MuscleMeat

Marvinnen met Skatermarvin: Round is also a shape

• Topic Starter Topic Starter
  • #24.962
Altijd een reden om uit eten te gaan :D
Gefeliciteerd!
True, true:meal:

Vervelend zeg, weer uit eten.. Ben blij dat het er bij mij opzit, waardeloos, 2 keer per week uit eten, drama! Voor 't Zusje enzo, AYCE sushi.. Snap niet dat mensen dat doen. Geef mij maar gewoon kip met rijst.
*Gaat deze week voor het eerst sinds eeuwen niet uit eten en is stiekem best beteuterd*..
Haha...te vaak uit eten is ook niet alles.. Shape-wise dan! Zeker AYCE is bijna niet in te calculeren!!:sad:

Ergens vind ik 100% dedicated eten ook wel fijn hoor, maar dat lukt momenteel niet en wat dat betreft ben ik nogal een alles of niets persoon..:rolleyes:

Wel een beetje laag ingeschat?
Mogelijk..
Probeer je hem nou nog meer strafcardio aan te praten? :p
Ik fiets er al 800-900 af vandaag..dus heb wat overhead.. :D
Nee, liever wat vet-gainzzzzz :p
fixed

Hoe bereken jij verbrande kcals op de fiets eigenlijk?!

• #24.964
Hoe bereken jij verbrande kcals op de fiets eigenlijk?!
Gebruikte voorheen een calculator op een hardloopsite. Maar hou het nu op een schatting van ongeveer 100kcals per 10 minuten. Eigenlijk maakt het me ook niet beister veel uit of het meer of minder is..zelfde geldt voor de schatting van het uit eten gaan..zolang mijn shape niet compleet verknalt is eind van de week ben ik nog goed bezig ;)

Gebruikte voorheen een calculator op een hardloopsite. Maar hou het nu op een schatting van ongeveer 100kcals per 10 minuten. Eigenlijk maakt het me ook niet beister veel uit of het meer of minder is..zelfde geldt voor de schatting van het uit eten gaan..zolang mijn shape niet compleet verknalt is eind van de week ben ik nog goed bezig ;)

Het maakt inderdaad weinig uit, aangezien het uiteindelijk toch om de balans aan het eind van de week gaat. Echter fiets ik bepaalde dagen 20-30 km, waar ik op andere dagen misschien maar 10 fiets. Voeding ligt eigenlijk altijd rond 4250-4500.
Als je daadwerkelijk zo'n 100 kcals per 10 min zou verbranden, dan zou ik er dus verstandig aan doen om op de dagen dat ik langer fiets te verhogen naar 4750-5000.

Heb zelf nooit echt kcal geteld bij cardio.. Als ik te snel afviel deed ik gewoon wat minder cardio, viel ik niets af (of in jou geval: aankomen) dan deed ik gewoon wat meer cardio.
Niet moeilijker maken dan het is ;).

• #24.967
Het maakt inderdaad weinig uit, aangezien het uiteindelijk toch om de balans aan het eind van de week gaat. Echter fiets ik bepaalde dagen 20-30 km, waar ik op andere dagen misschien maar 10 fiets. Voeding ligt eigenlijk altijd rond 4250-4500.
Als je daadwerkelijk zo'n 100 kcals per 10 min zou verbranden, dan zou ik er dus verstandig aan doen om op de dagen dat ik langer fiets te verhogen naar 4750-5000.
In jouw geval is het toch zowieso verstandig om te verhogen naar 5000kcals? Anders kom je nooit aan de 85 kg!

Heb zelf nooit echt kcal geteld bij cardio.. Als ik te snel afviel deed ik gewoon wat minder cardio, viel ik niets af (of in jou geval: aankomen) dan deed ik gewoon wat meer cardio.
Niet moeilijker maken dan het is ;).
Zo is het maar net! Het is ook eigenlijk meer omdat ik er enigzins wat bij wil zetten dat ik het zo log.. :)

In jouw geval is het toch zowieso verstandig om te verhogen naar 5000kcals? Anders kom je nooit aan de 85 kg!

True. Ik heb maar weer eens een schep pindakaas toegevoegd. Het doel is nu 4500 perdag, maar - ik weet dat jij dit niet gelooft - meer dan dit is echt lastig kerel :roflol:

• #24.969
4500kcal is maar 5L chocomel

Zucht :P! Vooral op rustdagen voelt het nou eenmaal vreemd om 6-7 x per dagen een volledige maaltijden weg te duwen. Zeker icm mijn huidige werk. Geen van mijn huidige collega's heeft ooit een barbell aangeraakt volgens mij :duh:.

• #24.973
4500kcal is maar 5L chocomel
En een huid zo dik als een olifant!!

Zucht :P! Vooral op rustdagen voelt het nou eenmaal vreemd om 6-7 x per dagen een volledige maaltijden weg te duwen. Zeker icm mijn huidige werk. Geen van mijn huidige collega's heeft ooit een barbell aangeraakt volgens mij :duh:.
Ik snap wat je bedoeld. Nu eet ik niet eens grote meals, maar krijg altijd te horen dat Marvin altijd zit te vreten:roflol:
wie is lactose?

• #24.975
Tja jij eet dan ook behoorlijk volumeus voedsel, waar de gemiddelde NL'er een bammetje kaas eet. ;)

Vandaag 2 jaar en 4 maanden met mijn gf:heart: Traditioneel vieren we iedere maand met iets leuks...

Spelletjesavond
emoji4.png

Terug
Naar boven