XXL Nutrition

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Kebab jongeman! Klopt wel dat er heel goede adresjes zijn (geen ervaring met die in NL tough). Maar meeste van die snackbars weet je het al wel als je schoenen half blijven plakken aan de vloer als je binnengaat :o

Maar we moeten @Skatermarvin ook niet te gek maken met al dat junk gebrabbel he :D

Cannot agree more!! ;)

Och, is dat zo? Hij mag toch best een beetje meer eten af en toe :trollface:

@Robke78 vertelde echter weleens dat je in Belgie spareribs uit de muur kon halen..dat heb ik dan nog nergens gezien..

Bij de regel is vlees e.d in Belgie best duur toch?

Klopt. Maar de automaat is weg :( Blijkbaar niet zo'n groot succes.

En yep. Maar in BE heb je dan ook wel kwalitatief beter vlees dan in NL.

• Topic Starter Topic Starter
  • #23.944
Jep. Kebap, maar dan van goede kwaliteit. Niet de zooi die je in NL op iedere straathoek krijgt. Al moet je weten welke adresjes goede kwaliteit bieden.. In het centrum van Brussel bijv. krijg je ook gewoon troep :P
Klinkt goed! Goede kwaliteit Kebab is geen junk toch?

Kebab jongeman! Klopt wel dat er heel goede adresjes zijn (geen ervaring met die in NL tough). Maar meeste van die snackbars weet je het al wel als je schoenen half blijven plakken aan de vloer als je binnengaat :o

Maar we moeten @Skatermarvin ook niet te gek maken met al dat junk gebrabbel he :D
Nee:sad: Ik heb low carb dag vandaag...en voel me zo slap als een vaatdoek!..
Cannot agree more!! ;)

Och, is dat zo? Hij mag toch best een beetje meer eten af en toe :trollface:
Dan wordt Marvin dik..we hebben niet allemaal een lintworm...

In b4: online lintworm bestellen..
Klopt. Maar de automaat is weg :( Blijkbaar niet zo'n groot succes.

En yep. Maar in BE heb je dan ook wel kwalitatief beter vlees dan in NL.
Balen zeg! Ik ben meer van de kwantiteit dan kwaliteit..

Wil natuurlijk geen pure rotzooi eten, maar het hoeft ook geen biologisch hoogstandje te zijn..
Nederland staat er ook om bekend dat ze gewoon troep verkopen als vlees:(
Daarom maak ik geen gains..:sad:

:roflol:

• #23.946
Voor 5.95 de kilo kan een boer natuurlijk ook geen fatsoenlijke koe opvoeden. De mensen krijgen voor wat ze willen betalen (al gaat het helaas niet voor 100% op).
Moet eerlijk bekennen wel blij te zijn met die lage prijzen. Ben toch al niet zo een fijnproever en word met mijn levensstijl toch al geen 80..ik zou lichterlijk in moeten gaan leveren op andere luxe dingen als het vlees/kip duurder zou worden...

en als ik eerlijk beken lever ik liever niet in..:o

Moet eerlijk bekennen wel blij te zijn met die lage prijzen. Ben toch al niet zo een fijnproever en word met mijn levensstijl toch al geen 80..ik zou lichterlijk in moeten gaan leveren op andere luxe dingen als het vlees/kip duurder zou worden...

en als ik eerlijk beken lever ik liever niet in..:o

Ik ben ook helemaal geen fijnproever. Maar als ik maar 3/4de van mijn vlees over hou na het bakken, is dat vlees best ook wel duur. En van smaak is het vlees in NL gewoon een heel
pak minder dan in BE.

• #23.949
Ik ben ook helemaal geen fijnproever. Maar als ik maar 3/4de van mijn vlees over hou na het bakken, is dat vlees best ook wel duur. En van smaak is het vlees in NL gewoon een heel
pak minder dan in BE.
Dat hoor ik wel vaker..maar ik verlies zowat niks qua gewicht na het bakken..:o

Musclemeat...scheelt hoop bakken en bereiden...en smaakt ook nog top!

