- Waardering
- 7.946
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 105kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Helaas gaat het boven de 85kg altijd de andere kant op2.5kg en maar een 0,5 taille erbij, dan zit je rond de 90 met nog maar 1 cm erbij. ik zou nog ff zo door eten![]()

Bij die taille mag nog wel een aantal cm opgeteld worden toch? Is bijna net zo dun als mijn bovenbenen.
zullen we het hier dan maar niet over mijn bovenbeen hebben?

Zullen we het dan maar niet over mijn taille hebbenzullen we het hier dan maar niet over mijn bovenbeen hebben?
![]()

Ach zolang je nog vaag wat abs ziet is het prima toch.Zullen we het dan maar niet over mijn taille hebben![]()
![]()
*nohomo*Helaas gaat het boven de 85kg altijd de andere kant op![]()

Jelly! Waarom heb ik de laatste tijd zo weinig (lees: 0.0) zelfdiscipline?Dat vaag valt gelukkig nog wel mee. Aders zijn er nogsteeds
Thanks, lief![]()
Ehm..I wish!Dan wordt je taille weer kleiner naarmate de kilo's erbij komen?![]()
.
.
Alles kent en heeft zijn grenzen..Ook Marvinnen kent natuurlijk zijn grenzen.. Harde leef, al dat eten, weet er alles van.
Ga overigens wel stoppen met het flinke compenseren om cheats heen, kreeg op mijn donder van Tdawg, ging te laag in kcal.
Die cheesecake ziet er overigens echt ontzettend goed uit.. Ruilen voor 'mijn' cannelloni's van laatst?!
Oh, en, en, en, heb je de nieuwe menukaart van 't Zusje al gezien?
*Iets met Mars en mousse*
Maar komt wel goed. Na wat volgeplande vreet-weken komen vaak wel weer wat normale(re) weken..Waarom geldt dat niet voor jezelf?Ach zolang je nog vaag wat abs ziet is het prima toch.

Marvinnen is een vak appart..
Precies, dat houd ik mezelf ook voor: dat er vast weer wat normalere weken eraan zitten te komenAlles kent en heeft zijn grenzen..Maar komt wel goed. Na wat volgeplande vreet-weken komen vaak wel weer wat normale(re) weken..
Ik ga zelf qua intake eigenlijk nooit onder mijn BMR. Wel met cardio erbovenop duik ik er nog wel eens (flink) onder.
Die Marsmousse is niet nieuw toch? Die hadden ze al toen ik er vorige keer was..
Maandag ga ik overigen bij Loetje in Utrecht (proberen*) te eten
* Je kunt daar niet reserveren
.
.
.Loetje = awesome! Die steaks zijn zo mals!Precies, dat houd ik mezelf ook voor: dat er vast weer wat normalere weken eraan zitten te komen.
Onder BMR zat ik gelukkig sowieso niet, had dan een pets op mijn achterhoofd gekregen, vrees ik.
Die Marsmousse stond absoluut nog niet op de kaart toen ik er laatst was! En ik kan het weten, aangezien ik elk toetje sowieso 1 keer heb gehad
Oeeeh, benieuwd hoe Loetje is! Op aanraden van mijn schoonzusje gaan we daar binnenkort ook eens eten.. Ik verwacht een goede recensie.

Toen maar begonnen met cable rows!
)
)
)
), 3, 3 (nipt!), 3 (zonder pauze), 2 (helaas..
)
)
)Inb4 90 en 120 ofzoBij die taille mag nog wel een aantal cm opgeteld worden toch? Is bijna net zo dun als mijn bovenbenen.