- Waardering
- 6.323
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Naja, eigenlijk voor het squat rack. Heeft ook te maken met de indeling van het hok bij ons: je kan bijna nergens anders staan. Er is alleen een klein hoekje waar wat ruimte is.Heb srs nog nooit gehoord dat iemand deadlift in het squatrack.
OT: Succes met marvinnen dit weekend, en fijn weekend gewenst.
Gebeurd hier vaak genoeg als de platforms bezet zijn dat mensen in het rack gaan deadliften.Heb srs nog nooit gehoord dat iemand deadlift in het squatrack.
Hier niet anders, en als je dan vraagt of ze het vanaf de grond kunnen doen kijken ze je raar aan. rdl, bb row, shrugs etc doe ik overigens ook in het squat rack. Maar als iemand moet squatten laat ik hem z'n gang gaan ofc.Heb srs nog nooit gehoord dat iemand deadlift in het squatrack.
2 broodjes it is...Mwah, een biertje is 2 broodjes toch? Dan is de keuze imo snel gemaakt![]()

Bier??
Dit... *nohomo*
Ik draag ook handschoentjes in de gym en match mijn boxershort met mijn kleding..

Thanks & welkom!Herken dit wel ja, ook vooral boos bij kijken voor dat bro gevoel.
Succes met je training! in!
Dit is het rack dat wij hebben:Heb srs nog nooit gehoord dat iemand deadlift in het squatrack.

Gaat ook niet gebeuren..

Naja, eigenlijk voor het squat rack. Heeft ook te maken met de indeling van het hok bij ons: je kan bijna nergens anders staan. Er is alleen een klein hoekje waar wat ruimte is.
Een deadlift platform zou wel prettig zijn, maar daar is zeker geen ruimte voor (tenzij ze het preacher bankje en de incline bench weg doen).
Mijn gym heeft uberhaupt maar 1 rack..het is eigenlijk allemaal best behelpen..Had mijn gym maar een platform..laat staan platforms of laat staan meerdere squat racks..Gebeurd hier vaak genoeg als de platforms bezet zijn dat mensen in het rack gaan deadliften.
Als het niet anders kan dan moet je toch wat

Klopt..zo doe ik het ook. Echter..zoals ik hierboven al aangaf ben ik in onze gym 1 van de grootste apen van de apenrots en durft niemand te vragen of ze erbij mogenHier niet anders, en als je dan vraagt of ze het vanaf de grond kunnen doen kijken ze je raar aan. rdl, bb row, shrugs etc doe ik overigens ook in het squat rack. Maar als iemand moet squatten laat ik hem z'n gang gaan ofc.
Er is zelfs een gast die het rack aan me af staat als ik binnen kom..
)
)
)
)
)
)
) / HR~143 Goh klinkt als mijn gym hahaDe rest doet allemaal iets wat op een RDL of SLDL moet lijken
Dat zijn 5 doubles met 180kg (op 80% van mijn 1R.M.
Ook een waardeloze gym..

Dat zijn 5 doubles met 180kg (op 80% van mijn 1R.M.
Ook een waardeloze gym..

Wollah..wats jou probleem?
)
)
)
)
)
)Nee, even serieus..wat is er mis met wat doubles op een behoorlijk intensiteit?
AYCE Sushi is ook goed!!Nice zo een training!
Hier was het AYCE sushi gisteren
maar helaas geen workout kunnen doen.Zou wel wat van jouw workout willen lenen.. en dan ook meteen wat spieropbouw. .
![]()
Zou je graag wat (vet)gains geven Marina..helaas werkt dat niet zo
Tja..kan er ook 10 reps mee draaien, maar dat lukt waarschijnlijk niet..Doe gewoon triples als je wat hoger wilt zitten in intensiteit.
True story

Traditioneel vieren we iedere maand met iets leuks...vaak uit eten!

(~1200kcals)Wel een beetje laag ingeschat?18:30 Uit eten bij Loetje in Utrecht: tomatensoepje/carpaccio + steak met jus + sticky toffee(~1200kcals
Probeer je hem nou nog meer strafcardio aan te praten?