet er in ieder geval prima uitDe komende trainingen komen vast wel goed toch? Kun je weer lekker shinen op het festival aanstaande zaterdag
![]()

Thanks! Dat is helemaal gelukt! Brood met tapenade en boter en de oosterse salade met ossenhaaspuntjes vooraf..daarna de ossenhaasspies met pepersaus, friet en salade. En als toetje het appeltaartje met ijs en slagroom

Zal het dan toch aan te weinig eten liggenik heb zelfs met full body trainingen regelmatig spierpijn![]()
![]()

), 12 (nipt), 12 (1f.)
), 12 (t*ring!)
) 8 (2f.)
), 15 (nice
), 15
)
Wederom naar mijn werk gefietst..Als ik heel eerlijk ben ben ik zelf daarin ook de weg kwijt..Is het eigenlijk nog wel preventieve strafcardio als je het iedere dag doet? Of gewoon cardio?![]()