Gelukkig zijn er gewoon lijsten van prestatiebevorderende middelen die voor (wedstrijd)sporters niet zijn toegestaan. En ieder prestatiebevorderend middel maakt je niet-natural. Wat je daarmee doet als niet-wedstrijd sporter is iemands eigen keuze natuurlijk.
Tja, daar zijn de meningen over verdeeld. En wat mij betreft maakt het ook geen f**k uit..ik zeg alleen dat ik nog nooit iets heb gebruikt wat spierbevorderend werkt..
Ik bedoel we consumeren allemaal flink wat caffeine wat ook een PED is, maar niet zo is geclassificeerd..Het is wel degelijk een flinke stimulant namelijk, maar is net als alcohol zo ingeburgerd dat we het niet meer zo zien..
Middelen zoals clen enzo zou ik liever gebruiken icm AAS om ervoor te zorgen dat je zo min mogelijk spierverlies lijdt.
Anders ga je als natty eerst ontzettend veel moeite doen om een paar honderd gram spiermassa aan te komen in de bulk om het vervolgens als sneeuw voor de zon weg te branden met clen
Bulk??
Verder, wat
@Pleurklaat hieronder zegt..Clen en ECA kan nog wel. T3 moet je natty lekker ver weg van blijven..
Succes bij je laatste deload training en geniet van het weekend!
Thanks Freak! Dat komt wel goed!
clen zonder AAS kan in principe nog wel, alhoewel in de praktijk sommige mensen clen of andere thermogenics oid gebruiken om vrij lang vrij hard of vrij diep te cutten en dat is zonder annabowlen nooit heel mossel friendly

.
t3 zonder aas daarentegen, wat ik ook wel eens zie , dat is echt vol potato gaan

.
Diep cutten als natty gaat altijd ten kostte van spiermassa..dan kunnen je op 300g eiwit per dag gaan zitten en 100g amino's weg tikken..richting een procent of 6 en lager vliegen de mossels eraf..
De tren van net! Maar even aan het supersetten geweest om tijd te besparen
DELOAD FB3:
FSQ:
20kg: 10
40kg: 8
50kg: 6
60kg: 6, 6, 6 (
easy!)
MP ss Reverse grip pulldown::
25kg: 10 ss 36kg: 10
30kg: 12, 12 ss 59kg: 8, 8
35kg: 8, 8 ss 59kg: 8, 8