Nou, ik vond het niet slecht, maar ook niet zo top. Hamburgers bevatten vrij veel pezen/bindweefsel en tonijn was niet vers ingevroren (beetje penetrant). Wel heel makkelijk.

Nou, ik vond het niet slecht, maar ook niet zo top. Hamburgers bevatten vrij veel pezen/bindweefsel en tonijn was niet vers ingevroren (beetje penetrant). Wel heel makkelijk.

Ik eet alleen de roasted kipblokjes maar, als bb'er heb je meer niet nodig. ;) Heb de roti en de loempia's ook geprobeerd maar das geen succes...kipburgers zijn dan wel weer lekker.

• #23.954
Binnenkort eens een bestelling doen daar..
Het gaat om het vlees. Dat verliest gewicht na het bakken (water). Jij niet :D
You saw what I did there:o
Denk dat de meeste daar ook vanuit gemak bestellen..over smaak valt te twisten natuurlijk

Ik eet alleen de roasted kipblokjes maar, als bb'er heb je meer niet nodig. ;) Heb de roti en de loempia's ook geprobeerd maar das geen succes...kipburgers zijn dan wel weer lekker.
Hmm..even vooraf reviews lezen dus...hoewel: veel bodybuilders denken function over taste..

De planning voor vandaag!

FB3:
FSQ/Barbel hacksquat:

4x8-12

Dumbel shoulderpress/MP:
4x8-12

SLDL:
4x8-12

Chin-up/Reverse grip pulldown:
30-40 reps

(paused) Wide grip benchpress:
3x8-12

Standing leg curl:
3x8-12

Pushdown:
15, 12, 10, 8, 6

Evt. Seated calfraise:
3x12-15

Voeding woensdag 01-06-2016:
7:15 2 koppen koffie
9:00 1 kop groene thee
11:00 85g havermout+ 30g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop The Force
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 240g (43%) / 50g (21%)

pak minder dan in BE.
Dat is altijd zo bizar ja.. Als ik m'n kip bak, moet ik serieus 2 á 3 keer het vocht afgieten. Alles voor wat extra gewicht

Dat is altijd zo bizar ja.. Als ik m'n kip bak, moet ik serieus 2 á 3 keer het vocht afgieten. Alles voor wat extra gewicht
De kippen krijgen voeding waardoor ze nog wat extra vocht vast houden. En bij de supermarkt kippen wordt er ook nog wat extra vocht ingespoten.

Wel raar dat dit soort praktijken nog toegestaan zijn.

Ik ervaar dat bij de kip van de lidl toch een stuk minder vocht inzit als die van de AH en Jumbo en is ook nog eens goedkoper.

• #23.959
Ik haal ook meestal kilo-knaller rommel bij de super, maar ervaar dit totaal niet.

Met shoarma of gehakt van de supermarkt daarentegen:eek!:

De kippen krijgen voeding waardoor ze nog wat extra vocht vast houden. En bij de supermarkt kippen wordt er ook nog wat extra vocht ingespoten.

Wel raar dat dit soort praktijken nog toegestaan zijn.
Persoonlijk maakt het me eigenlijk niet zoveel uit..meer water in kip = minder kcals toch:roflol:

• #23.960
Ik ervaar dat bij de kip van de lidl toch een stuk minder vocht inzit als die van de AH en Jumbo en is ook nog eens goedkoper.
Klopt..Lidl kip is serieus goed. Daar hangen ook niet veel van die bonken vet aan..zijn zeer nette filets.

Als ik weer even geld over heb bestel ik denk toch wat filets bij Muscle meat

Bekijk dit maar eens, schijnt volkomen legaal te zijn. Belachelijk :(
http://www.sismatec.nl/onze-oplossingen/injecteren
tja..welkom in de Nederlandse voedingsindustrie:o

Terug
Naar boven