- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is er een andere manier dan?Lekker man! Ga je nou overal tot failure trouwens..? Als ik die comments zo lees..![]()

Tja..wat is optimaal? Als ik geen tussen rustdag heb is het soms wel pittig targets te halen..Ok top. Het leek mij al niet echt optimaal met oog op je huidge trainingsfrequentie!
Yes..Dory zat verstopt achter een bak popcorn en zak m&m's

Ik vind het knap als je steeds vooruitgang weet te boeken..maar zelden tot failure gaat..Lekker afwisselende train
Is er een andere manier dan?![]()
Ja, submaximaal liften zoals iedereen die er wél verstand van heeft doet.Lekker afwisselende train
Is er een andere manier dan?![]()
Ik vind het knap als je steeds vooruitgang weet te boeken..maar zelden tot failure gaat..
Ach joh, bijna iedereen die zegt dat hij tot failure gaat kan er nog wel 1 of 2 reps uit trekken als je met een briefje van 1000 wappert. Het is net zo'n uitdrukking als 8% vet of onder par squatten denk ikJa, submaximaal liften zoals iedereen die er wél verstand van heeft doet.

WutIk vind het knap als je steeds vooruitgang weet te boeken..maar zelden tot failure gaat..
Ach joh, bijna iedereen die zegt dat hij tot failure gaat kan er nog wel 1 of 2 reps uit trekken als je met een briefje van 1000 wappert. Het is net zo'n uitdrukking als 8% vet of onder par squatten denk ik![]()
OK, ik was niet 100% serieus met mijn opmerkingen. Maar als je er wel serieus op ingaat, ik denk dat er oefeningen zijn die makkelijker worden als je techniek slordiger wordt, maar bij de bench kom je pas door dat 'sticky point' heen als de opzet helemaal correct is en kan je veel moeilijker smokkelen. Dus de ene oefening is de andere niet. Daarnaast hangt het natuurlijk zwaar van de intensiteit af, een derde rep op 95% is vrijwel onmogelijk, maar een 11e rep op ik noem maar 75% zit er als het moet wel in.Wellicht met BOR ja dan kan je wat smijten, maar als de bar terug naar beneden komt bij benchpress zitten er voor de meeste geen 1 a 2 reps meer in.
Vaak niet alleen de laatsteEn spanning tree bedoelt neem ik aan, dat het niet verstandig is om bij je normale trainingen zo ver te gaan dat die laatste rep een vreselijke grinder wordt met verneukte techniek, of mislukt. Terecht

Het is ook niet helemaal in puin werken natuurlijk. Maar zit vaak ook niet heel ver van failure..Tja, ik ga pas goed vooruit zolang ik mijzelf niet continu in puin werk.. Ach ja, we zijn ook allemaal verschillend he
![]()
Ik had die mix-zak...geen aanrader! Volgende keer of blauw...of geel!
Vind ik persoonlijk lastig! Want er komt toch hoe dan ook een punt dat je tegen failure aan begint te liften?Ja, submaximaal liften zoals iedereen die er wél verstand van heeft doet.

Jup..heb verloren met Liqor-pong. En dat heb ik geweten ook! Lag 0:30uur smerig misselijk in mijn nest..

Ach joh, bijna iedereen die zegt dat hij tot failure gaat kan er nog wel 1 of 2 reps uit trekken als je met een briefje van 1000 wappert. Het is net zo'n uitdrukking als 8% vet of onder par squatten denk ik![]()
Opstaan ging prima! Wel weer zoals ik van mezelf gewend ben veel te vroeg wakker..
Half 1 lag ik kotsmisselijk in mijn nest en om 6:00uur stond ik al weer meals te preppen..
Dut?
Jij traint ook wel veel tegen failure aan of niet? Hoge RPE's..Wellicht met BOR ja dan kan je wat smijten, maar als de bar terug naar beneden komt bij benchpress zitten er voor de meeste geen 1 a 2 reps meer in.
Correct..OK, ik was niet 100% serieus met mijn opmerkingen. Maar als je er wel serieus op ingaat, ik denk dat er oefeningen zijn die makkelijker worden als je techniek slordiger wordt, maar bij de bench kom je pas door dat 'sticky point' heen als de opzet helemaal correct is en kan je veel moeilijker smokkelen. Dus de ene oefening is de andere niet. Daarnaast hangt het natuurlijk zwaar van de intensiteit af, een derde rep op 95% is vrijwel onmogelijk, maar een 11e rep op ik noem maar 75% zit er als het moet wel in.
En spanning tree bedoelt neem ik aan, dat het niet verstandig is om bij je normale trainingen zo ver te gaan dat die laatste rep een vreselijke grinder wordt met verneukte techniek, of mislukt. Terecht.
Ik zie weleens gasten bij ons vanaf rep 2 een spotter nodig hebben met bankdrukken...misschien, heel misschien moet je dan je ego een beetje opzij zetten..
Wat is jouw mening over een laatste set die je na je fatsoenlijke trainingssets doet met een lager gewicht, maar dan explosiever en wel tot uitputting (wat niet helemaal hetzelfde is als failure)?Helaas train ik wel ooit tot falen, maar de bedoeling met een rpe 9 is dat je nog een fatsoenlijke rep over houdt. Je doet ook wel eens rep10 maar dat is toch wel voornamelijk bij assistance werk. Squats oid zal ik niet tt falen trainen.
Duidelijk!Helaas train ik wel ooit tot falen, maar de bedoeling met een rpe 9 is dat je nog een fatsoenlijke rep over houdt. Je doet ook wel eens rep10 maar dat is toch wel voornamelijk bij assistance werk. Squats oid zal ik niet tt falen trainen.
Ik heb sinds vorige week twee betalende klanten

Goede vraag...kan ik geen antwoord opgeven..train op gevoelWat is jouw mening over een laatste set die je na je fatsoenlijke trainingssets doet met een lager gewicht, maar dan explosiever en wel tot uitputting (wat niet helemaal hetzelfde is als failure)?

Wat is jouw mening over een laatste set die je na je fatsoenlijke trainingssets doet met een lager gewicht, maar dan explosiever en wel tot uitputting (wat niet helemaal hetzelfde is als failure)?