Tsja was te verwachten dit

Bij mij werkt het tot dusver nog wel goed, doordat ik het niet op ga vullen met winegums of friet met mayo
Moet wel aan de verwachtingen voldoen..
Ik plan meestal niet maar hou het gewoon bij in MyfitnessPal.
Zorg wel dat ik geen schrikbarende dingen eet die alles verpesten of in kleinere hoeveelheden.
En probeer ook beetje tussendoor te tracken om het op peil te houden.
Dan heb ik het laatste eetmoment om te compenseren.
Komt meestal goed uit en anders compenseren volgende dag.
Vind ik zelf veel chiller dan alles te moeten plannen. Dat je dat volhoudt..
Bij mij ging het goed tot ik een vriending kreeg, gains in de cut....
Die laatste zin..

Zo ging/gaat het bij mij ook!
Ik had altijd rete-veel discipline om me ook daadwerkelijk aan mijn schema te houden. Zelfs een dagje naar het strand deed ik met bakjes tupperware..
Mijn shape was toen ook wel iets beter! Was year-round een stuk droger en mijn taille was zeker 2-3cm minder..
Ach..nu leef ik meer...denk...
Das t voordeel en nadeel van allergieën ....
Veel dingen moet ik wel plannen....al zou t fijn zijn als ik een keer echt zonder opletten zou kunnen Marvinnen!
Dat zit er helaas niet in.

Maar 8 dagen uit eten vind ik geen bezwaar!
Dan lijkten de alergieen ergens mee te vallen. Een vriendin van mij kan bijna nergens uit eten..die heeft lactose intolerantie, gluten intolerantie en kan niet tegen histamine..

Echter is jouw geval wel een geval appart, want het lijkt gewoon of er een hele hoop niet op wordt genomen..
Gister was weer zo'n dag! Na het skaten vonden mijn maten het een goed idee om de frituur aan te knallen voor wat bittergarnituur..lekker, maar totaal onnodig..vandaag dus maar weer eens normaal doen..
Echter ben ik vanmorgen erg moe opgestaan en heb ik een pruts pre-workout meegenomen vandaag..dus ben benieuwd hoe de training gaat

De deadlifts doe ik daarom op 165kg (~70-75%)
Denk dat ik de cardio in ieder geval even skip of er moet iets wonderlijks met mijn energie gebeuren vandaag! Ben overigens al de hele week erg moe..
FB1:
Deadlift:
60kg: 10
100kg: 5
120kg: 5
140kg (~60%): 4 (
warmup
165kg (~75%): 5x3
(Paused) floorpress:
45kg: 10
65kg: 5
75kg: 3
82.5kg: 4x6
T-bar row/CG-cable row:
4x8-12
Incline dumbelpress:
3x8-12
Leg extentions:
4x12-15
Barbel curl:
15, 12, 10, 8, 6, 6
Upright row/hang clean & press:
3x8-12
Voeding, woensdag 08-06-2016:
7:00 2 koppen koffie
9:00 2 koppen groene thee
11:00 85g havermout+ 30g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop mTORC1
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 ~275g gebakken aardappels + ~175g witte bonen in tomatensaus + ~ 150g kipfilet (~750kcals) + 25g nightprotein
~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 240g (43%) / 50g (21%)