AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

Middelen zoals clen enzo zou ik liever gebruiken icm AAS om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk spierverlies lijdt.

Anders ga je als natty eerst ontzettend veel moeite doen om een paar honderd gram spiermassa aan te komen in de bulk om het vervolgens als sneeuw voor de zon weg te branden met clen :p

Succes bij je laatste deload training en geniet van het weekend! :D

Middelen zoals clen enzo zou ik liever gebruiken icm AAS om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk spierverlies lijdt.

Anders ga je als natty eerst ontzettend veel moeite doen om een paar honderd gram spiermassa aan te komen in de bulk om het vervolgens als sneeuw voor de zon weg te branden met clen :p

clen zonder AAS kan in principe nog wel, alhoewel in de praktijk sommige mensen clen of andere thermogenics oid gebruiken om vrij lang vrij hard of vrij diep te cutten en dat is zonder annabowlen nooit heel mossel friendly :o.

t3 zonder aas daarentegen, wat ik ook wel eens zie , dat is echt vol potato gaan :roflol::roflol:.

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.764
Gelukkig zijn er gewoon lijsten van prestatiebevorderende middelen die voor (wedstrijd)sporters niet zijn toegestaan. En ieder prestatiebevorderend middel maakt je niet-natural. Wat je daarmee doet als niet-wedstrijd sporter is iemands eigen keuze natuurlijk.
Tja, daar zijn de meningen over verdeeld. En wat mij betreft maakt het ook geen f**k uit..ik zeg alleen dat ik nog nooit iets heb gebruikt wat spierbevorderend werkt..

Ik bedoel we consumeren allemaal flink wat caffeine wat ook een PED is, maar niet zo is geclassificeerd..Het is wel degelijk een flinke stimulant namelijk, maar is net als alcohol zo ingeburgerd dat we het niet meer zo zien..

Bulk??

Verder, wat @Pleurklaat hieronder zegt..Clen en ECA kan nog wel. T3 moet je natty lekker ver weg van blijven..
Succes bij je laatste deload training en geniet van het weekend! :D
Thanks Freak! Dat komt wel goed!:D
clen zonder AAS kan in principe nog wel, alhoewel in de praktijk sommige mensen clen of andere thermogenics oid gebruiken om vrij lang vrij hard of vrij diep te cutten en dat is zonder annabowlen nooit heel mossel friendly :o.

t3 zonder aas daarentegen, wat ik ook wel eens zie , dat is echt vol potato gaan :roflol::roflol:.
Diep cutten als natty gaat altijd ten kostte van spiermassa..dan kunnen je op 300g eiwit per dag gaan zitten en 100g amino's weg tikken..richting een procent of 6 en lager vliegen de mossels eraf..

De tren van net! Maar even aan het supersetten geweest om tijd te besparen:rolleyes:

DELOAD FB3:
FSQ:

20kg: 10
40kg: 8
50kg: 6
60kg: 6, 6, 6 (easy!)

MP ss Reverse grip pulldown::
25kg: 10 ss 36kg: 10
30kg: 12, 12 ss 59kg: 8, 8
35kg: 8, 8 ss 59kg: 8, 8

SLDL (straps) ss Wide grip benchpress:
60kg: 12 ss 20kg: 10
80kg: 10 ss 40kg: 8
80kg: 10, 10, 10 ss 55kg: 8, 8, 8, 8

Standing legcurl ss Pushdown:
16kg: 10 (warmup) ss 23kg: 10 (warmup)
23kg: 10, 10, 10 ss 27kg: 10, 10, 10 (matige MMC..te weinig gewicht??)

Incline pushups:
Bw: 6, 6, 6 (triceps focus), 6 (borst focus)

Seated calfraise:
30kg: 10
55kg: 12, 12, 12, 12

Strafcardio, HELling lopen 15% @ 5-6km/uur:

21min / 1.89km / 278kcals / HR~133 (toen was het wel weer even genoeg!:D)

Als je toch al aan de clen zit kun je net zo goed wat lekkers ernaast zetten :rolleyes:

nvm, broken bat is nog niet wakker

• #24.767
Deload zit er nu weer op he!
Nu weer opbouwen? Lekker knallen in ieder geval!

Ik snap echt niet hoe het kan dat jij zo weinig kcals neemt en niet onwijs af valt ofzo. Ik ben nu op onderhoud aan het eten sinds enkele weken en merk dat ik weer zo richting de 3500 moet om gewicht beetje vast te blijven houden. Jij eet gemiddeld, met je ayce er bij, 2500 kcals ofzo. Cardioot er 500 dagelijks. Bizar.

• #24.772
Deload zit er nu weer op he!
Nu weer opbouwen? Lekker knallen in ieder geval!
Yes! Maandag weer aan de bak:D

Ik snap echt niet hoe het kan dat jij zo weinig kcals neemt en niet onwijs af valt ofzo. Ik ben nu op onderhoud aan het eten sinds enkele weken en merk dat ik weer zo richting de 3500 moet om gewicht beetje vast te blijven houden. Jij eet gemiddeld, met je ayce er bij, 2500 kcals ofzo. Cardioot er 500 dagelijks. Bizar.
Betekend dat ik door mijn gevreet toch rond onderhoud (~2600kcals) uit kom. Heb ook geen zwaar werk natuurlijk.

Ik zou natuurlijk dagelijks meer kunnen gaan eten, maar dat resulteert enkel in vet-gains...de weekenden en soms de avonden veranderen gewoonweg niet ;)..

• #24.773
De planning voor vandaag!

FB1:
Deadlift (straps):

60kg: 10 (warmup)
110kg (50%): 4
135kg (60%): 4
157.5kg (70% met riem): 3x2
180kg (80%): 4-5x2

Paused floorpress:
20kg: 10
45kg: 6
65kg: 3 (warmup)
80kg: 1
90kg: 8x3

T-bar row/CG-cable row:
4x8-12

Incline dumbelpress:
4x8

Leg extentions:
3x30 (10 toe’s out / 10 toe’s in / 10 toe’s up)

Barbel curl: 1
5, 12, 10, 8, 6, 6

Upright row/hang clean & press/side raise:
3x8-12

Strafcardio: ??
..min / ..km / ..kcals / HR~

Vannacht mijn ouders, zus en neefje naar schiphol gebracht. Vandaar de nachtelijke koffie! Om 3:45 weer even mijn bed in gedoken en vandaag dus wat later begonnen...

Voeding, maandag 11-07-2016:
1:45 2 koppen koffie
9:00 2 koppen koffie
11:00 90g havermout + 30g whey isolaat + 10g rozijnen + multivit + vit D
12:30 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie + grapefruit
15:00 150g rijst + 125g kipfilet + 125g spinazie
Pre-workout: 1 scoop mTOR1 + 3g beta-alanine
Post-workout: 30g whey isolaat
18:30 Avondeten (~750kcals) + 25g nightprotein

~2200kcals, E/K/V = 200g (36%) / 240g (43%) / 50g (21%)

Goeie planning!

En weer knallen! :D

Clen is imo niet catabool. T3 op 50mcg zou ook nog kunnen zonder aas.

• #24.777
Succes bij je training vandaag, hopelijk weer genoeg energie na je onderbreking afgelopen nacht!

en lekker getraind?

Goed bezig Marvin :o

Terug
Naar boven