- Waardering
- 5.132
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 73kg
- Vetpercentage
- 11%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mwoah..heb mijn incline bench moeten resetten en mijn rug zeurt al twee weken..

Je zou het eens zo moeten proberen

Beide..maar dit was tijdens de wekelijkse spelletjesavond.Wie haalt die snoep telkens in huis jij of je vriendin? Goeie training, die legpresses ga ik ook eens proberen![]()

Soms wel..maar ergens hou ik er ook wel van..

Mwoah..heb mijn incline bench moeten resetten en mijn rug zeurt al twee weken..![]()
Rating:![]()
![]()
![]()
krentenbol + boter & suiker![]()
18:30 Avondeten (~850kcals)
?Bedankt schatDonders neem nou gewoon eens een compliment aan! Je lijkt wel een wijf!

Opgebakken aardappels, sla met avocado/pijnboompitten/ komkommer en een dressing van honing/mosterd/balsamico en knoflook en 2 stukjes gemarineerde kipfilet

Opgebakken aardappels, sla met avocado/pijnboompitten/ komkommer en een dressing van honing/mosterd/balsamico en knoflook en 2 stukjes gemarineerde kipfilet![]()

Opgebakken aardappels, sla met avocado/pijnboompitten/ komkommer en een dressing van honing/mosterd/balsamico en knoflook en 2 stukjes gemarineerde kipfilet![]()
Mmmmm Och jeezzz toch

Hoi PleisterApenkoppen zijn lekker maar banaantjes zijn mijn favoriet![]()

Haha..kwam met een lichte craving bij de super die ik stilde met een kindersurprise ei...echter toen was het hek van de dam..

: zal vast wat hoger uitkomen..Pas maar op. Anders krijg je toch nog een dikke kont in die broekHaha..kwam met een lichte craving bij de super die ik stilde met een kindersurprise ei...echter toen was het hek van de dam..
Dat, plus de taart e.d afgelopen week zag ik vanmorgen een klein beetje terug op de weegschaal..

Pas maar op. Anders krijg je toch nog een dikke kont in die broek![]()
scherp!Precies dit!Apenkoppen zijn lekker maar banaantjes zijn mijn favoriet![]()

Na een voorzet van Rambo kreeg ik hem mooi voor mijn voet

nee!

Was heerlijk..maar veel te veel
vanavond weer! 
Klopt..die zak zag ik laatst ook! Mocht ehm toen van mijn gf niet meenemen..Hnng training met Roti op het programma. Goede combi!Ik zag je trouwens net nog in de Action liggen (500gr zak apenkoppen).

Niet je grap bagatelliseren...Na een voorzet van Rambo kreeg ik hem mooi voor mijn voet![]()
Telt dat ook voor ongeveer een kilo roti post-workout? Fitte alles behalve in mijn macro's...net als de mini bros, smarties en roloRoti voor het trainen kan ook energie geven.
lekker getraind?

Dus straks maar op de fiets naar mijn werk..