MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.901
Goede post-Emporium stats. Bizar om te zien altijd he, na een festival..
Hoe was het verder? Volgens mij heeft het weer flink meegewerkt, niet?
Ben anmorgen maar niet op de weegschaal gaan staan..want huiverde een beetje voor de 'post-BBQ&candy-stats':roflol:

Emporium was nice! Het weer was echt super! Enkel tegen de avond een paar spetters en voor de rest prima weer om zonder shirt te lopen. :D

Bedankt!

...doen we niks mee:roflol:

straks eens kijken..
:roflol:

Lekker marv, gewichten komen weer terug zie ik :D

Upright row zorgt bij mij ook altijd voor pijntjes :o lekker bij de basics blijven (inb4 bayesian)
Hmm, de pijntjes kwamen door de curls..dus niet meer curlen dan maar?

De planning voor vandaag! Niet al te fit opgestaan helaas!

FB2:
Incline benchpress:

5x5

Pull-up/Pulldown:
30-40 reps

Legpress:
4x8-15

Cable fly’s:
3x8-12

Barbel calfraise:
4x8-12

Shrugs:
5x10

Ab-work

Strafcardio, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

En de voeding..

Voeding, maandag 30-05-2016:

7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop koffie
11:00 75g havermout+ 30g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: ½ scoop Devil’s shot + 4g BCAA (8:1:1 musculi)
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2185kcals, E/K/V = 200g (36%) / 235g (43%) / 50g (21%)

Goeie bank dikke!

Bicaps al weer een beetje hersteld?

• #23.904
Lekkere bench zo voor Emporium! Foto's van het feestje zagen er ook goed uit en volgens mij heb je best goed weer gehad! Ik hoop dat het aanstaande zaterdag ook mooi weer is bij The Flying Dutch, maar ik ben er een beetje bang voor :(

Krimpen je ballen al marvin?

• #23.907
Lekkere bench zo voor Emporium! Foto's van het feestje zagen er ook goed uit en volgens mij heb je best goed weer gehad! Ik hoop dat het aanstaande zaterdag ook mooi weer is bij The Flying Dutch, maar ik ben er een beetje bang voor :(
Het weer was voortreffelijk! Zeker gezien de voorspellingen zo slecht waren..ik ben zo waar gewoon nog verkleurd door de zon.

Zelfs zonnebrand was geen overbodige luxe..

Ik hoop met je mee voor zaterdag!:thumb:
Krimpen je ballen al marvin?
Zaterdag wel mijn p**mel..snapjeniet???

Er hing vast veel stof in de lucht wat je neus invloog?

Weet niet hoe je upright rows doet? Krijg zelf pijntjes als ik het met een EZ-bar doe, maar wanneer ik 'em met cable of plate doe heb ik helemaal geen last.. Beetje variëren ermee een kijken of het dan weg is? :)

• #23.911
:o
Er hing vast veel stof in de lucht wat je neus invloog?
Mijn neus was vrij van stof..gelukkig. Anders had ik nu waarschijnlijk keelontsteking..

Weet niet hoe je upright rows doet? Krijg zelf pijntjes als ik het met een EZ-bar doe, maar wanneer ik 'em met cable of plate doe heb ik helemaal geen last.. Beetje variëren ermee een kijken of het dan weg is? :)
Ik kreeg de lat niet van upright rows hoor ;) Maar doe ze meestal met OL-bar en dan handen op schouderbreedte..

Echter is het wel een oefening die snel pijntjes veroorzaakt, dus bedankt voor het meedenken:D:D

Vind upright rows echt een waardeloze oefening haha.

upright row is een oefeningen die ik op zich niet zwaar kan doen. Maar toch met EZ bar en schouderbreed pakken voegt hij bij mij wel goed.
Denk dat het heel erg per persoon scheelt.

• #23.915
Vind upright rows echt een waardeloze oefening haha.
Er zijn er best veel die het met je eens zijn denk..
Front raise met een plaat wel eens gedaan? Die bevalt misschien beter.
Een frontraise focust toch veel meer op 'voorkant schouders' waar de upright row IMO voornmamelijk zijkant aanpakt?
upright row is een oefeningen die ik op zich niet zwaar kan doen. Maar toch met EZ bar en schouderbreed pakken voegt hij bij mij wel goed.
Denk dat het heel erg per persoon scheelt.
Ik doe ze ook zeker niet zwaar! Zie soms met gooien en smijten met 50+ kg...dat lijkt me ook niet 'the way to go'..

De training ging lekker gister! De bench voelde eerst wat zwaar aan, maar uiteindelijk gewoon 5x5x72.5kg kunnen doen:D

FB2:
Incline benchpress:

20kg: 15
45kg: 5
65kg: 5 (warmup, beetje moeizaam..)
72.5kg: 5, 5, 5 (best nice:D), 5, 5 (prima!)

