Basma
Huge Freak
- Waardering
- 5.883
- Lengte
- 1m89
- Massa
- 89kg
- Vetpercentage
- 12%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was het ook wel aardig! Maar gelukkig niet zo erg als met een dag in het weekend en goed weer!

Had ik preventief beter wel kunnen doen!
Gelukkig maar..ik mag vandaag ook weer aan de bak. Het blijft helaas geen feest!
Thanks man!

Tja, neem niet voor niks vrij..Lekker een dagje genieten man. Jullie hebben er in ieder geval goed weer bij.

Haha, sorry...
Jup! Echt een heerlijke dag gehadenjoyed the day?
Hier gisteren ook onverwachts bbq.altijd nice met dit weer.
Om 9:00uur al gaan rijden naar Scheveningen gereden met een goed gevulde koelbox (3 blikken monster
4 bollen (kaiserbroodjes/meergranenbroodjes) met rosbief en fricandeau en een shakebeker gevuld met griekse yoghurt en casseine+whey).. 9:45uur lagen we dus al lekker op het strand!
Waar we uiteindelijk om 15:30uur zijn weggegaan om nog even een cocktailtje te drinken op terras en een stuk stroopwafel-cheescake
te eten.
(~750kcals) + 25g nightproteinViel eigenlijk nog goed mee!Zag er gezelig uit op fb dagje scheveningen, was het niet handoekje handdoekje liggen?
Zeker!!

), 12 (nice!)
), 12 (idem)
)
), 6, 6 (nipt!), 3, 3 (36 reps totaal
)
)
)
Yes!Klinkt als een prima dag Marv! Lekker genieten van 't weertje![]()

Yes! Mocht zeker niet klagenNice, ondanks de hitte toch een PR zetten, moet een goed gevoel geven!!
Foto's van Scheveningen zagen er leuk uit, en, errr... Zo te zien heb je ook wat lekkers naar binnen kunnen nommen![]()
Stroopwafel cheescake was het!
En s'avonds BBQ...

Ze gaan eindelijk eens lekker de laatste tijd!

Gewoon, omdat het kan..en ben een beetje opzoek naar mijn 1RM, zodat ik op basis daarvan op X% wat meer volume kan pakken..Prima train Marvin. Wel vraag ik mij af waarom je nou vrijwel elke FSQ training minimaal 1 single draait
850 kcals voor die bbq. Uhu....![]()

Als ik lopend kom heb ik gelijk twee weken strafcardio erop zitten..
Was zeker hnnng! Echter moet ik maar weer eens normaal gaan doen...want:
Hier valt niet tegenop te Marvinnen