AndroidHealthClinic

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.923
Netjes weer! Zie row is die zittend?
Die row is inderdaad seated..

:roflol:

Hoeveel rust Neem je tussen die sets deadlifts?
Niet veel.. ;)
Ga je alleen de floorpress aanpassen, of hele schema wisselen? Je hebt de afgelopen weken wel mooie progressie gemaakt toch?
Alleen de floorpress pas ik aan..
:sad:
Deadlift rek? Enige wat je nodig hebt is toch een halter?
Ik kon deze opmerking wel verwachten, maar om eerlijk te zijn deadlift iedereen bij ons vanuit het squatrack (voor zover er mensen deadliften). Laden van schijven gaat aan het begin zo veel makkelijkers...en ja ik ken de 'truc' van de barbel op schijven plaatsen etc..

Het rack wordt overigens ook gebruikt voor MP's/OHP's, floorpresses, rackpulls, squats, shrugs etc..

Gelukkig zijn er maar weinig bij ons die het trainen echt serieus nemen, dus het is niet eens een probleem als ik het rack 45 minuten bezet hou:roflol:

Je vergeet de bicep curls in het SQRack ;) Ik kom ze bij mij overdag vaak tegen, veelal jonge jongens die nog nooit van DBB of memes gehoord hebben. Als ze dedicated sporten dan laat de tren in mij ze zelfs met rust. Het is ook niet alsof ik Squat ofzo.. Dus couldn't care less :p

• #24.925
Je vergeet de bicep curls in het SQRack ;) Ik kom ze bij mij overdag vaak tegen, veelal jonge jongens die nog nooit van DBB of memes gehoord hebben. Als ze dedicated sporten dan laat de tren in mij ze zelfs met rust. Het is ook niet alsof ik Squat ofzo.. Dus couldn't care less :p
Ooh f**k..zou ik bijna vergeten! Ik doe barbel curls ook vaak in het squatrack!

• #24.927
Eigenlijk ben jij gewoon het vleesgeworden alles wat ik haat aan trainende mensen...
Als er ook daadwerkelijk iemand moet squatten dan ben ik weg, maar anders ben ik gewoon te lui om de barbel op de grond te leggen steeds:roflol:

Vandaag train ik wat later ~11:00uur..

Hier de planning..

FB2:
Incline benchpress:

30kg: 10
50kg: 5
60kg: 4
70kg: 3 (warmup)
77.5kg: 5x5

Pull-up/Pulldown:
35-45 reps

Cable fly’s:
23kg: 12 (warmup)
32kg: ..

Legpress (1 set = 3x (5 kort onder/5 kort boven/5 hele reps)):
3 sets

Barbel calfraise:
4x8-12

Shrugs:
5x10

Ab-work

Strafcardio, ..:
..min / ..km / ..kcals / HR~

En de voeding..

Voeding zaterdag 23-07-2016:
6:30 2 koppen koffie
8:00 1 kop koffie
9:00 50g havermout + 30g whey iso + 10g rozijnen + grapefruit
10:45 Pre-workout1 scoop Bombshell
Post-workout: 10g BCAA
13:30 60g havermout + 35g whey iso + 10g rozijnen
15:30 150g kipfilet + 125g spinazie + 1 scoop Amino-1
17:00 BBQ! :eating:

Teveel kcals E/K/V, voldoende eiwit, teveel carbs en teveel vet..:roflol:

Als er ook daadwerkelijk iemand moet squatten dan ben ik weg, maar anders ben ik gewoon te lui om de barbel op de grond te leggen steeds:roflol:
Als ik barbell curls doe, als, dan doe ik ze op de benchpress. Just to f**k with the chest-biceps guys die curlen in mijn squatrek.

Als je nou eens niet full yolo gaat op stokbroodjes met kruidenboter valt de schade wel mee.. :P

• #24.930
Als ik barbell curls doe, als, dan doe ik ze op de benchpress. Just to f**k with the chest-biceps guys die curlen in mijn squatrek.
Godver:roflol: Dat gebeurt in mijn ym dus ook..:o
Als je nou eens niet full yolo gaat op stokbroodjes met kruidenboter valt de schade wel mee.. :P
Klopt...excact dit neem ik me altijd voor...

..maar ja..wat moet ik doen in de tussentijd als er geen vlees op mijn bord ligt?

• #24.935
Jawel..:roflol:

Salade? (niet het soort met aardappel en mayonaise)
Hmm..goede suggestie! Echter..ik organiseer deze BBQ niet zelf, dus geen idee of ze dat hebben..
Bekend verhaal :D mine mine mine! Sta nu ook in het rack te deadliften :p
Survival of the strongest!
Ook een suggestie, maar dat is helemaal 'zonde' van de kcals..

Mwah, een biertje is 2 broodjes toch? Dan is de keuze imo snel gemaakt :D

Volgens mij is Marvin meer van de zoete likeurtjes

Terug
Naar boven