- Waardering
- 4.829
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 83kg
- Vetpercentage
- 10%
rent hij snel voor me uit naar het rack waar ik altijd deadlift..![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
rent hij snel voor me uit naar het rack waar ik altijd deadlift..![]()

Deadlift rek? Enige wat je nodig hebt is toch een halter?Hmm, zo hatelijk kom ik gelijk met een ander in de gym..rent hij snel voor me uit naar het rack waar ik altijd deadlift..![]()
Die row is inderdaad seated..

Niet veel..

Alleen de floorpress pas ik aan..Ga je alleen de floorpress aanpassen, of hele schema wisselen? Je hebt de afgelopen weken wel mooie progressie gemaakt toch?

Ik kon deze opmerking wel verwachten, maar om eerlijk te zijn deadlift iedereen bij ons vanuit het squatrack (voor zover er mensen deadliften). Laden van schijven gaat aan het begin zo veel makkelijkers...en ja ik ken de 'truc' van de barbel op schijven plaatsen etc..Deadlift rek? Enige wat je nodig hebt is toch een halter?

Ooh f**k..zou ik bijna vergeten! Ik doe barbel curls ook vaak in het squatrack!Je vergeet de bicep curls in het SQRackIk kom ze bij mij overdag vaak tegen, veelal jonge jongens die nog nooit van DBB of memes gehoord hebben. Als ze dedicated sporten dan laat de tren in mij ze zelfs met rust. Het is ook niet alsof ik Squat ofzo.. Dus couldn't care less
![]()
Eigenlijk ben jij gewoon het vleesgeworden alles wat ik haat aan trainende mensen...Ooh f**k..zou ik bijna vergeten! Ik doe barbel curls ook vaak in het squatrack!
Als er ook daadwerkelijk iemand moet squatten dan ben ik weg, maar anders ben ik gewoon te lui om de barbel op de grond te leggen steedsEigenlijk ben jij gewoon het vleesgeworden alles wat ik haat aan trainende mensen...

Als ik barbell curls doe, als, dan doe ik ze op de benchpress. Just to f**k with the chest-biceps guys die curlen in mijn squatrek.Als er ook daadwerkelijk iemand moet squatten dan ben ik weg, maar anders ben ik gewoon te lui om de barbel op de grond te leggen steeds![]()
GodverAls ik barbell curls doe, als, dan doe ik ze op de benchpress. Just to f**k with the chest-biceps guys die curlen in mijn squatrek.
Dat gebeurt in mijn ym dus ook..
Klopt...excact dit neem ik me altijd voor...Als je nou eens niet full yolo gaat op stokbroodjes met kruidenboter valt de schade wel mee..![]()
Nee!!Ooh f**k..zou ik bijna vergeten! Ik doe barbel curls ook vaak in het squatrack!

Klopt...excact dit neem ik me altijd voor...
..maar ja..wat moet ik doen in de tussentijd als er geen vlees op mijn bord ligt?
Bekend verhaalGelukkig zijn er maar weinig bij ons die het trainen echt serieus nemen, dus het is niet eens een probleem als ik het rack 45 minuten bezet hou![]()
mine mine mine! Sta nu ook in het rack te deadliften 
GodverDat gebeurt in mijn ym dus ook..
Klopt...excact dit neem ik me altijd voor...
..maar ja..wat moet ik doen in de tussentijd als er geen vlees op mijn bord ligt?

Jawel..

Hmm..goede suggestie! Echter..ik organiseer deze BBQ niet zelf, dus geen idee of ze dat hebben..Salade? (niet het soort met aardappel en mayonaise)
Survival of the strongest!Bekend verhaalmine mine mine! Sta nu ook in het rack te deadliften
![]()
Ook een suggestie, maar dat is helemaal 'zonde' van de kcals..
inderdaad, meer bier drinken voor de gains.Mwah, een biertje is 2 broodjes toch? Dan is de keuze imo snel gemaakt![]()

Als er ook daadwerkelijk iemand moet squatten dan ben ik weg, maar anders ben ik gewoon te lui om de barbel op de grond te leggen steeds![]()