Fitness Seller

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.741
Deload is kut, maar wel verstandig..
Inmiddels weer helemaal fit? Begin deze week wilde het volgens mij niet echt..
Bastogne-parfait is onderweg, hopelijk past het door de brievenbus :rolleyes:

• #24.743
Deload is kut, maar wel verstandig..
Inmiddels weer helemaal fit? Begin deze week wilde het volgens mij niet echt..
Bastogne-parfait is onderweg, hopelijk past het door de brievenbus :rolleyes:
Ben weer helemaal fit hoor!:D Deloaden is inderdaad kut, maar wel even goed om mijn lijf wat rust te geven..

Een weekje geen pre-workout en weinig cardio kan geen kwaad!

Ik heb inmiddels vrijgenomen om bij de brievenbus te wachten op mijn bastogne-parfait:heart:

Deload schmeload man. Trek dat echt niet. Liever weekje helemaal niet trainen. Tijd verdoen met half gewicht in de gym, ik vind het frustrerend.

• #24.747
  • #24.749
Gewoon je vriezer vol met B&J. Barkast vol met van die wijven likeurtjes wat je graag drinkt, en series binge watchen :p
Klinkt als een prima weekje...echter ga ik geestelijk helemaal naar de klote als ik loop te zuipen en vreten terwijl ik niks doe..

Vakantie is daarop een uitzondering, maar vaak zoek ik dan alsnog een gym..

Deloads zijn echt chill om goed op je form te letten. Zou ze zelf ook echt vaker moeten doen :o

Deload is inderdaad zonde van de tijd, liever een week echt wat anders doen (klussen, natuur, goed boek...)

Marvin aan de clen? Is this real life?? Wel 5%er style weggespoeld met blik monster lijkt me :)

• #24.756
Kan je niet die mindset even transferren naar de rest van de wereld? Beeld je eens in.. een gezonde fitte wereld :o Looking at you 'murica.
Hmmm...nee...

is niet gelukt:roflol:
Deloads zijn echt chill om goed op je form te letten. Zou ze zelf ook echt vaker moeten doen :o
Klopt..maar op die wijze pak ik stiekem toch wat intensiteit..:o
Deload is inderdaad zonde van de tijd, liever een week echt wat anders doen (klussen, natuur, goed boek...)
Al die dingen die je noemt vind ik vreselijk..

gym = life
Marvin aan de clen? Is this real life?? Wel 5%er style weggespoeld met blik monster lijkt me :)
Klopt.. s'ochtends nog een blik monster Rehab erin gegooid...

was ook wel nodig:rolleyes:
Ja, eigenlijk moet dit log een 'fake natty' tag krijgen :D
Volgens de officiele regels ben ik inderdaad fake natty...heb dan geen AAS gebruikt maar wel het 1 en ander aan PED's (ECA/Clen/DMAA/Yohimbine etc.)

Echter vind ik persoonlijk iemand niet meer natty wanneer er AAS/GH/Slin in het spel is..
What's next? Leroy kakkie aan de trenbolone?
:roflol: is dat niet al zo?

De deload van gister! Eigenlijk niet logwaardig, maar ach..

DELOAD FB2:
Incline benchpress:

25kg: 10
40kg: 5
52.5kg: 5, 5, 5, 5, 5 (super easy!)

Pulldown ss Cable fly's:
46kg: 10 ss 23kg: 12
46kg: 10, 10, 10 (beetje te makkelijk) ss 27kg: 12, 12, 12 (meer dan prima MMC en pomp:fire:)

Legpress ss Barbel calfraise:

127kg: 12, 12, 12, 12 (easy!) ss 105kg: 12, 12, 12, 12

Shrugs (straps):
65kg: 10, 10, 10, 10 (4 sets was wel even voldoende)

Planck:
Bw: 90sec, 90sec, 75sec (niet maximaal, maar gingen desondanks een beetje moeilijk

Foamrollen:
(Onder)rug foamrollen

Rating: Niet van toepassing

Oja...heb gister avond nog een stroopwafel en vijf picolini's:eating: gegeten:eating: Had 5 Pax kasten in elkaar gezet en honger..:roflol: #cleaneating

Haha dus toch waar! Al is de eerste keer clen altijd feest... Dat gevoel dat je dood gaat word vanzelf minder!

• #24.758
De planning voor vandaag! Laatste deload en klein beetje strafcardio..:rolleyes:

DELOAD FB3:
FSQ:

20kg: 10
40kg: 8
50kg: 6
60kg: 6, 6, 6

MP:
25kg: 10
30kg: 12, 12
35kg: 8, 8

SLDL (straps):
60kg: 12
80kg: 10, 10, 10, 10

Reverse grip pulldown:
36kg: 10
59kg: 8, 8, 8, 8

Wide grip benchpress:
20kg: 10
40kg: 8
55kg: 8, 8, 8, 8

Standing legcurl:
23kg: 10, 10, 10

Pushdown:
23kg: 10
27kg: 10, 10, 10

Incline pushups:
Bw: 6, 6 (triceps focus), 6 (borst focus)

Strafcardio, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

Haha dus toch waar! Al is de eerste keer clen altijd feest... Dat gevoel dat je dood gaat word vanzelf minder!
Hmm..dan wil ik het misschien toch eens een week of 4 proberen. Maat van me gebruikt nu albuterol..even daar de resultaten van afwachten..

Denk er nog even over..

Hmm combi van veel caffeine en clen verminderd de werking heb ik wel eens gelezen en is niet goed voor het hart... Dus wel koffie en monster opgeven dan :( wel lekker volume ondanks deloaden op die wide grip bench Marv!

Volgens de officiele regels ben ik inderdaad fake natty...heb dan geen AAS gebruikt maar wel het 1 en ander aan PED's (ECA/Clen/DMAA/Yohimbine etc.)

Echter vind ik persoonlijk iemand niet meer natty wanneer er AAS/GH/Slin in het spel is..

Gelukkig zijn er gewoon lijsten van prestatiebevorderende middelen die voor (wedstrijd)sporters niet zijn toegestaan. En ieder prestatiebevorderend middel maakt je niet-natural. Wat je daarmee doet als niet-wedstrijd sporter is iemands eigen keuze natuurlijk.

Terug
Naar boven