- Waardering
- 23.840
- Lengte
- 1m73
- Massa
- 77kg
- Vetpercentage
- 17%
Ach, wat zielig. Moeten jullie die bleke blokjes kippeseparator vlees missen en het met gegrilde echte kip doen

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ach, wat zielig. Moeten jullie die bleke blokjes kippeseparator vlees missen en het met gegrilde echte kip doen

Ach, wat zielig. Moeten jullie die bleke blokjes kippeseparator vlees missen en het met gegrilde echte kip doen![]()
Nuggets en burgers daar gelaten. Maar ik neem altijd stukken kip daar.
Klaag je nou over het aanbod van restaurants in Belgie?!![]()

Wat??
Niet zo negatief over de KFC..Ach, wat zielig. Moeten jullie die bleke blokjes kippeseparator vlees missen en het met gegrilde echte kip doen![]()

Als het bot er nog in zit, lijkt het me geen separator vlees te zijnNuggets en burgers daar gelaten. Maar ik neem altijd stukken kip daar.

Er kunnen nooit genoeg verschillende type restaurants zijn toch?Klaag je nou over het aanbod van restaurants in Belgie?!![]()
Wat dat betreft hebben we hier in NL een lekker gevarieerd aanbodJa nou nee, niet van restaurants. Eerder van vreetschuren en junkfood zaken![]()
Ja nou nee, niet van restaurants. Eerder van vreetschuren en junkfood zaken![]()
. Die Belgische fast-food burger tent is ook niks volgens mijgewoon zelf makenHmm.. Op arabische vleesschotels na, is het junk aanbod niet heel groot inderdaad. Die Belgische fast-food burger tent is ook niks volgens mij
of ritje naar Nederland om KFC te halen 
Hmm.. Op arabische vleesschotels na, is het junk aanbod niet heel groot inderdaad. Die Belgische fast-food burger tent is ook niks volgens mij
Aribische vleessschotels...? Doner Kebab..??Hmm.. Op arabische vleesschotels na, is het junk aanbod niet heel groot inderdaad. Die Belgische fast-food burger tent is ook niks volgens mij
Het staat me bij dat ze daar vooral van die bleke nuggets en patat hebben. Maar dat kan gekleurde herinnering zijnAls het bot er nog in zit, lijkt het me geen separator vlees te zijnNuggets en burgers daar gelaten. Maar ik neem altijd stukken kip daar.

Zelf maken is ook lekker inderdaad! Maar soms wil je het gewoon halen, omdat je geen zin hebt om te koken of wachten..gewoon zelf makenof ritje naar Nederland om KFC te halen
![]()
McD kan inderdaad erg verschillen per land..snapjeniet!Ja. Die Turken heb je wel overal. Maar bv de McDo is niet zo lekker als bv in NL.

Zo slecht is het niet..mits je de juiste producten kiest. Maar denk dat je iets teveel een fijnproever bent of van meer culinair eten houdt om jezelf op te sluiten bij KFC..Het staat me bij dat ze daar vooral van die bleke nuggets en patat hebben. Maar dat kan gekleurde herinnering zijn![]()
Ha ha, schuldigZo slecht is het niet..mits je de juiste producten kiest. Maar denk dat je iets teveel een fijnproever bent of van meer culinair eten houdt om jezelf op te sluiten bij KFC..

Dat is spijtig zeg...etentje gaat niet door..mijn gf is ziekjes..
Maar scheelt wel weer kcals..![]()
Niets mis mee hoor

Wel balen, maar vind niet dat ik gezellig kan gaan zitten vreten terwijl mijn gf thuis zit. Kook wel wat gezonds voor d'r..
Airport fastfood is altijd duur!KFC is niet te vreten man...
Pas op vliegveld in Mallorca naar de burger King geweest , dat was nog wel te doen. Wel duur trouwens.
bedankt hèAls je lopende gaat pak je gelijk wat preventieve strafcardio..
Zo is het

Kebab jongeman! Klopt wel dat er heel goede adresjes zijn (geen ervaring met die in NL tough). Maar meeste van die snackbars weet je het al wel als je schoenen half blijven plakken aan de vloer als je binnengaatJep. Kebap, maar dan van goede kwaliteit. Niet de zooi die je in NL op iedere straathoek krijgt. Al moet je weten welke adresjes goede kwaliteit bieden.. In het centrum van Brussel bijv. krijg je ook gewoon troep![]()