MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

2.5kg en maar een 0,5 taille erbij, dan zit je rond de 90 met nog maar 1 cm erbij. ik zou nog ff zo door eten ;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.902
  • #24.904
Bij die taille mag nog wel een aantal cm opgeteld worden toch? Is bijna net zo dun als mijn bovenbenen.
:roflol: zullen we het hier dan maar niet over mijn bovenbeen hebben?:roflol:

En vergeet niet dat ik maar 1.80m ben..en dat ik mijn taille meet en niet mijn buikomtrek:o

• #24.906
Dat vaag valt gelukkig nog wel mee. Aders zijn er nogsteeds :cool:

Thanks, lief :kiss:

• #24.909
Ook Marvinnen kent natuurlijk zijn grenzen.. Harde leef, al dat eten, weet er alles van ;).
Ga overigens wel stoppen met het flinke compenseren om cheats heen, kreeg op mijn donder van Tdawg, ging te laag in kcal :p.
Die cheesecake ziet er overigens echt ontzettend goed uit.. Ruilen voor 'mijn' cannelloni's van laatst?! ;)

Oh, en, en, en, heb je de nieuwe menukaart van 't Zusje al gezien?
*Iets met Mars en mousse*

• #24.911
Ook Marvinnen kent natuurlijk zijn grenzen.. Harde leef, al dat eten, weet er alles van ;).
Ga overigens wel stoppen met het flinke compenseren om cheats heen, kreeg op mijn donder van Tdawg, ging te laag in kcal :p.
Die cheesecake ziet er overigens echt ontzettend goed uit.. Ruilen voor 'mijn' cannelloni's van laatst?! ;)

Oh, en, en, en, heb je de nieuwe menukaart van 't Zusje al gezien?
*Iets met Mars en mousse*
Alles kent en heeft zijn grenzen..:sad: Maar komt wel goed. Na wat volgeplande vreet-weken komen vaak wel weer wat normale(re) weken..

Ik ga zelf qua intake eigenlijk nooit onder mijn BMR. Wel met cardio erbovenop duik ik er nog wel eens (flink) onder.

Die Marsmousse is niet nieuw toch? Die hadden ze al toen ik er vorige keer was..

Maandag ga ik overigen bij Loetje in Utrecht (proberen*) te eten

* Je kunt daar niet reserveren

Alles kent en heeft zijn grenzen..:sad: Maar komt wel goed. Na wat volgeplande vreet-weken komen vaak wel weer wat normale(re) weken..

Ik ga zelf qua intake eigenlijk nooit onder mijn BMR. Wel met cardio erbovenop duik ik er nog wel eens (flink) onder.

Die Marsmousse is niet nieuw toch? Die hadden ze al toen ik er vorige keer was..

Maandag ga ik overigen bij Loetje in Utrecht (proberen*) te eten

* Je kunt daar niet reserveren
Precies, dat houd ik mezelf ook voor: dat er vast weer wat normalere weken eraan zitten te komen ;).
Onder BMR zat ik gelukkig sowieso niet, had dan een pets op mijn achterhoofd gekregen, vrees ik :p.

Die Marsmousse stond absoluut nog niet op de kaart toen ik er laatst was! En ik kan het weten, aangezien ik elk toetje sowieso 1 keer heb gehad :roflol:
Oeeeh, benieuwd hoe Loetje is! Op aanraden van mijn schoonzusje gaan we daar binnenkort ook eens eten.. Ik verwacht een goede recensie ;).

• #24.915
Precies, dat houd ik mezelf ook voor: dat er vast weer wat normalere weken eraan zitten te komen ;).
Onder BMR zat ik gelukkig sowieso niet, had dan een pets op mijn achterhoofd gekregen, vrees ik :p.

Die Marsmousse stond absoluut nog niet op de kaart toen ik er laatst was! En ik kan het weten, aangezien ik elk toetje sowieso 1 keer heb gehad :roflol:
Oeeeh, benieuwd hoe Loetje is! Op aanraden van mijn schoonzusje gaan we daar binnenkort ook eens eten.. Ik verwacht een goede recensie ;).
Loetje = awesome! Die steaks zijn zo mals! :meal: :heart:

• #24.916
Hmm, zo hatelijk kom ik gelijk met een ander in de gym..rent hij snel voor me uit naar het rack waar ik altijd deadlift..:sad: Toen maar begonnen met cable rows!:thumb:

FB1:
CG cable row:

82kg: 12 (warmup)
100kg: 8
128kg: 12, 12 (top MMC!)
136kg: 12 (nice:D)
146kg: 12 (nog best prima:fire:)

Deadlift:
60kg: 10
110kg (50%): 5
135kg (60%): 5
160kg (70%): 3 (riem om..), 3, 3 (hard!)
180kg (80%): 2, 2, 2, 2, 2 (supernice!:fire:)

Paused floorpress:
25kg: 10
50kg: 6
65kg: 3
85kg: 1 (easy!)
92.5kg: 3, 3, 3 (zeer moeizaam al..:sad:), 3, 3 (nipt!), 3 (zonder pauze), 2 (helaas..:sad:)

Het zat er al een beetje aan te komen, maar het is tijd voor een reset helaas. Begin van dit 'zware' presswerk eerlijk gezegd ook pijntjes te krijgen (schouders)..

Incline dumbelpress (45°):
24kg: 12 (warmup)
34kg: 8 (prima MMC!), 8 (prima!)
18kg: 20 (pompen of verzuipen..), 20 (@60°)

Leg extentions (1 set = 10 toe’s out / 10 toe’s in / 10 toe’s up):

36kg: 10-10-10 (t*ring zwaar al!:eek!:)
43kg: 10-10-10 (man, man!)
50kg: 8 (fuaark!)-10-10 (damn:fire::fire:)

Cable curl:

27kg: 15
32kg: 12 (top MMC)
36kg: 12 (2 licht forced)
41kg: 12 (2 forced)
50kg: 10 (3 flink forced)
55kg: 8 (close grip)

Toch voelen de cable curls niet zo goed als bijvoorbeeld dumbel/barbel curls..

Side raise:
4kg: 20, 15, 15 (bèst!)

Strafcardio, HELling lopen (15% @ 5-6km/uur):
21min / 1.93km / 289kcals / HR~133

Rating:
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
1uq71Ek.gif
(Ondanks de tegenvallende floorpress!)

Netjes weer! Zie row is die zittend?

Hoeveel rust Neem je tussen die sets deadlifts?

Ga je alleen de floorpress aanpassen, of hele schema wisselen? Je hebt de afgelopen weken wel mooie progressie gemaakt toch?

Terug
Naar boven