Verzwaren naar 75kg :D

Pull-up:
Bw: 8 (nice!), 6, 6, 6 (oef!), 4, 4 (nipt. totaal 34 reps)

Cable fly’s:
23kg: 8 (warmup)
27kg: 12 (lange TUT + MMC:fire:)
32kg: 12 (sqeez!:fire::fire:)
36kg: 12 (fucking nice!)

Legpress:
155kg: 8
182kg: 8 (warmup)
224.8kg (fullstack): 10, 10, 10, 10 (wist mezelf niet te motiveren hoger in reps te gaan..of een setje extra te doen!:o)

Barbel calfraise:
80kg: 8
100kg: 8 (warmup)
147.5kg: 12, 12 (nice:D), 12 (slow controlled..TUT:fire:), 12 (top..huh???)

Verzwaren naar 150kg. Ik doe deze overigens door de barbel het rack in te duwen, dus niet los. Beetje vergelijkbaar met een smithcalfraise..

Shrugs (straps):
60kg: 10 (warmup)
90kg: 10, 10, 10
105kg: 12 (paar powershrugs..), 12 (idem..shruglife!:fire:)

Machine crunch:
30kg: 15 (warmup)
43kg: 12
50kg: 12, 12
57kg: 8, 8

Side machine crunch:
30kg: 35 (pompen enzo..:fire:)

Strafcardio, Helling lopen 15% @ 5-6km/uur:
31min / 2.81km / 405kcals / HR~144

Rating:
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
MDmuBMh.gif
(Boven verwachting!:D)

En de planning voor vandaag! Kon me er niet toe zetten om te gaan fietsen vandaag:o en ga vanavond met mijn beste maat uit eten bij Humphrey's in Utrecht (http://www.humphreys.nl/onze-restaurants/humphreys-utrecht/)..dus overdag maar weer low kcals/low carb..

Voeding, dinsdag 31-05-2016:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee + 6g BCAA (XXL)
11:00 35g whey + multivit + vit D
12:30 150g kipfilet + 125g spinazie + blik monster energy zero
15:00 150g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit + 5g BCAA (8:1:1, Musculi)
17:30 30g nightprotein + 5g BCAA (8:1:1, Musculi)
18:30 Uit eten bij Humphrey’s: Rundercarpaccio + Mixed grill, spies van biefstuk, Black Angus burger, varkenshaas, spek en scharrelkippendijfilet, champignons, paprika, ui en aioli + Chocoladefondant met witte chocolademousse en vanille-ijs (~1350kcals*)

~2135kcals, E/K/V = 230g (43%) / 115g (21%) / 85g (36%)

* Werkelijk geen idee..

Waarom zo veel eiwitten over de dag als je al weet dat je rete veel vlees gaat eten vanavond?? :P Klinkt erg lekker trouwens!!

Nice!

En die Humpreys ook :) Gelukkig hebben wij dat soort restaurants niet in BE of ik woog 150kg :roflol:

Een frontraise focust toch veel meer op 'voorkant schouders' waar de upright row IMO voornmamelijk zijkant aanpakt?

En de planning voor vandaag! Kon me er niet toe zetten om te gaan fietsen vandaag:o en ga vanavond met mijn beste maat uit eten bij Humphrey's in Utrecht (http://www.humphreys.nl/onze-restaurants/humphreys-utrecht/)..dus overdag maar weer low kcals/low carb..
Dat is wel zo, ja. Maar bij beiden is zo'n beetjes alles in de schoudergordel en scapula gebied als synergist betrokken.

Ik vond Humphreys een beetje vreetschuur. Maar dat was met werk etentje, dus dat was wel prima.... :)
Je gaat wel voor de vleesjes. Klinkt wel goed trouwens..

• #23.919
Waarom zo veel eiwitten over de dag als je al weet dat je rete veel vlees gaat eten vanavond?? :P Klinkt erg lekker trouwens!!
Omdat ik mijn meals altijd op zondag prep..heb dus om kcals te sparen overdag mijn notenmix weg gelaten..

Wist ook pas gister dat we uit eten gingen..

Nice!

En die Humpreys ook :) Gelukkig hebben wij dat soort restaurants niet in BE of ik woog 150kg :roflol:
Hebben jullie niet dat soort restaurants??
Dat is wel zo, ja. Maar bij beiden is zo'n beetjes alles in de schoudergordel en scapula gebied als synergist betrokken.
Ik vond Humphreys een beetje vreetschuur. Maar dat was met werk etentje, dus dat was wel prima.... :)
Je gaat wel voor de vleesjes. Klinkt wel goed trouwens..
Hmm..ik vond het er wel netjes uit zien eigenlijk. Maar vreetschuur klinkt goed in mijn geval..shape-wise daarentegen..:o

Terug
Naar boven